Ga naar inhoud

Gezocht: Hunkemoller sport bh 80D


Philou

Aanbevolen berichten

Hai Vicky1993!

Nee, hij heeft deze inderdaad niet voorgesteld.. haha! Maar ik wil er meerdere, want 6 weken in dezelfde sport bh lijkt me niet echt fijn. En deze vind ik zo mooi, en handig met de rits voor... Heb je al een besluit kunnen nemen over het aantal cc's?

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Anita sport bh high level is ook goed volgens Nio.

Heb hem naar aanleiding van dat onderwerp nogmaals mail gestuurd met de link naar die bh (die ik dus heb) en die was ook prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh haha dan weet je het bij deze! Ik ga denk ik 2 van die Triumph kopen, zit er 1 in de was kan ik de ander aan. Hij vertelde ook dat ik het beste een sportbh kon kopen met een sluiting achter en verstelbare klittenband bandjes.

Ja ik ben vandaag nog een keer wezen passen en ben nu op de 375cc uitgekomen! Hij verzekerde mij ervan dat ik deze moest hebben om mijn gewenste resultaat te bereiken, dus ben helemaal gerustgesteld nu.

Ben er echt elke dag mee bezig! Heb er heel veel zin in, jij moet je zeker ook voor 9 uur melden? Wie weet komen we wel samen op een kamer haha.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh haha dan weet je het bij deze! Ik ga denk ik 2 van die Triumph kopen, zit er 1 in de was kan ik de ander aan. Hij vertelde ook dat ik het beste een sportbh kon kopen met een sluiting achter en verstelbare klittenband bandjes.

Ja ik ben vandaag nog een keer wezen passen en ben nu op de 375cc uitgekomen! Hij verzekerde mij ervan dat ik deze moest hebben om mijn gewenste resultaat te bereiken, dus ben helemaal gerustgesteld nu.

Ben er echt elke dag mee bezig! Heb er heel veel zin in, jij moet je zeker ook voor 9 uur melden? Wie weet komen we wel samen op een kamer haha.

Xxx

Ik schaf er denk ik drie aan, leuk voor de afwisseling! Ik ben er ook echt alleen maar mee bezig, heb er zoveel zin in... ik zag laatst ergens je voorbeeld foto's voorbij komen en ik heb Nio exact dezelfde laten zien! Fijn dat je je keuze hebt gemaakt. Heb je foto's van je voorsituatie? Ik krijg 400CC, maar het verschil met 375CC is zo klein..... Het gaat vast heel mooi worden! :57:

Ja, ik moet me ook rond 9:00 melden. Horen we die dag pas hoe laat we aan de beurt zijn? Weet jij dat? Haha, ja dat zou gezellig zijn! Lopen we rond met bijna dezelfde boobies, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de boobs op die voorbeeldfoto's vond ik echt perfect! Die had ik dus vandaag mee genomen en toen zei hij de 375cc. Kon ook de 400 kiezen maar klonk zoveel (aangezien ik eerst tussen de 325 en 350 twijfelde) en het scheelt inderdaad haast niks.

Ik heb nog geen foto's van mijn voorsituatie, zal ze binnenkort wel even plaatsen! Ik heb denk ik ongeveer een 75A. Wat is jouw voorsituatie?

Dat vraag ik me ook af, ben ik vergeten te vragen eigenlijk.. misschien krijgen we er nog een brief over? De rekeningen zijn in ieder geval wel al binnen haha.

Ik weet zeker dat onze boobies heel mooi gaan worden!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, de zwarte heb ik nog in verschillende winkels gezien, de witte niet (was ik ook naar op zoek). Vond hem wel niet zo lekker zitten eigenlijk. Heb uiteindelijk voor ene met de sluiting achteraan gekozen.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de boobs op die voorbeeldfoto's vond ik echt perfect! Die had ik dus vandaag mee genomen en toen zei hij de 375cc. Kon ook de 400 kiezen maar klonk zoveel (aangezien ik eerst tussen de 325 en 350 twijfelde) en het scheelt inderdaad haast niks.

Ik heb nog geen foto's van mijn voorsituatie, zal ze binnenkort wel even plaatsen! Ik heb denk ik ongeveer een 75A. Wat is jouw voorsituatie?

Dat vraag ik me ook af, ben ik vergeten te vragen eigenlijk.. misschien krijgen we er nog een brief over? De rekeningen zijn in ieder geval wel al binnen haha.

Ik weet zeker dat onze boobies heel mooi gaan worden!! :D

Ik ook!! Zo mooi natuurlijk..... De rekeningen zijn zeker binnen! Haha! Ik heb ook nog geen voorsituatie foto's gemaakt, zal die ook binnenkort maken en plaatsen. Ik heb ongeveer dezelfde voorsituatie! Nu al zin om bh's, bikini's en nieuwe kleding te shoppen :wub::wub:

Heb jij Nio's e-mailadres? En weet misschien iemand anders hier hoe dat in het slaz gaat.. hoor je op de dag zelf hoelaat je geopereerd zal worden of eerder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, de zwarte heb ik nog in verschillende winkels gezien, de witte niet (was ik ook naar op zoek). Vond hem wel niet zo lekker zitten eigenlijk. Heb uiteindelijk voor ene met de sluiting achteraan gekozen.

Gr

Hi! Ik heb alleen nog maar online gekeken, zal ook eens in de winkels rondneuzen! Thanks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je opgenomen word , hoor je wanneer je gepland voor OK staat.. Kan natuurlijk een spoed geval tussendoor komen waardoor je later moet..

Tussen 9-10 komt nio alle pten aftekenen ,daarna start hij met opereren, de gehele dag.

Ongeveer 7-8 operaties op een dag daar.

Je mag hopen dat je niet als laatste bent, en dan ook nog hondsberoerd terug komt, want de afdeling sluit om 18-19 uur, en dan word je toch wel vriendelijk doch dringend weggewerkt.. Tenzij je echt nog maar net terug bent van OK ,dan ga je waarschijnlijk naar een andere afdeling.

Ik had dezelfde voorbeeld foto mee als jij op de iPad, ik heb het bereikt met 400cc, m'n voorsituatie was 75b. Ik heb dan wel voor hydrogel gekozen, omdat ik die in mijn opinie veiliger vind dan silliconen. Hydrogel heeft niet zoveel projectie als sillcionen, dat zijn weer andere maten ;)

Maar bij nio ben je in goede handen, das zeker !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.