Ga naar inhoud

Kim1985: 13 januari 2014: Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis: Breda


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal!

Ik ben Kim en ben 30 jaar!. Aan allebei de kanten van de familie zijn de vrouwen gezegend met "grote borsten".

Heb vaak aan mijn moeder gevraagd of ik niet van de melkboer ben. :107:

Maar goed, Ik ben 1.82 lang en weeg 74 kg en heb helaas een cup A op zitten. Lang leve de maximizers waardoor het iig nog wat leek.

Afgelopen jaren (sinds ik ben uitgegroeid) heb ik natuurlijk wel eens nagedacht over een borstvergroting. Helaas was dat financieel niet echt haalbaar.

Ik ben niet onzeker over mijn borsten, maar ik weet zeker als er een een cupmaat op zit die bij mijn lichaam past, zal ik me er veel lekkerder bij voelen.

Al 3 jaar heb ik een relatie en van hem hoef ik het niet te doen, maar hij steunt me er wel in.

Ik heb na zoeken op het internet wel de beslissing gemaakt om me te laten opereren in het ziekenhuis. Ik ben in sommige gevallen wel meer geld kwijt dan de meeste klinieken. Maar ik vind het fijn dat ik altijd terug kan komen in het ziekenhuis. Komt ook omdat twee meisjes die ik ken het ook in het Amphia in Breda hebben laten doen.

Zij waren super tevreden over de chirurgen en de nazorg. Het idee ook dat ik lekker een nachtje in het ziekenhuis mag blijven vind ik prettig. En als ik de volgende dag ontslagen ben en lekker binnen 5 minuten thuis ben in plaats van een uur nog in de auto te moeten zitten

Ik heb twee weken geleden een consult gehad bij Dokter Kolkman. Op zorgkaart.nl krijgt hij ook goede recensies.

Toen ik binnenkwam bij hem voelde ik me meteen op mijn gemak. Hij legde alles goed uit. Ook de risico's besproken. Na het bekijken en opmeten van mijn borsten vroeg hij wat ik zelf graag zou willen. Ik heb gezegd dat ik geen ordinaire borsten wil, maar achteraf ook geen spijt wil dat ik een maat te klein heb genomen.

Hij werkt alleen met de Natrelle protheses. Daarin ook uitgelegd welke soorten erin zijn qua projectie. Gelukkig heb ik van mezelf volume genoeg.

Hij heeft gezegd dat er 410 cc in kan en dat hij deze ook 'standaard op de plank heeft liggen, maar voor de zekerheid 455 cc bestelt. Maar dit bekijkt hij tijdens de operatie of dit mij wel mooi zal staan en of het past.

Omdat ik net een nieuwe baan in de horeca heb kan ik me nu niet laten opereren. feestdagen enz. komen eraan. Dus het wordt pas na carnaval 2015. Dit is al gauw.

Ben nu alleen geschrokken van de berichten dat de BTW omhoog gaat. Ik wil hier graag meer info over. Ik hoop dat ik dat hier kan ontdekken. Anders moet ik toch wel goed gaan nadenken of ik met mijn baas niet iets kan regelen. Anders moet ik nog langer sparen. Misschien als die borsten straks 21% BTW gaan kosten, misschien maar die borsten op de zaak laten zetten :45:

Groetjes

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!!

Ik ben nog veel aan het rondzoeken op internet over een borstvergroting. Het ziekenhuis is breda is voor mij ook de beste optie, maar ik vroeg me alleen nog af hoe duur het daar was. aangezien ik op internet geen prijs kon vinden. kan jij dat mij misschien vertellen

groetjess!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

sorry! ik zie nu pas je berichtje! kosten zijn 3950 euro. Dat is inclusief een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik vind dat echt niet erg. Lijkt mij verschrikkelijk als je in een kliniek bent geholpen om dan de dezelfde dag naar huis te moeten. Je hebt ook in het amphia een vergroting van 3500 euro maar dat zijn dan ronde en ik weet van mijn chirurg dat hij daar nauwelijks mee werkt. Mijn voorkeur ging toch uit van de anatomische!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Allemaal!

Ik ben Kim en ben bijna 30 jaar!. Aan allebei de kanten van de familie zijn de vrouwen gezegend met "grote borsten".

Heb vaak aan mijn moeder gevraagd of ik niet van de melkboer ben. :107:

Maar goed, Ik ben 1.82 lang en weeg 74 kg en heb helaas een cup A op zitten. Lang leve de maximizers waardoor het iig nog wat leek.

Afgelopen jaren (sinds ik ben uitgegroeid) heb ik natuurlijk wel eens nagedacht over een borstvergroting. Helaas was dat financieel niet echt haalbaar.

Ik ben niet onzeker over mijn borsten, maar ik weet zeker als er een een cupmaat op zit die bij mijn lichaam past, zal ik me er veel lekkerder bij voelen.

Al 3 jaar heb ik een relatie en van hem hoef ik het niet te doen, maar hij steunt me er wel in.

Ik heb na zoeken op het internet wel de beslissing gemaakt om me te laten opereren in het ziekenhuis. Ik ben in sommige gevallen wel meer geld kwijt dan de meeste klinieken. Maar ik vind het fijn dat ik altijd terug kan komen in het ziekenhuis. Komt ook omdat twee meisjes die ik ken het ook in het Amphia in Breda hebben laten doen.

Zij waren super tevreden over de chirurgen en de nazorg. Het idee ook dat ik lekker een nachtje in het ziekenhuis mag blijven vind ik prettig. En als ik de volgende dag ontslagen ben en lekker binnen 5 minuten thuis ben in plaats van een uur nog in de auto te moeten zitten

Ik heb twee maanden geleden een consult gehad bij Dokter Kolkman. Op zorgkaart.nl krijgt hij ook goede recensies.

Toen ik binnenkwam bij hem voelde ik me meteen op mijn gemak. Hij legde alles goed uit. Ook de risico's besproken. Na het bekijken en opmeten van mijn borsten vroeg hij wat ik zelf graag zou willen. Ik heb gezegd dat ik geen ordinaire borsten wil, maar achteraf ook geen spijt wil dat ik een maat te klein heb genomen.

Hij werkt alleen met de Natrelle protheses. Daarin ook uitgelegd welke soorten erin zijn qua projectie. Gelukkig heb ik van mezelf volume genoeg.

Hij heeft gezegd dat er 410 cc in kan en dat hij deze ook 'standaard op de plank heeft liggen, maar voor de zekerheid 455 cc bestelt. Maar dit bekijkt hij tijdens de operatie of dit mij wel mooi zal staan en of het past. Na goed uitzoeken gaan er protheses in met veel projectie!

13 januari word ik geopereerd! Ik ben zo blij. Nog minder dan een maandje en dan ben ik twee nieuwe vriendjes rijker. Ik kijk er zo ontzettend naar uit om straks een leuke bikini te kunnen dragen! Of mooie setjes! Die eigenlijk niet staan als je een wat kleinere voorgevel hebt.

Ik heb nu nog niks boeiends om te laten zien en zal ik jullie vooral volgen en proberen wat wijzer te worden en raad op te volgen.

In mijn Gallerij heb ik wel mijn eigen passessie staan met maximizers! je moet toch al wat voorpret kunnen hebben he!

Kus Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier!

Jij krijgt dus een cup zachte G? :45:

Is een grapje he.. ben van boven de rivieren, dus wij plagen Brabanders :101:

Ik heb er ook voor gekozen om mij in het ziekenhuis te laten opereren, dan mocht ik na mijn mommy make over drie dagen blijven. Bij de kliniek had ik de volgende ochtend naar huis gemoeten, dat vond ik iets te pittig.

De tijd zal vast snel gaan met de feestdagen.. nog even aftellen dus, spannend

liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

cup zachte G!!! hahahaha die vind ik grappig!!

Ohhhh jij bent ook iemand die ziekenhuis toch wel prettig vindt! Bij zon operatie van jou snap ik dat helemaal!

Ik heb er gewoon een goed gevoel bij! Mijn PC komt helemaal niet zo veel voor hier op dit forum, maar hij zit wel in het bestuur van de NVPC.

Ook het idee dat ik na de operatie, waar ik een nachtje mag blijven maar 5 minuten in de auto hoef te zitten is ook wel een geruststelling!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik word er helaas wel dezelfde dag al uitgegooid.. :S

Maar goed voor mij is het maar 10 minuten met de auto dus dat valt ook reuze mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in ieder geval al al mijn medicijnen in huis gehaald. Vandaag gebeld door de kliniek dus ik weet nu gelukkig ook hoe laat ik aan de beurt ben. En voor de rest heb ik het denk ik allemaal wel geregeld.. mijn taxi naar huis, zus die komt logeren. Dus het moet helemaal goed komen!

Ben jij al met voorbereidingen bezig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum en bovenal ook welkom op het forum!! Ook al had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic zie ik.

Voor je het weet is het zover, 13 januari nog maar twee weekjes. Door de feestdagen en nieuwjaars borrels heb jij in no-time straks je nieuwe meiden :D

Je bent in elk geval flink creatief met je maximizers overelkaar aan het trekken. Maar hoeveel maximizer eindresultaat hoop je te krijgen?

(nieuwe maatvoering? ik heb 4 max en jij? :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gefeliciteerd met je datum en bovenal ook welkom op het forum!! Ook al had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic zie ik.

Voor je het weet is het zover, 13 januari nog maar twee weekjes. Door de feestdagen en nieuwjaars borrels heb jij in no-time straks je nieuwe meiden :D

Je bent in elk geval flink creatief met je maximizers overelkaar aan het trekken. Maar hoeveel maximizer eindresultaat hoop je te krijgen?

(nieuwe maatvoering? ik heb 4 max en jij? :45: )

Heey Marjon! sorry voor de late reactie! door alle feestdagen/horecastress beetje vergeten te reageren of er overheen gekeken! Sorry Sorry!!

Ik heb hoop dat ik toch wel de 4 maximizers eindresultaat zal krijgen! Iets meer mag ook! En idd zoals je zei! door alle feestdagen is het voorbij gevlogen! Nog maar 6 nachtjes slapen! Whaaaaaaaa!!!! Zo spannend allemaal!!!

Ik ben er klaar voor!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in ieder geval al al mijn medicijnen in huis gehaald. Vandaag gebeld door de kliniek dus ik weet nu gelukkig ook hoe laat ik aan de beurt ben. En voor de rest heb ik het denk ik allemaal wel geregeld.. mijn taxi naar huis, zus die komt logeren. Dus het moet helemaal goed komen!

Ben jij al met voorbereidingen bezig?

Mijn voorbereiding is een beetje zonnebanken! Lig ik lig niet wit op die operatietafel! Nu beginnen de zenuwen wel te komen hoor!

Jij Marjet heel veel succes drek! Gaat helemaal goed komen! Schrijf je wel snel een verslagje???

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah ik heb precies hetzelfde gedaan.. Alleen was ik na de laatste keer nogal verbrand dus ik ben nu aan het vervellen :45:

Dus pas op!! :)

Ga ik zeker doen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh jaa kan ik me goed voorstellen. Morgen al! wat spannend!!

Ik heb er vrij weinig tegen gedaan.. Helaas niet geslapen, maar uiteindelijk naar mijn mening dan, bleken al die spanningen voor niks.. Gewoon continue tegen jezelf blijven zeggen dat het geen zin heeft om in de zenuwen te zitten vandaag... en dat het prima is als ze morgen na het slapen komen :)

Het gaat echt allemaal goed komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maar lekker Gtst aan het terug kijken van vorige week! Mijn vriend is niet thuis. Heb eten besteld een lekkere pizza en nuggets! Ik heb de was opgeruimd en toen kwam ik die maximizers tegen! Laatste keer dat ik ze aan heb. Gek dat je dan zo gaat denken.

Ik heb er ook veel zin in hoor!

Hoe gaat het met jou Marjet? Ik heb je foto's gezien en ze zien er al een stuk minder strak uit hoor!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh groot gelijk heb je!! even lekker chillen en hele slechte dingen eten :):)

Nee joh helemaal niet gek... Ik maakte de dag van te voren nog een opmerking naar mijn collega's dat het de laatste dag was dat ze naar deze afgrijselijke borsten konden kijken :45::45: En toen ik die ochtend naar de kliniek moest en me aan het aankleden was zei ik ook.. Zo laatste keer dat ik deze lelijke kleine bh's aan hoef :)

Echt super logisch dat je zo denkt hoor!

Met mij gaat het echt heel goed.. Misschien iets te goed, want ik ben me kapot aan het vervelen en kan eigenlijk niet wachten totdat ik volgende week donderdag weer kan werken.. Ik weet het. Ik spoor niet :)

Herstel gaat echt super goed en inderdaad borsten zijn al minder gezwollen ja.. Maar goed. ik heb geen geduld, dus zou het liefste willen dat ze al helemaal goed zaten en ik niet meer dag en nacht die bh en martelband hoef te dragen :93:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.