Ga naar inhoud

Pijn bij mijn tepels na verwijderen hechtingen


Ilse1970

Aanbevolen berichten

Hoi, mag ik jullie even iets vragen.

Twee dagen geleden zijn de hechtingen verwijderd, natuurlijk ook op de tsplitsing zoals de verpleegskundige het noemde bij het anker lidteken.

De afgelopen week had ik echt geen last van mijn tepels, maar nu heb ik al twee dagen echt pijn.

Er zit met een heel klein speldenknopje dat niet dicht is en dat is verder ook echt heel mooi rustig maar mijn tepels dat voelt echt niet fijn.

Ik heb een borstlift gehad zonder inpl,

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zou het kunnen zijn dat je gewoon weer gevoel in je tepels terug krijgt, dat je zenuwen weer signalen beginnen door te geven? Het komt namelijk heel vaak voor, dat meiden na een borstoperatie, een tijd last houden van gevoelige tepels. Ook een gevoelige huid, op plekken waar het in het begin na de operatie doof aanvoelt, kan voorkomen :)

Als het speldenknopje er rustig uitziet, is daar inderdaad niets mee aan de hand :) Komt heel vaak voor, zo een open plekje :)

Een goed herstel!!

En als je je echt zorgen maakt, bel of mail dan even je pc :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie, ik heb gelijk na de operatie meer pijn van mijn tepels gehad als van de rest.

Mijn pc vond het vervelend voor me maar was ook blij dat te horen, een goed teken volgens hem.

De dagen erna werd de pijn steeds minder, en na het verwijderen van de hechtingen weer echt hevig.

Nu liggen de tepels natuurlijk ook helemaal vrij, de plakstrippen erom heen zijn ook weg.

Ik heb me nu een dikkere droge gaas in mijn bh gedaan en dat geeft wel wat verlichting.

Iena, vervelend dat je er ook las van hebt gehad, maar voor mij goed om te lezen dat het er wel allemaal bij zal horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Ilse

Het gevoel in je tepels wordt weer normaal.

Bij een borstlift kunnen kleine zenuwen beschadigt zijn.

Dat is vervelend maar het kan tot een paar weken en zelfs een jaar duren voor het gevoel weer is zoals het was.

Een beschadigde zenuw kan zich herstellen maar echt het duurt even.

Wat je ook zou kunnen doen dat deed ik.

Is een borstdouche aanschaffen en als het mag als de wonden genezen zijn dagelijks je borsten in de borstdouche doen dat stimuleert de doorbloeding maar ook de zenuwen en nog een voordeel het houd de protheses soepel.

Maar het komt goed

Groetjes angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.