Ga naar inhoud

Lanna : 4 maart 2009 : Dr. Braakenburg : Mesos Overvecht


Gast Lanna

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Leanna, 19 jaar, en heb 3 weken terug een borstverkleining laten doen!

Ik ben er heel erg blij mee, vind het nu alleen zo lang duren voordat alles weer mag, en voordat je eindelijk een echte mooie (kleine!) bh aan kan!

Ik ben van een F naar een B cup gegaan. Ik kom nu toevallig net terug van het ziekenhuis, waar de bovenhuidse hechtingen eruit zijn gehaald.

Alles ziet er super uit zeiden ze, ik hoef zelfs niet meer terug te komen, alleen als ik dat zelf wilde.

Het leek me leuk om het hier met jullie over van alles te hebben, hoe jullie alles hebben ervaren!!

Groetjes Leanna :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anique!

Nou de narcose is me heel erg tegengevallen.. Ben twee dagen heel beroerd geweest, kotsmisselijk en overgeven. Ook was ik doodmoe de hele tijd, zelfs nu nog ben ik nog niet zo als ik me altijd voelde. Dus dat was een beetje minder..

de zorg was echter wel heel goed! toevallig werken twee tantes van me in dat ziekenhuis waar ik ben geopereerd, dus de operatiedag was de ene tante er en de volgende dag de andere, haha!

Maar iedereen was super lief en dat is me wel heel goed bevallen :116:

Hoe kwamen die complicaties bij jou dan? of is er geen oorzaak aan te wijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

heej :)

Wat leuk dat er 2 tantes daar werkte!!

Das dan wel gezellig..

ja narcoses, rotspul..

ik moet zeggen dat ik voor beide narcoses ook doodziek was :angry:

Ik heb het bij de 3de operatie(een kno ingreep) aangegeven en gek genoeg was ik toen niet misselijk!!

mijn complicaties komen door een zeldzame huidziekte wat voorkomt bij 1 op de 100.000 mensen..

en ik was er hellaas "uitgepikt" :88:

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi lanna

ik ben 23 maart geholpen aan een bvk. en met mij gaat het tot nu toe ook prima.

had een F en nu een C cup.

alleen waren het bij mij allemaal oplosbare hechtingen. dus alleen de knoopjes aan de zijkant zijn losgeknipt, dus dat viel reuze mee...ik allang blij natuurlijk want daar keek ik toch wel heel erg tegen op dat gepluk aan die hechtingen, of viel dat wel mee?????

nou succes maar met je verdere herstel...of ben je al weer met je dagelijkse bezigheden bezig....

groetjes :53: annita

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.