Ga naar inhoud

wimper


wimper

Aanbevolen berichten

dag allemaal,

weet niet of ik hier goed zit om me voor te stellen,ik ben 47 jaar en moeder van 3 kinderen,werkzaam als administratief medewerkster,ik heb ongeveer 5 jaar een bv laten doen met de mghan style 410 MM 280 cc elke borst,ik ben hier nooit tevreden over geweest , vandaar nu de wens voor een 2e bv,hier heb ik lang over nagedacht omdat ik de eerste keer ontzettend veel pijn heb gehad,was een hel om het zomaar te zeggen,ze waren ook dual plane geplaatst,en ben van a naar hooguit een kleine c gegaan,na de 1e bv heel erg misselijk geweest terwijl ik dat van te voren had aangegeven aan de arts en de anesthesist,heb zelfs doordat ik zo ziek was nog een nachtje moeten blijven,nu heb ik afgelopen week een 1e gesprek gehad in een andere kliniek namelijk veldhuiskliniek met dr Tits(heel toepasselijk die naam)en hij adviseerde de Natrelle N27 410 MX 550 cc,ook weer dual plane plaatsen,nu heb ik gezocht op wat ik kan verwachten zoals velen van jullie ook met deze vraag rond lopen,de 1e keer is het niemand in mijn omgeving opgevallen,en dat zou nu ook niet erg zijn want wil het graag geheim houden zeker ivm mijn werk,daar zou ik geen leven meer hebben als ze het wisten,ik dank iedereen alvast voor een reactie!en hoop dat ik mijn eigen berichtje nog terug kan vinden :54::45:

Wimper :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso al niet Velthuis gaan...

Ik heb 4-12 mijn wissel gehad, en ben erg blij dat ik het heb opnieuw heb laten doen.

De eerste keer heb ik 445cc anatomisch op de spier gehad (bij Velthuis) en ben nooit tevreden geweest.

Ook nog een complicatie gekregen en nu dus geopereerd door Nio.

Ik heb meer cc, rond en dp gekregen, en mijn pijn is nu veeeeeeeeel minder als de eerste keer.

Kan nu vrijwel alles weer (behalve wat ik niet mag).

Op dag 2 heb ik zelfs een nieuwe bh zelf gehaald lopend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.