Ga naar inhoud

Te koop 2 Lipoelastic PI Unique Zwart en wit


Gast

Aanbevolen berichten

Te koop 2 Lipoelastic PI Unique Zwart en wit. Maat M Normaal inclusief 50,75 euro

Ik verkoop ze voor 35,- per 2 stuks. Stuur mij even een privenberichtje als je interesse hebt.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me eigenlijk af welke maat ik zou moeten hebben, heb op het moment 75 c en ik krijg met mijn wissel 420 cc. Vind het zo moeilijk in te schatten de maat.

xxx

Ik weet dat de meeste M hebben. Die had ik ook genomen. Maar hij valt bij iedereen anders he?

Dus ik weet niet welke maat jij zou moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 75A/B en kreeg 305 en 320 CC en mij zit de Lipo maat M perfect. Maar zo te lezen heb jij een iets grotere voorsituatie en krijg je ook meer CC's. Dan zou ik eerder zeggen een L. Maar moeilijk he!

Sylleke, weet je zeker dat dit die PI Extra New is? Op de site is die alleen verkrijgbaar met haakjes. Die met die rits is de Unique, de zogenaamde vervolg BH. Die is ook duurder. Die zou ik misschien nog wel willen hebben. De PI Extra New heb ik zelf al in tweevoud.

Die sport BH van Hunkemoller wil ik idd wel overnemen. Ik ga morgen even naar de stad en dan bij Hunkemoller passen hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 75A/B en kreeg 305 en 320 CC en mij zit de Lipo maat M perfect. Maar zo te lezen heb jij een iets grotere voorsituatie en krijg je ook meer CC's. Dan zou ik eerder zeggen een L. Maar moeilijk he!

Sylleke, weet je zeker dat dit die PI Extra New is? Op de site is die alleen verkrijgbaar met haakjes. Die met die rits is de Unique, de zogenaamde vervolg BH. Die is ook duurder. Die zou ik misschien nog wel willen hebben. De PI Extra New heb ik zelf al in tweevoud.

Die sport BH van Hunkemoller wil ik idd wel overnemen. Ik ga morgen even naar de stad en dan bij Hunkemoller passen hihi!

Die Extra new was verkeerd geschreven whahaha. Dus ik heb idd de 1e van de Lipoe Maat M.

En dan die rits is van Hunkemoller. Is goed lieverd, ik hoor het wel van je. Hij is nog als nieuw en schoon weer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat de meeste M hebben. Die had ik ook genomen. Maar hij valt bij iedereen anders he?

Dus ik weet niet welke maat jij zou moeten hebben.

ja is idd moeilijk haha

Ik had 75A/B en kreeg 305 en 320 CC en mij zit de Lipo maat M perfect. Maar zo te lezen heb jij een iets grotere voorsituatie en krijg je ook meer CC's. Dan zou ik eerder zeggen een L. Maar moeilijk he!

Sylleke, weet je zeker dat dit die PI Extra New is? Op de site is die alleen verkrijgbaar met haakjes. Die met die rits is de Unique, de zogenaamde vervolg BH. Die is ook duurder. Die zou ik misschien nog wel willen hebben. De PI Extra New heb ik zelf al in tweevoud.

Die sport BH van Hunkemoller wil ik idd wel overnemen. Ik ga morgen even naar de stad en dan bij Hunkemoller passen hihi!

is idd moeilijk te schatten, ga van 260 cc naar 420cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te koop 2 Lipoelastic PI Unique Zwart en wit. Maat M Normaal inclusief 50,75 euro

Ik verkoop ze voor 35,- per 2 stuks.

Stuur mij even een privenberichtje als je interesse hebt.

Liefs mij

Dit is de goeie foto!! ben er helemaal door in de war....Ik kan de andere foto helaas niet verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ff voor de duidelijkheid, het zijn dus de Lipoelastic PI Extra New BH's ;)

Dus BB > of je de titel even wil aanpassen voor onze Syl.

Sorry ik heb je helemaal in de war gebracht! Was niet m'n bedoeling.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik deze berichtjes lees raak ik helemaal in de war hahah.. De maat moet je toch bepalen door te kijken naar omvang (onder je borsten).. Dan kom ik uit op een L/XL :o voel me een dikzak.. Hahah zit precies in de overgang van L naar XL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je ondermaat dan?

86! :o laatste keer was het 84.. Kennelijk ben ik aangekomen buuu

OF het lag aan de rolmaat en zou ik het met zo een flexibele moeten meten ;p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke! Phew.. Ik heb een innovatieve oplossing gevonden al zeg ik het zelf whahah.. Even met een lint onder m'n boobs en dan gemeten. Dan kom ik uit op 82! Allemachtig.. Ik voelde me serieus rot met m'n 86 :| Dan wordt het toch een L'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.