Ga naar inhoud

wit spul uit litteken


Boobies95

Aanbevolen berichten

hallo dames,

Ik ben morgen 4 weken po en me littekens zagen er goed uit, nu was ik net aan het douchen kom ik onder de douche uit even een spiegeltje bij me littekens gehouden en nu zag ik dat bij me sportbh lichtrood zat en er komt wit spul uit me litteken. Ik meteen praktijk gebeld moest even een foto sturen en die zouden ze doorsturen naar de pc, maar nu maak ik me toch echt wel zorgen. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt alsof het vuil is wat er uit komt.

Is je litteken daar ook rood? Neem ook je temperatuur even op, want als je koorts heb dan heb je kans dat je een ontsteking heb. Goed dat je meteen je pc heb gebeld!

Heb je al reactie gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames bedankt voor de reacties,

Werd gisteravond gebeld door me pc en hij zei dat ik er betadinezalf op moest doen en een gaasje erop, absoluut niet roken(wat erg moeilijk voor me is) en ik moest me sportbh blyven dragen terwijl ik eigenlijk vanaf vandaag een normale bh aan mocht. Ook mocht ik voor over 1 of 2 weken nog een afspraak maken bij de verpleegkundige om het nog even na te laten kijken. Het is om het litteken verder niet rood ziet er gewoon netjes uit en ik heb geen koorts. Toch lijkt het vanaf een spiegeltje te zien alsof er een putje of gaatje in zit ofzo. Op me sportbh zat lichrood met een klein vlekje. Ik ga er zo betadine zalf op doen en een gaasje en ben benieuwd of het al minder is.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaasje met betadine wel liefst twee keer per dag verschonen. Betadine is namelijk maar 12 uren werkzaam (meningen zijn erover verdeeld, maar altijd beter om dan maar het zekere voor het onzekere te nemen)

Hoop dat het snel beter zal gaan...

Misschien dat het helpt als je in gedachten houdt dat het voor je herstel is, dat je nu niet mag roken? Ik heb zelf jarenlang gerookt en ben ook gestopt. Ja het is moeilijk, maar hey, er zijn ergere dingen in de wereld, toch? ;)

Succes!!

En als er meer vocht uit gaat komen, gewoon weer even contact opnemen met je pc he! Niet dan wachten tot je afspraak :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.