Ga naar inhoud

Caramel.L : 27 november 2014 : Dr. Vangenechten : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Dag meisjes,

Ik ben een meisje van 26 jaar. Vorig jaar liet ik een zwevende lift uitvoeren via de tepel. Ik wou namelijk geen littekens door mijn caramel-kleurige huid.

Om dat stevig effect en de lift te krijgen, heeft de PC tijdens de operatie besloten er 150 CC meer in te steken dan afgesproken. Ik sukkel dus nu met een E-cup ipv een C.
Deze week is het dan zover, ik heb toch besloten om voor de littekens te gaan. Men gaat mij 260-300 CC geven om mijn C-cup trg te krijgen en mijn borsten zullen dus worden gelift met ankerlitteken.

Nu is mijn vraag; Hoeveel pijn mag ik verwachten? Het wordt achter de spier geplaatst, vorig jaar had ik het voor de spier (en bijna geen pijn). Deze operatie is wellicht vééél zwaarder en ik verwacht me wel aan hevige pijn. Ook zeer lastig is dat ik juist mijn menstruatie zal hebben tijdens de dag van de operatie en de dagen erna?

Kan ik zelf naar het toilet en mij verzorgen? Of kan ik werkelijk niets met mijn armen doen.

Hopelijk is er iemand die me wat wijzer kan maken.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rebel, achter de spier is natuurlijk pijnlijker als voor, maar toch scheelt het van persoon tot persoon.

Als ik over mezelf spreek de eerste keer, kon ik wel onder de douche, maar haren wassen viel me al zwaar tegen de eerste 10-14 dagen.

Naar de toilet zal geen probleem zijn. Je hebt er dan ook je lift bij, dus zal het misschien nog iets zwaarder zijn.

Maar huishoudelijk werk, autorijden, en zware belasting zit er niet in de eerste weken.

Sterkte, en hopelijk krijg je nog tips van dames, die er ook een lift bij hadden.

Wat de menstruatie betreft, mocht je de pil hebben, kan je hem doorslikken een maandje.

Groetjes Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 8 dagen po en ik moet zeggen dat de eerste 3 dagen erg moeilijk voor me waren ondanks dat ik veel hulp heb gekregen van mijn ouders. Heb je normaal gesproken veel last als je ongesteld bent? Ik zou gewoon lekker met maandverbandjes werken en zou geen tampons gebruiken, als je die tenminste gebruikt haha.

Veel succes en gaat allemaal goedkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Morgen is het voor mij zover en wordt mijn borstverkleining en lift uitgevoerd. Ik vroeg nog even aan mijn PC welke prothese hij gaat gebruiken;

Ze hebben deze drie verschillende prothesen voor mij besteld en mijn PC gaat tijdens de operatie kijken welke meest aangewezen zijn voor mij. Ik verwacht een ronde bolling bovenin en ga voor een C-cup, ik hou van het (fake) effect, in tegenstelling tot de meeste onder jullie die zo natuurlijk mogelijk willen. Ik wil deze keer zeker zijn dat ik stevige borsten heb die blijven rechtstaan als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil van dat Hang-effect af, en ik hou van het Playboy-uiterlijk, haha :56: .

Om deze drie soorten gaat het; wie raadt me wat aan, en welke geeft volgens jullie het beste resultaat om een mooie Bolling te verkrijgen?

polytech
motiva
sebbin
 

Dankjewel alvast ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen. Ik wil graag het resultaat zoals op de foto die ik er even bijvoeg. Dit is ook een C-cup.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het merk maakt dan niet veel uit... Ze moeten in ieder geval rond en extra high profile zijn...

Sebbin is smaller met meer projectie in verhouding met motiva.

De polytech zie ik hier zelden voorbij komen, dus geen idee hoe die zijn qua projectie

Denk dat jouw PC gewoon moet kijken welke het rondste zijn.. Maar zeker extra high profile.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sebbin heeft in verhouding, als je kijkt naar de verhouding tussen de breedte van de prothese en de projectie (het volume naar voren) bij een vergelijkbaar aantal cc en profile, de smalste prothese met de meeste projectie :)

De moderate profile (van welk merk dan ook) is een bepaalde breedte met een bepaalde projectie, de high profile is altijd smaller met meer projectie (bij een gelijk aantal cc!!) en de extra high is het smalst met de meeste projectie.

Wil je dus veel projectie, dan kom jr uit op de extra high profile, omdat de breedte van de prothese binnen de breedte van je borst moet zitten :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik die pc niet nemen hahaha. Ga je bij dr. de Blécourt??

Oh je bent morgen al aan de beurt... hm...

Als jij zo graag dit resultaat wilt, dan hoop ik dat je pc morgen mee wil werken... Anders ga je misschien ontevreden zijn. Daar is deze ingreep te kostbaar en te belastend voor, vind je niet?

Maar als je arts niks anders heeft liggen dan een medium profile.. dan weet ik echt niet of jij op het gewenste resultaat gaat uitkomen..

Succes morgen in ieder geval...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.