Livje Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Nu ga ik weer twijfelen over Monoblock Hydrogel of gewoon Mentor of Natrelle!Wat is jullie ervaring, mening??Is de Monoblock echt veiliger qua inhoud?Tips zijn welkom!
Jane_Doe Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Je hebt ook meer soorten goede implantaten.Eurosilicone, sebbin en Motiva zijn ook goed.
Livje Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 De monoblock Hydrogel moet toch gevuld zijn met iets wat bij lekken/uitzweten onschadelijk(er) is bij de opname in het lichaam?Alleen wat ik heb begrepen is dat dat nog niet volledig bewezen/aangetoond is doordat ze vrij nieuw op de markt zijn.Hier mensen met ervaringen over deze protheses?
Livje Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 Maar JaneDo, deze hebben allemaal (nog) geen keurmerk toch?Dat hebben de Mentor en Natrelle dan weer wel. Maarja, ik weet niet in hoeverre zo'n keurmerk nou ook daadwerkelijk belangrijk is.
Jane_Doe Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 http://www.borstenforum.com/topic/12060-l-girl-27-november-2014-dr-nio-slaz-amsterdam-hydrogel-400cc/
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Ik heb ze , wel meer nog op het forum.Hydrogel werkt nio al 10jr mee, en het is al langer op de markt.Het is een gluc/zout oplossing wat tot gel is gemaakt.Het is verenigbaar met lichaamsvochr en word dus afgebroken als de prothese scheurt,Je plast het gewoon uit, vervolg, 1 platte boob.Silliconen daarintegen zweet deeltjes silliconen, die je niet uitplast , maar in alle organen kunnen gaan zitten zodra de lymfeklieren vol zitten.Gaat een silliconen prothese scheuren, merk je eerst niks, de gel blijft erin, maar je kan wel pijn erdoor krijgen , kaps vorming e.d , dus zul je ook moeten wisselen.Ik heb op het laatste moment gekozen voor hydrogel omdat ik het een doodeng idee vond dat ik silliconen overal in mijn lichaam kan krijgen , een soort sneeuwbui, geleidelijk aan.Volgens mij twijfel je nog enorm , ga goed uitzoeken meid, en ga niet naar de eerste de beste pc.. Ga meer consulten doen en laat je goed informeren , echt! Ik had ook bijna die fout gemaakt: de eerste de beste..
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Teouwens lees ook vaak dat hydrogel meer scheur kans zou hebben ivm silliconen , is niet waar, het omhulsel is hetzelfde , alleen bij hydrogel merk je dus dat je een scheur hebt, direct. En bij silliconen kan daar jaren overheen gaan...
Nina-26 Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Hallo, Der is mij op het consult verteld dat de Mentor en de Natrelle goedgekeurd zijn door de FDA en daarom heel veilig zijn die hebben het juiste keurmerk daarom heb ik juist gekozen voor de Mentor protheses . Maar er zullen misschien vast en zeker wel meer merken zijn die goed zijn hoor
Jane_Doe Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Hallo, Der is mij op het consult verteld dat de Mentor en de Natrelle goedgekeurd zijn door de FDA en daarom heel veilig zijn die hebben het juiste keurmerk daarom heb ik juist gekozen voor de Mentor protheses . Maar er zullen misschien vast en zeker wel meer merken zijn die goed zijn hoor Ehm... Volgens mij moeten ze allemaal FDA gekeurd zijn, Motiva is in ieder geval ook FDA goed gekeurd.
Guest Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Ik heb ook Monobloc Hydrogel, helemaal uitgezocht en ik sta er helemaal achter. Zie mijn topic En verder, wat L-Girl in het kort zegt dus. Je hebt alleen wel minder keuze in projectie en grootte enzo, ze zijn wat platter (ook bij High Profile). Niettemin is er een mooi resultaat mee te verkrijgen.
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Zoek eens in de zoek optie op fda keurmerk is ook topic over. Fda keurmerk is ook gemanipuleerd , de grootste sponsors zijn de belanghebbende
Jane_Doe Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Dat zal ook zo zijn, echter ik heb vertrouwen in Nio, volgens hem zijn Motiva zeer betrouwbare implantaten dus daar vertrouw ik hem op.
Livje Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 Ik was eerst zo overtuigd van Mentor of Natrelle maar heb toch ook wel een heel goed gevoel bij de monoblock hydrogel.Gewoon omdat ik het eigenlijk ook best eng vind, dat zweten en deeltjes siliconen door je lichaam.Moeilijk moeilijk!Denk dat ik morgen maar eens ga bellen naar het Slaz en een consult inplan met Nio
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Nou is nio niet laaiend over hydrogel , hij is meer van de eurosillicone , maar als jouw keus hydrogel is, zal hij daar niet tegenin gaan.Ik had zelf mijn onderzoek al,verricht en was zeker van de hydrogel, hij hoefde er dus ook niks over vertellen, mijn keus stond vast;)
best_boobie Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Hihi, wel grappig.. Nio heeft opeens te maken met verkeerde bh's, hydrogel prothesen, een hele hoop meer klandizie Wel grappig, als je het zo bekijkt hihi
Livje Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 Hoezo verkeerde bh's hahaWat heb ik gemist?
Livje Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 En ja Eurosiliconen lees ik hier ook geregeld voorbij komen maar k weet niet of het aan mij ligt, maar bij die naam moet ik denken aan Euroshopper van AH;)Klinkt zo goedkoop haha
Guest Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Nou is nio niet laaiend over hydrogel , hij is meer van de eurosillicone , maar als jouw keus hydrogel is, zal hij daar niet tegenin gaan.Ik had zelf mijn onderzoek al,verricht en was zeker van de hydrogel, hij hoefde er dus ook niks over vertellen, mijn keus stond vast;)Klopt, het schijnt dat Van Selms enthousiaster is over de Hydrogels. Maar ik stond er net zo in als L-Girl, ik wilde deze (én dr. Nio) en dan gaat Nio daar prima in mee hoor, hij is gewoon neutraal. Maar alle implantaten hebben voor en nadelen, zegt hij, ook de Hydrogels. Die kunnen bijvoorbeeld niet op de spier, ze gaan sneller rimpelen en ja, als die kapot gaat moet je een nieuwe. Al vond ik dat laatste niet echt een nadeel, eerder een voordeel.
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Klopt, het schijnt dat Van Selms enthousiaster is over de Hydrogels. Maar ik stond er net zo in als L-Girl, ik wilde deze (én dr. Nio) en dan gaat Nio daar prima in mee hoor, hij is gewoon neutraal. Maar alle implantaten hebben voor en nadelen, zegt hij, ook de Hydrogels. Die kunnen bijvoorbeeld niet op de spier, ze gaan sneller rimpelen en ja, als die kapot gaat moet je een nieuwe. Al vond ik dat laatste niet echt een nadeel, eerder een voordeel. Idd een kapotte silliconen wil je ook niet in je lijf...je ziet het dan niet zo snel, maar dan nog... Een her OK is bij beide dan een vereiste
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Hihi, wel grappig.. Nio heeft opeens te maken met verkeerde bh's, hydrogel prothesen, een hele hoop meer klandizie :PWel grappig, als je het zo bekijkt hihi Haha er gaat een wereld voor hem open
Amanda28 Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Hi!!Begrijp ik goed dat mentor siliconen in zitten? Maar die kunnen niet lekken toch ? Is mij verteld.Liefs
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 http://www.borstenforum.com/topic/10213-svs-zweten-lekken-siliconen-niet-veilig-fda-chemisch/?hl=zwetenJa mentor is sillcionen, net als natrelle,en eurosilliconeNee ze lekken niet , maar zweten wel.Zie topic hierboven voor meer info.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.