Ga naar inhoud

PC gezocht met ervaring verwijderen van Polyurethaan implantaten


Aanbevolen berichten

Hoi,

In juli heb ik mijn implantaten gehad, maar ze beginnen me steeds meer tegen te staan.

Ik vind ten eerste de grootte nog steeds niet goed bij mijn lichaam passen. Het is dan wel een F/G cup, maar ze lijken niet groter dan een C.

Ten tweede heb ik rode verdikte littekens en heb ik nog steeds aan de rechterkant pijntjes.. Kan het soms amper verdragen om daar zachtjes te drukken met mijn hand.

Nu zou ik daarom dus graag wanneer ik het geld bij elkaar heb, me opnieuw willen laten opereren.

Mijn voorkeur gaat heel erg uit naar Nio.

Maar ik weet dus niet of hij eventueel ervaring heeft met deze implantaten verwijderen aangezien hier nogal wat bij komt kijken helaas..

Ik overweeg om wel weer anatomische implantaten te nemen of misschien de 85% gevulde (Ik ben erg bang dat er tijdens de operatie niks van mijn weefsel over zou blijven en ik ineens een heel dunne huid zal krijgen waardoor je deze implantaten misschien beter ziet zitten).

Ik heb nu implantaten van 360 cc, 12,3 cm breed en een projectie van 5,8 cm.

Nu zag ik een tijd terug dat die maten al overeen komen met de 500 cc Eurosilicone 85% gevuld, wat betekent dat ik dus waarschijnlijk al naar rond de 700 cc moet kijken?

Ik kan nergens de tabel vinden voor anatomische Eurosilicone implantaten, kan iemand me helpen?:)

Blij dit nu even van me afgeschreven te hebben, zit echt al weken te piekeren wat ik nu het best kan doe qua pc en cc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Sja.. wie is hier goed in.. Ik denk zelf, dat Nio dit wel zou kunnen...

Hij is een vakman, dus neem aan dat hij heel voorzichtig te werk zal gaan!

De prothesen van eurosilicone staan allemaal in de volgende catalogus:

http://www.goba.dk/uf/80000_89999/82422/6a1eb450e4087b0e6bf42e7133e55acb.pdf

De anatomische staan niet in een tabel zoals de ronde, maar hebben de maten allemaal in vakken staan. Ze heten TMF TMM TML enz :)

Er is me trouwens niemand meer te binnen geschoten.... Heb nog zitten zoeken hier, maar niets gevonden :(

Heel veel succes meid.. en zou het helpen om gewoon alvast eens bij Nio op consult te gaan? Dan ben je uit je onzekerheid... Dan kun je vooruit kijken, zonder dat je steeds loopt te twijfelen wat hoe en wie :)

Bedoel dit niet negatief he, maar zou jezelf zoveel meer rust geven :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook een ex acczer zie ik!

Toch opmerkelijk hoeveel dames pijntjes hebben na een borstvergroting bij hem?

Ik heb het met name mijn linkerborst,

pijn straalt door naar mijn oksel, herkenbaar?

Ook ik heb lelijke littekens, helaas op m'n ribben ipv van borstplooi.

Maar dr. Nio heeft ook ervaring met explantatie en reconstructie.

Een consult is gratis, een bezoekje is altijd de moeite waard.

Verder hoor je veel dr Selms maar die dame plaatst niet vaak groot geloof ik?

Ik wil ze ook graag groter hebben, van mij lijken een grote B :(

Succes in je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder:

Jep helaas wel. Zou willen dat ik dit forum eerder had ontdekt, had ook een hoop geld bespaart! :(

Had het fijn gevonden als ik hem nog eens had gezien met een na controle. Helaas doen ze daar niet aan..

Ik vertik het ook gewoon om contact op te nemen, ook al zit ik wel met pijn. Wil het gewoon achter me laten.

De pijn straalt niet door in mijn oksel, blijft echt op dezelfde plek zitten. Mijn littekens zitten ook op mijn ribben. Ik heb niet echt een duidelijke borstplooi eigenlijk (geen natuurlijke hang zeg maar).

Vandaar dat ze zo goed opvallen.

Reden dat ik o.a. voor Nio kies is omdat hij inderdaad veel wissels doet van allerlei implantaten en daar dus ervaring mee heeft.

Heb jij zelf ook Polyurethaan implantaten?

Consult in het SLAZ is gratis dus? Parkkliniek is voor mij veel dichterbij, maar kost geloof ik 50 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze de polyuretane prothese ruim 1,5 jaar geleden door Van klunselaar (ACCZ) laten weg halen maar daarna met het verwisselen van de prothese ging m'n linker (cereform) binnen 3 weken omdraaien en was er een prothese stuk.

Daarna heeft nog een ander slagter die cereform prothese weggehaald en heeft toen de helft van m'n spieren en m'n borstweefsel eruit gehaald omdat hij zei dat het allemaal verkleeft zat met het kapsel .

Ik eindigde toen met 2 deuken in m'n lichaam als ik op m'n rug ging liggen dus wou ik toch weer implantaten omdat ik er zo depri van werd .

Kwam daarbij toch weer uit bij de polyurethane omdat die vanaf dag 1 op de zelfde plek blijven en niet gaan zakken .

Je moet dan wel weer een chirurg aantreffen die ze op de zelfde hoogte in je lichaam plaatst en niet scheef zoals die van mij .

Ik zal als ik jou was gewoon informeren bij Dr.Nio of hij ervaring ermee heeft om ze te verwijderen dan weet je het antwoord .

Ze zeggen als het bij een gewone prothese 10 seconden duurt om ze eruit te halen duurt het bij Polyurethane 50 seconden .

Succes met je wissel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaring met je implantaten heb ik niet.

Maar ik heb wel mijn wissel door Nio laten doen.

Ik had een gedraaide prothese en veel pijn aan mijn linkerborst.

Ook waren ze weer wat meer gaan hangen door mijn zwangerschap, zit nu op 11dgn po maar hij heeft prachtwerk geleverd.

Ik heb weer mooie volle borsten, en geen pijn meer.

Ik raad Nio dus zeker aan voor ern consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr.Nio is gewoon een deskundige arts.

Ik heb bij hem in 2004 een prothese wissel ondergaan ( hij constateerde toen een lekkende prothese)

Dit heeft Dr.Nio vakkundig opgelost.

Wat ik hier gelezen heb kan je op consult gaan in de Parkkliniek en de operatie laten uitvoeren in het SLAZ voor 3100 euro

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi M elanie

Ik had ook pur prothese, en deze laten verwijderen door Dr Bruno Demeyere, zonder enig probleem. Ik denk wel dat iedere arts er ander over denkt, was ervoor op consult bij Dr Vermeylen, en deze vertelde mij dat het een bloederige operatie zou worden, en ik 2 dagen in het ziekenhuis moest blijven. Daarna ben ik bij Demeyere op consult geweest, en deze vertelde dat dat geen probleem zou zijn. Achteraf was het ook geen probleem, want hij kon ze er zo zonder problemen uithalen. Wel is mij verteld, dat je er 1 jaar mee moet wachten, want dan zijn alle haartjes vergaan.

Ik heb nu de oude purprothese hier thuis liggen, en er zitten inderdaad geen haartjes meer aan.

Heb vorige week nog aan dr Demeyere gevraagd, waar blijven al die haartjes dan, hij vertelde die lossen gewoon op in je lichaam, zoals een oplosbare hechting. Misschien heb je iets aan deze informatie. Veel succes ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou, ik kom net terug van mijn second opinion/consult bij Nio.

Wat een aardige chirurg en fijne kliniek! Hij schok alleen wel dat ik polyurethaan protheses heb. Hij adviseerde me ze er zo snel mogelijk uit te laten halen om verder vastgroeien in het weefsel te voorkomen. Het is te doen, maar wordt bloederig en ik zal een dag drains krijgen. Ook zal ik aan de antibiotica moeten.

Na de pas sessie kwamen we uit op rond 800 CC van Eurosilicone. Ik ben alleen vergeten te vragen naar het profiel.

Nu nog even 4.700 euro z.s.m. bij elkaar zien te sprokkelen. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei.. 4700 euro??
Balen dat het zoveel meer kost.. pfff.. Is natuurlijk meer werk om die krengen te verwijderen...

800 cc van Eurosilicone (de prothese die Nio je geadviseerd heeft) is de Extra high profile. Weet ik zeker, want Eurosilicone heeft geen andere 800 cc :)

Heb je wel vertrouwen in Nio? Klinkt heel plausibel wat hij zegt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is inderdaad een heel werk om die wissel uit te voeren en dan die toeslag nog natuurlijk omdat het om grote implantaten gaat. Bedankt, weet ik gelijk om welk profiel het gaat. :)

Ja, ik heb zeker vertrouwen in hem! Hij heeft in het verleden vaker polyurethaan protheses er uit gehaald en vele anderen wissels gedaan. Dus ik denk dat ik in goede handen zal zijn.

Vraag me stiekem wel een beetje af of dit in het slaz ook 3.100 euro kost. Ik vind het wel een heel groot verschil namelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah! Je gaat in Parkkliniek?

In SLAZ rekenen ze in ieder geval geen toeslag voor de grotere prothesen, dus dat zou dan al afvallen... Weet even niet hoe hoog de toeslag is.. maar dacht 500 euro?

Misschien kun je hem een mail sturen via het SLAZ en zeggen dat je bij hem op consult bent geweest in parkkliniek, maar dat het je beter uitkomt in het SLAZ..? En dat je graag wilt weten wat het daar zou kosten?

Denk dat het Nio niet uitmaakt waar je gaat :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, ik ben daar op consult geweest omdat het erg dichtbij was en ik eigenlijk voorlopig toch nog niet van plan was geopereerd te worden.

Ik had al in gedachten om misschien toch naar het SLAZ te gaan omdat het gewoon goedkoper is.

Goed idee van je om een mail te sturen naar het SLAZ. Ga ik morgen meteen even doen. Ben erg benieuwd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slaz is idd 3100,- dat is toch snel verdiend!

Maar super dat ze eruit gaan.

Echt waar ik ben er zo blij mee he.

Weet je wat opmerkelijk is,

ik had af en toe zeurderig gevoel links,

dat is nu weg!

Bij mij zaten achteraf allebei de protheses kast scheef!

Nu heb ik de borsten ook veel lager zitten met de litteken keurig onder de borst.

Echt ze zaten veelte hoog!

Wat ik ook opmerkelijk vond dat ik met de eerste operatie gallisch veel pijn had,

en niet een beetje maar ik ging nog liever bevallen (zelfs van een sterrekijker!)

Maar dat zeg ik ditmaal niet, de wissel was kat in een bakkie.

Weet nog dat ik eerste morgen wakker werd had gewoon 6 uur geslapen en wakker worden zonder olifantjes!

Maar behalve de pijn toch het belangrijkste...

ik ben echt mega tevreden kan die Nio z'n poten wel kussen zo blij ben ik!

Echt je gaat geen spijt krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slaz is idd 3100,- dat is toch snel verdiend!

Maar super dat ze eruit gaan.

Echt waar ik ben er zo blij mee he.

Weet je wat opmerkelijk is,

ik had af en toe zeurderig gevoel links,

dat is nu weg!

Bij mij zaten achteraf allebei de protheses kast scheef!

Nu heb ik de borsten ook veel lager zitten met de litteken keurig onder de borst.

Echt ze zaten veelte hoog!

Wat ik ook opmerkelijk vond dat ik met de eerste operatie gallisch veel pijn had,

en niet een beetje maar ik ging nog liever bevallen (zelfs van een sterrekijker!)

Maar dat zeg ik ditmaal niet, de wissel was kat in een bakkie.

Weet nog dat ik eerste morgen wakker werd had gewoon 6 uur geslapen en wakker worden zonder olifantjes!

Maar behalve de pijn toch het belangrijkste...

ik ben echt mega tevreden kan die Nio z'n poten wel kussen zo blij ben ik!

Echt je gaat geen spijt krijgen.

Nou, dan ga ik lekker naar het SLAZ. Vond het een fijne kliniek, maar ik heb nou eenmaal niet veel geld (ben pas 19).

Naast de pijntjes en dat ik ze te klein vind, wil ik ze er ook gewoon uit hebben omdat ik dat Polyurethaan gewoon niet echt vertrouw. Ik ben benieuwd wat er met mijn littekens zal gebeuren. Nu zitten ze gewoon onder mijn borst, heb geen plooi zeg maar. Dus dan zullen ze ook wel te hoog zitten.

Ik ben juist bang, dat ik na de wissel veel meer pijn zal hebben op een of andere manier.

Na mijn operatie heb ik echt zo lang niks gekund en ging ik zo kapot van de pijn, dat ik gelijk zei dit nooit meer te willen.

Ik ben echt blij dat ik bij Nio ben geweest, voelde gelijk goed eigenlijk.

Pfff, hoop echt dat het niet te lang duurt voordat ik het geld bij elkaar heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Voor de lezeressen van dit onderwerp, die misschien wat schrik krijgen, even een geruststellend bericht.

Ik heb ook met M.elaniee contact gehad via pb.

Net als M.elaniee had ik PU gecoate anatomische Silimeds van ACCZ.

Na 10 maanden heeft Nio ze vervangen door ronde Eurosilicone 85% gevuld, ongeveer zelfde aantal cc's.

Dit was de eerste keer dat hij 'nieuwe generatie' PU protheses verwijderde. Hij verwachtte dat het lastig zou zijn en had 1:45u gereserveerd voor de wissel, maar ik ben 1:10u op de OK geweest. Het verwijderen is hem meegevallen, was geen bloederige toestand, kostte mij geen eigen weefsel. Ik had dan ook geen zwelling, geen drains, geen blauwe plekken. Praktisch geen pijn. Het resultaat van de wissel is uitstekend, en mijn littekens die net onder de plooi zaten zitten nu keurig boven de plooi.

Zoals M.elaniee al schreef redeneerde Nio dat de protheses na verloop van tijd juist MEER zouden vastgroeien, dus juist hoe eerder vervangen hoe beter. Ik heb de protheses meegekregen, er zit nog wel een viltig laagje op maar niet zo dik, ik zou niet durven zeggen of er iets van de buitenlaag 'opgelost' is want ik weet niet hoe ongebruikte protheses voelen/eruit zien.

Oftewel: ja, Nio kan dit prima, hij heeft nu ook ervaring, laat hem het doen!!

M.elaniee gaat ook zsm naar hem, in SLAZ, want daar kost de operatie gewoon 3100 euro en niet 4700!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.