Ga naar inhoud

WAARSCHUWING! Kliniek Beaucare Belgie dr. Vrambout


Steffie166

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik een account aangemaakt op deze site, puur om mensen te waarschuwen.
Mijn verhaal in het kort: 7 jaar geleden ben ik in kliniek Beaucare geopereerd (borstvergroting). Het consult was in Utrecht bij dr. Vrambout, directeur. Daar lagen de siliconen op tafel die ik zou krijgen (McGhan of Naturella dacht ik). Dr. Plovier heeft de operatie uitgevoerd.

Anderhalve maand geleden vond ik een knobbeltje in mijn borst, en na een echo in het ziekenhuis kwam de arts al gelijk tot de conclusie dat mijn silicoon aan het lekken was. Buiten op de stoep van het ziekenhuis heb ik gelijk gebeld met kliniek Beaucare. Ik moest alles in een mailtje zetten en dit zou naar de directeur gaan. Een paar uur later toch nog een keer gebeld want ik had het geduld niet te wachten op een reactie.. Gelukkig kreeg ik dr. Vrambout snel aan de telefoon en hij vertelde mij dat hij mij niet terug heeft kunnen vinden in het bestand maar dat hij sowieso niets voor mij kon betekenen want dr. Plovier werkt niet meer bij Beaucare. Ik vertelde hem dat dit niet mijn probleem is dat hij daar niet meer werkt, de kliniek heeft mij garantie gegeven........ Dit zou volgens dr. Vrambout in Belgie anders werken, en zei hij dat elke chirurg verantwoordelijk is voor zijn eigen keuze implantaten. Voor verdere vragen moest ik maar contact opnemen met dr. Plovier zelf.
Die heb ik dan ook gelijk gebeld en te pakken gekregen en hij vertelde mij een hele andere kant van het verhaal. Dr. Plovier is weg gegaan bij Beaucare omdat er steeds meer en meer op bepaalde dingen werd bezuinigd. Dr. Plovier kreeg zijn dossiers niet terug van dr. Vrambout en is een rechtszaak begonnen, die hij gewonnen heeft. Er is een politie inval bij dr. Vrambout thuis geweest en alle vermiste dossiers zijn in zijn garage terug gevonden...

Vorige week heeft dr. Plovier mijn siliconen vervangen voor 2000 euro. Vergoeding in NL is niet mogelijk.
Een dag na de operatie ging ik de lekke silicoon bekijken, ik had ze mee naar huis genomen. Drie letters staan erop: PIP
Toen alle vrouwen een paar jaar geleden werden opgeroepen voor deze lekkende PIP silicoon heeft dr. Vrambout nadrukkelijk gezegd dat hij in zijn kliniek absoluut geen PIP siliconen gebruikt, daar hoefde we ons geen zorgen over te maken.
Nou ben ik er nog 'snel' bij geweest (ook al had ik gelijk naar het ziekenhuis moeten gaan) maar een vriendin van mij heeft het heel zwaar gehad. Zij heeft waarschijnlijk 4 jaar rond gelopen met lekkende siliconen en heel haar lichaam is ontstoken geweest. Dr. Vrambout heeft niks voor haar gedaan. Ze heeft een advocaat die mijn verhaal ook graag wil horen, hoe meer verhalen hoe beter.

Nogmaals, ik wil geen discussies of wat dan ook beginnen... Wil alleen mensen waarschuwen voor deze geldwolf. Ik weet natuurlijk ook niet voor 100 procent zeker of alles waar is wat me verteld is, maar ik weet wel zeker dat ik zo'n verhaal als deze graag had willen lezen toen ik zelf een jaar bezig was met het uitzoeken van een chirurg/kliniek.
Over dr. Plovier geen verkeerd woord, ook hij heeft mijn verhaal die hij mee neemt in zijn zaak.
Nu ga ik weer verder dag dromen over m'n vakantie/nieuwe auto........ :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Idd, dit is een bekend gegeven.

Er zijn, als het goed is, meerdere verhalen hierover terug te vinden op dit forum. Dat Plovier de rechtszaak uiteindelijk gewonnen heeft en de dossiers bij Vrambout in de garage gevonden zijn, was mij echter nog niet bekend. Gelukkig maar, want Plovier is door menige vrouw beschuldigd voor het gebruik van verkeerde implantaten. Nu blijkt dus eindelijk, dat dit een bezuinigingsmaatregel was van de kliniek. Dit was al wel wat aangenomen werd door de meesten, maar helaas kon het niet bewezen worden. Dat Plovier in zijn gelijk gesteld is, is dus een goed iets :35:

Heel veel vrouwen hebben in Beaucare destijds de PIP implantaten gekregen. Dat Vrambout nog steeds directeur is, is mij een raadsel.. Er zijn al zoveel verhalen over die man....

Bedankt voor het delen van je verhaal!

Hopelijk komt met jou nu ook alles goed en heb je een stel prachtige borsten gekregen van Plovier :) Oh.. en hopelijk kun je nu dan eindelijk gaan sparen voor je vakantie/auto :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daar vorige week geopereerd en heb een kaartje van mijn implantaten meegekregen, nl Sebbin. Het ziekenhuis en de chirurg hebben dit ondertekend. Dus degelijk een garantiebewijs. Ik heb al een aantal vriendinnen die daar ook geopereerd zijn en geen enkel probleem.

PIP is ondertussen al een tijdje verboden in België. Dus ik zou de mensen ook niet onnodig ongerust maken. Ik denk ook niet als Vrambout een proces heeft gekregen deze nog dergelijke praktijken zou riskeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg!

Als zo een vent gewoon glashard liegt over dit soort dingen dan snap ik niet waarom hij directeur is daar.

Ik zou me in zo'n kliniek al niet willen laten helpen. Wat voor merk er ook gebruikt zou worden. Het feit dat iemand over zoiets liegt en mensen zo in de kou laat staan is voor mij genoeg. Helaas weet niet iedereen dit van te voren natuurlijk.

Ik hoop dat alle meiden die daar geholpen zijn prachtige borsten hebben gekregen en hier tientallen jaren van kunnen genieten, maar ben bang dat als je straks wel een probleem heb dit soort figuren niet thuis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Ben ik blij dat ik voor Plovier heb gekozen. Eerlijk gezegd had ik bij hem ook een beter gevoel. Zelfs mijn man zei dat na ons gesprek. Nog heel ff wachten voor mijn operatie :-) sterkte voor jou en hoop dat alles nu wel goed gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.