Ga naar inhoud

Gezocht lipoelastic New en Unique M en L


L-girl

Aanbevolen berichten

Ik zoek een lipo extra New en/of Unique

In maat M en L

(M zit aardig strak al en weer niet of ik nog meer opzwel...)

Voor een leuke prijs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Lipoelastic PI Extra new is maar 23 euro nieuw, dus die is nieuw al heel goedkoop.

De Unique is nieuw 49 euro en niet in maat L verkrijgbaar, maar echt in omvang + cupmaten.

Zie www.online-care.eu

Sylleke doet de Extra New weg dacht ik, in maat M. Ik heb zelf ook 2 nieuwe M's gekocht maar die staan al gereserveerd voor Lou lou als ik ze weg doe. Voorlopig draag ik ze af en toe nog, ik wacht ook op de Unique. Toch maar nieuw gekocht ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh maar de Unique is niet voor de eerste weken po ok he, las ik..

En ik weet niet welke maat ik nodig ben..

Heb nu 1 extra new in maat M , zit goed , maar als ik nog meer opzet zal hij te strak zitten.

Wil je 1 M wegdoen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Unique is voor na de eerste 2 weken (en kan daarna nog als sport BH worden gebruikt). Ik draag de New's zelf nog, afgewisseld met een normale sport BH, totdat de Unique er is. Je moet er idd wel echt 2 hebben want ik nam om de dag een schone. Je slaapt er toch ook in. Ik was ze op de hand, zo blijven ze het mooist. Maargoed ik hou ze nog even voor mezelf.

Maar jij hebt toch ook die Anna Carefix. Is die niet fijn?

Maar Sylleke heeft ze ook he? Misschien wil zij er eentje weg doen?

Voor wat betreft die maat van de Unique, ik heb in de maattabel gekeken op hun site die erbij staat. Die is echt afgestemd op deze BH. Maar ik moet de mijne nog binnen krijgen, een 75C. Ik heb al een 80B van die BH gepast dus, maar die is te groot (van omvang). Dus ik ga er vanuit dat de 75C wel past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kopt heb de anna ook, maar die knelt wel, heb nu een dag aan en se striemen in m'n borsten staan, dat is een maar m.

De lipo zit in de was..

Z sylleke even vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk model en welke kleur? Ja had idd gereageerd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kopt heb de anna ook, maar die knelt wel, heb nu een dag aan en se striemen in m'n borsten staan, dat is een maar m.

De lipo zit in de was..

Z sylleke even vragen

Ik heb de M ook nog hoor In het zwart en wit

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor prijs vragen jullie voor de zwarte incl verzkosten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik hoef maar 1, dan heb ik in totaal 2, lijkt me afdoende.

Lies is hij nog in goede staat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.