catherinaa Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Hierbij een tip voor alle dames die bh's willen kopen na hun bv. Ik heb hier zelf ook van alles gekocht. Bh's zijn daar 6 euro en slipjes 2.50 ook bikini topjes voor 2.50Er zijn per jaar meerdere factory outlets in diverse steden.
Hert Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Wat een super tip zeg!!! Onwijs bedankt!!!Maximaal inslaan hahaha.. Ook fijn voor mijn vriendinnetje die door haar scheiding nauwelijks budget heeft voor zichzelf. Kan ze toch nog wat shoppen ;-)Liefs Hert
LoveStits Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Hier was ik gisteren!Best leuke dingen kunnen vinden maar hadden weinig in D vond ik...Desondanks wel een hele tas vol hoor haha
catherinaa Posted December 11, 2014 Author Posted December 11, 2014 In D inderdaad weinig deze keer, wel wat gevonden in de bakken maar dat was deze keer graaien. Voor de gene die vragen hoe ik aan deze info kom je kan je inschrijven voor de mailinglijst dan kan je als vip gaan op de voorverkoopavond. Dit doe je door contact op te nemen met de klantenservice van hunkemoller. De factory outlet wordt altijd een paar dagen van te voren bekend gemaakt.
Hert Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Oh dat ga ik gelijk doen!! Ik heb een pasje van de Hunkemoller, jammer dat je dan niet standaard al mail erover krijgt. Maar ik ga het regelen! (moet alleen nog 4 weken wachten ZUCHT)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.