Ga naar inhoud

Wie ook DSW als zorgverzekeraar?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wie van jullie is net als ik bij DSW verzekerd en heeft de borstverkleining vergoed gekregen?

Hoelang hebben jullie op reactie DSW moeten wachten?

Ik ben afgelopen zaterdag bij Dr. Koopmann van Bergman Clinics geweest en toen is het meteen aangevraagd.....ze hebben gezegd binnen 10 dagen reactie te hebben, maar ben zoooooo benieuwd!!

Groetjes,

Debbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook DSW, geen borstverkleining maar werk zelf ook op de plastische chirurgie en vraag machtigingen aan.

Ik weet niet wat je huidige situatie is, maar als je echt grote borsten hebt en klachten hebt wordt het vaak wel vergoed.

Hoe lang het duurt voordat je een goedkeuring krijgt is verschillend. Soms wordt er nog aanvullende informatie opgevraagd (foto's indien die niet meegestuurd zijn).

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie_87,

Ik heb nu maat H75 (ik ben 1m63 en weeg 65kg). Heb schouder- en nekklachten.

Er zijn geen foto's meegestuurd volgens mij :103:en zal dus wel aanvullende info aan moeten gaan leveren??

Ik weet dat ik het gewoon rustig af moet wachten, maar geduld hebben is niet m'n beste eigenschap :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.