Ga naar inhoud

debbel79 : 21 januari 2015 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb na bijna 20 jaar (ben nu 35 jaar) toch de stap genomen om mijn borsten te laten verkleinen.

Het is afgelopen week heel snel gegaan:

Woensdag een afspraak gemaakt bij de huisarts, donderdagochtend afspraak en verwijzing meegekregen. Daarna met mijn man op pad geweest en toen ik weer bij m'n telefoon kon zag ik dat ik een oproep gemist had. Mijn man zei voor de grap dat dat Bergman Clinics zou zijn......ik belde terug en dat was nog zo ook!!! Afspraak gemaakt voor zaterdag de 22e bij Dr. Koopmann in Den Haag.

Zaterdag daar dus al geweest en ik moet zeggen (ondanks de verhalen die ik over hem heb gelezen) dat ik het een aardige man vond. Oke niet lang van stof, maar de informatie die ik wilde heb ik gekregen. Daarna bij de assistente geweest en die heeft de aanvraag meteen doorgezet naar de ziektekostenverzekering (DSW) die zou max 10 dagen duren.....ik ben benieuwd! Ik hoop dat ze iets sneller zijn haha.

Nu is het dus wachten op toestemming en dan gaan we een 2e afspraak inplannen voor o.a. medische keuring. Waarschijnlijk kan ik al in januari geopereerd worden!! Dat zou echt al snel zijn.

Het enige dat ik wel jammer vind is dat ze de operatie niet meer uitvoeren in Den Haag maar in Rijswijk....dat pand vind ik er toch een stuk minder uitzien...maar goed het gaat niet om het pand natuurlijk, maar de uitstraling is wat anders zeg maar. In Rijswijk ben ik nog niet binnen geweest, dus kan er verder ook nog niet over oordelen.

Nou verder weet ik even niks meer te vertellen, behalve dat ik heel blij ben met dit forum en al veel dingen gelezen heb.

Ik hoop nog veel verhalen/ervaringen met jullie te kunnen delen.

Groetjes,

Debbel79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boho,

Bedankt voor je reactie.

Inderdaad snel, was even slikken, maar vindt het wel fijn.

Maar eerst geduldig (laat dat nou geen goede eigenschap van mij zijn haha) op toestemming van het DSW wachten. Hoop niet dat zij echt 2 weken (of langer) op zich laten wachten.

Om de een of andere reden heb ik zo'n voorgevoel dat ik vrijdagmiddag gebeld ga worden dat er bericht van DSW is.....laat mijn man dan net voor een lang weekend naar Engeland zijn vertrokken hahahaha. Ach is ook niet het einde van de wereld en kan hem ook wel op de hoogte brengen natuurlijk.

Groetjes,

Debbel79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.