Ga naar inhoud

BV na een BVK? Even voorstellen - Bauland


RSC

Aanbevolen berichten

HI,

Wat fijn dat er een werkend forum is!

'Vroeger' zo'n twaalf jaar terug heb ik een aantal operaties gehad (van 70F naar 70C).
Het was een hele operatie (letterlijk en figuurlijk) want na 3 keer opereren heb ik het erbij laten zitten. (BVK, BVK en littekencorrectie).

Borsten zijn altijd een onderwerp gebleven en hoewel ze kleiner zijn, niet meer hangen en geen pijn meer doen... ben ik toch niet helemaal blij met ze. Nu ben ik bij toeval Bauland weer tegen het lijf gelopen.

Ik ben 31, werk als marketeer, heb een lief vriendje die alles goed vindt en een lieve familie en vriendengroep die mij daarin steunen.

Omdat ik niet constant over borsten wil praten in mijn echte leven en ontzettend benieuwd ben naar ervaringen van andere dames, heb ik mij hier aangemeld. Het is toch wel een stap om er eventueel weer wat aan te laten doen en wat het mogelijke resultaat dan zou kunnen zijn.

Ik heb verder nog niks besloten... alles staat nog open. #spannend

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Oei, wat een gedoe... Was het niet gelijk na de eerste bvk? Of waren er andere problemen?

En nu? Mis je volume of iets anders wat je graag zou willen?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben, is waarom bauland genoemd wordt. Is dat jouw eerdere PC of wil je graag door deze PC geholpen worden? Snap het niet helemaal *beetje blond* :)

Veel leesplezier hier op het forum!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Best Boobie,

Bedankt voor je berichtje.

Op mijn 19e ben ik voor het eerst geopereerd (BVK). Het jaar daarna weer (BVK) en het jaar daarna een littekencorrectie.

Alle drie de keren door Bauland en het gesprek wat ik nu heb gehad is wederom met Bauland.

Aangezien borsten nog kunnen groeien tot je 25e jaar... groeiden ze bij mij gewoon door. Na een half jaar waren ze weer even groot. Bij de tweede keer waren de littekens heel breed geworden. Ik schat dat ik allergisch ben voor onderhuidse hechtingen... want de derde keer ging een stuk bij mijn tepel ontsteken. Al met al wat 'pech' gevalletjes achter elkaar. Ik heb ook geen nare ervaring eraan overgehouden en zou nog steeds anderen aanraden om een operatie te ondergaan als ze er niet tevreden mee zijn. Het eindresultaat weegt wel op tegen de ongemakken die ik eerst ervoer.

Ik voel me nu ook meer vertrouwd bij iemand die de hele geschiedenis heeft meegemaakt. Daardoor ben ik weer opnieuw bij Bauland in gesprek. Na de tweede operatie ben ik wel langs andere chirurgen geweest in Nederland en Belgie, maar ik had niet het gevoel er beter bij af te zijn. Wie nu precies de 'beste borsten' chirurg is weet ik uiteraard niet. Dat ga ik hier vast tussen de regeltjes door wel lezen ;)

Wat ik nu mis is volume aan de bovenkant (dat had ik vroeger trouwens ook niet hoor) en van mij mogen ze een maatje groter. Verder wil ik het ene stuk van mijn litteken gecorrigeerd hebben. Nu zoveel jaar later kan ik ook beter bedenken en aangeven wat ik wil en houd ik minder rekening met wat anderen denken.

Is het zo duidelijker? Anders type ik er gewoon meer bij :)
Blonde vragen maken het leven leuker! (ik ben ook blond)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik wás altijd blond.. Maar sinds een jaar ben ik een stuk donkerder.. Echt mirakuleus!! ;)

Oke, nee, dit is veel duidelijker haha. Nu snap ik het tenminste!

Hoeveel bolling wil je eigenlijk? En wat adviseert Bauland nu? (oh jee, heb toch nog vragen, sorry haha) Heb je voorbeeldfoto's van wat je graag zou willen?

Ik hoop dat Bauland je wensen goed kan inwilligen!!

Heel veel succes!
En veel leesplezier hier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch ;)

Blijkbaar ook donker haar dan...

Hoeveel bolling... ohjee, geen idee. Moet me nog geheel gaan verdiepen.

Ik heb nooit echt durven zeggen dat ik fake boobies wil ;)

Ik mag even wachten op de OK verslagen van toen... daarna een nieuwe afspraak inplannen en dan zouden ze met de rest aankomen, passen etc. Ze hadden ook een softwareprogramma waarbij ze een aantal opties kunnen laten zien van wat mogelijk te verwachten is wanneer je een BV hebt gedaan. Verder ga ik echt even dit forum afstruinen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.