Ga naar inhoud

Borstvergroting door Vito Koeijers - Contour Kliniek


Glowie

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Allereerst zal ik mezelf even voorstellen, mijn (nick)naam is Glowie, een vrouw van 36 jaar.

Al jarenlang wil ik graag mijn borsten laten vergroten, niet omdat ze niet mooi van vorm zijn maar voor mijn gevoel in verhouding tot mijn lichaamsbouw aan de kleine kant.

Nu ben ik dankzij het ophalen van een vriendin die een oogcorrectie deed, terecht gekomen bij de Contour Kliniek te Bussum.
Daar werd zij behandeld door Arts Vito Koeijers, deze plastisch chirurg voert ook borstvergrotingen uit.

Na wat ervaringen van aanwezigen over zijn "kunsten" ben ik gaan googlen en besloten een intake gesprek aan te gaan en eigenlijk als het me net zo bevalt als het korte bezoek van eerder deze operatie te laten uitvoeren door Vito Koeijes in samenwerking met de Contour Kliniek te Bussum.

Toch ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die een borstvergroting hebben laten uitvoeren door Vito Koeijers en/of ervaringen van de Contour Kliniek en dan op basis van de borstvergroting.

Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven of persoonlijke ervaringen kunnen delen.

Alvast bedankt!

Glowie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Dr. Vito Koeijers komt wel vaker voor de laatste tijd hier op het forum.

Als je zijn naam (achternaam is genoeg) invult in de zoekbalk rechtsboven in het scherm, rollen alle verhalen over hem, of verhalen waar hij in genoemd wordt, eruit :)

Succes met je zoektocht!! En waarschijnlijk zullen er nog wel reacties komen ook van onlangs geopereerde meiden die bij koeijers geweest zijn :)

Veel leesplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom:)

Ik heb op 12 januari ook mijn intakegesprek bij Vito Koeijers en hoop halverwege febr geopereerd te worden door hem.

Mijn gevoel is bij hem ook gelijk goed en na aanleiding van alle verhalen en voorbeelden over deze chirurg ben ik alleen nog maar enthousiaster gemaakt.

Vanmiddag nog gesproken met iemand van Aestetic Beauty Clinics waar hij de consulten doet, en ook daar zijn ze erg op hem gesteld.

Zoals hij er uit ziet, is hij ook, een erg prettige, lieve en vriendelijke man (werd mij nog verteld)

Heel veel succes en veel leesplezier op dit forum.

Liefs Livje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Glowie.

Ik ben vandaag precies 6 weken geleden geopereerd door Vito Koeijers in kliniek Amstelveen.

Ik kwam van praktisch niks en heb nu een mooie gevulde D cup.

Wat ik persoonlijk fijn vond van Dr Koeijers is dat hij erg goed luistert naar je en veel informatie geeft. Super relaxte man en ik heb precies wat ik wilde. Ik heb geen ervaring met Contour kliniek.

Als je me toevoegt als vrienden kan je mn foto's bekijken

Groetjes Chanel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ga je even toevoegen als vriend en volgen hihi.

Heb zelf ook een consult gehad bij contour kliniek en voelde me er erg op me gemak.

Binnenkort bellen voor een afspraak voor de bv zelf

Succes met alles en ik lees graag alles meeee:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ja Koeijers komt momenteel heel veel voorbij! Krijgen jullie groepskorting ofzo? ;)

Info vinden hier vinden over hem zal dus geen probleem zijn denk ik.

Veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.