Ga naar inhoud

Monoblock Hydrogel of Mentor/Natrelle


Livje

Aanbevolen berichten

De monoblock Hydrogel moet toch gevuld zijn met iets wat bij lekken/uitzweten onschadelijk(er) is bij de opname in het lichaam?

Alleen wat ik heb begrepen is dat dat nog niet volledig bewezen/aangetoond is doordat ze vrij nieuw op de markt zijn.

Hier mensen met ervaringen over deze protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze , wel meer nog op het forum.

Hydrogel werkt nio al 10jr mee, en het is al langer op de markt.

Het is een gluc/zout oplossing wat tot gel is gemaakt.

Het is verenigbaar met lichaamsvochr en word dus afgebroken als de prothese scheurt,

Je plast het gewoon uit, vervolg, 1 platte boob.

Silliconen daarintegen zweet deeltjes silliconen, die je niet uitplast , maar in alle organen kunnen gaan zitten zodra de lymfeklieren vol zitten.

Gaat een silliconen prothese scheuren, merk je eerst niks, de gel blijft erin, maar je kan wel pijn erdoor krijgen , kaps vorming e.d , dus zul je ook moeten wisselen.

Ik heb op het laatste moment gekozen voor hydrogel omdat ik het een doodeng idee vond dat ik silliconen overal in mijn lichaam kan krijgen , een soort sneeuwbui, geleidelijk aan.

Volgens mij twijfel je nog enorm , ga goed uitzoeken meid, en ga niet naar de eerste de beste pc.. Ga meer consulten doen en laat je goed informeren , echt! Ik had ook bijna die fout gemaakt: de eerste de beste..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teouwens lees ook vaak dat hydrogel meer scheur kans zou hebben ivm silliconen , is niet waar, het omhulsel is hetzelfde , alleen bij hydrogel merk je dus dat je een scheur hebt, direct. En bij silliconen kan daar jaren overheen gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Der is mij op het consult verteld dat de Mentor en de Natrelle goedgekeurd zijn door de FDA en daarom heel veilig zijn die hebben het juiste keurmerk daarom heb ik juist gekozen voor de Mentor protheses . Maar er zullen misschien vast en zeker wel meer merken zijn die goed zijn hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Der is mij op het consult verteld dat de Mentor en de Natrelle goedgekeurd zijn door de FDA en daarom heel veilig zijn die hebben het juiste keurmerk daarom heb ik juist gekozen voor de Mentor protheses . Maar er zullen misschien vast en zeker wel meer merken zijn die goed zijn hoor ;)

Ehm...

Volgens mij moeten ze allemaal FDA gekeurd zijn, Motiva is in ieder geval ook FDA goed gekeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Monobloc Hydrogel, helemaal uitgezocht en ik sta er helemaal achter. Zie mijn topic :) En verder, wat L-Girl in het kort zegt dus. Je hebt alleen wel minder keuze in projectie en grootte enzo, ze zijn wat platter (ook bij High Profile). Niettemin is er een mooi resultaat mee te verkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek eens in de zoek optie op fda keurmerk is ook topic over.

Fda keurmerk is ook gemanipuleerd , de grootste sponsors zijn de belanghebbende ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was eerst zo overtuigd van Mentor of Natrelle maar heb toch ook wel een heel goed gevoel bij de monoblock hydrogel.

Gewoon omdat ik het eigenlijk ook best eng vind, dat zweten en deeltjes siliconen door je lichaam.

Moeilijk moeilijk!

Denk dat ik morgen maar eens ga bellen naar het Slaz en een consult inplan met Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou is nio niet laaiend over hydrogel , hij is meer van de eurosillicone , maar als jouw keus hydrogel is, zal hij daar niet tegenin gaan.

Ik had zelf mijn onderzoek al,verricht en was zeker van de hydrogel, hij hoefde er dus ook niks over vertellen, mijn keus stond vast;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou is nio niet laaiend over hydrogel , hij is meer van de eurosillicone , maar als jouw keus hydrogel is, zal hij daar niet tegenin gaan.

Ik had zelf mijn onderzoek al,verricht en was zeker van de hydrogel, hij hoefde er dus ook niks over vertellen, mijn keus stond vast;)

Klopt, het schijnt dat Van Selms enthousiaster is over de Hydrogels. Maar ik stond er net zo in als L-Girl, ik wilde deze (én dr. Nio) en dan gaat Nio daar prima in mee hoor, hij is gewoon neutraal. Maar alle implantaten hebben voor en nadelen, zegt hij, ook de Hydrogels. Die kunnen bijvoorbeeld niet op de spier, ze gaan sneller rimpelen en ja, als die kapot gaat moet je een nieuwe. Al vond ik dat laatste niet echt een nadeel, eerder een voordeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, het schijnt dat Van Selms enthousiaster is over de Hydrogels. Maar ik stond er net zo in als L-Girl, ik wilde deze (én dr. Nio) en dan gaat Nio daar prima in mee hoor, hij is gewoon neutraal. Maar alle implantaten hebben voor en nadelen, zegt hij, ook de Hydrogels. Die kunnen bijvoorbeeld niet op de spier, ze gaan sneller rimpelen en ja, als die kapot gaat moet je een nieuwe. Al vond ik dat laatste niet echt een nadeel, eerder een voordeel.

Idd een kapotte silliconen wil je ook niet in je lijf...je ziet het dan niet zo snel, maar dan nog... Een her OK is bij beide dan een vereiste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, wel grappig.. Nio heeft opeens te maken met verkeerde bh's, hydrogel prothesen, een hele hoop meer klandizie :PWel grappig, als je het zo bekijkt hihi

Haha er gaat een wereld voor hem open ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.borstenforum.com/topic/10213-svs-zweten-lekken-siliconen-niet-veilig-fda-chemisch/?hl=zweten

Ja mentor is sillcionen, net als natrelle,en eurosillicone

Nee ze lekken niet , maar zweten wel.

Zie topic hierboven voor meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.