Ga naar inhoud

Mushu91 : 18 december 2014 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey ladies!

Ik ga hier mijn ervaringen met Dr Verdonck neerpennen. Kan altijd andere dames hiermee helpen!

Ik ben nu 23 en loop al sinds mijn 15 jaar rond met het idee van een borstvergroting te doen. Mijn omgeving dacht dat ik in een bepaalde fase zat maar nu enkele weken terug met mijn verjaardag had ik een fantastisch kleed aan maar hed zat gewoon niet mooi aan mijn lichaam. Heb toen mijn verjaardag nogal niet zo leuk meegemaakt omdat ik nogal pissed was op het stel borsten die ik heb.

Ik zou niet weten welke maat ik heb. Ik weet iedereen heeft twee verschillende borsten maar bij mij is het nogal extreem.

Sinds mijn verjaardag was ik echt niet rustig en dacht ik aan niets anders. Heb mij twee jaar geleden toen ook ingeschreven op dit forum maar is nooit iets van gekomen. Ben blij om jullie mee te delen dat ik deze ochtend de knoop heb doorgehakt de telefoon heb opgepakt en Dr Verdonck heb opgebeld. Ik vroeg zo snel mogelijk een consultatie en kon vanavond al terecht in zijn praktijk te Tesenderlo.

Echt een topper! Ik had meteen een goed gevoel bij hem. Alles goed uitgelegd maar het goede nieuws komt nu mag donderdag 18 december al onder het mes. Ja VOLGENDE WEEK. Heb hier lang genoeg over kunnen denken en ik kan echt niet wachten. Ben opgelucht en blij dat het eindelijk zo ver is. Ik post sowieso nog foto's van mijn boobies nu. En hou jullie op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

ik ben super blij met wat Dr. Veronck heeft voor mij gedaan: geen pijn, geen rare blauwe plekken, ik vergeet het soms dat ik een maand geleden een plastische ingreep had. Ik dacht dat onder de spier zou erg pijnlijk zijn, maar het viel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.