Ga naar inhoud

Borstverkleining Catharinaziekenhuis Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hallo Ladies,

Toch ook maar een account gemaakt na lang twijfelen.

Binnenkort heb ik een afsrpaak bij de PC om te kijken of ik in aanmerking kom voor een borstverkleining.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben in het Catharinaziekenhuis in Eindhoven.

En of er mensen zijn die sowieso binnenkort geopereerd gaan worden. Wellicht is het dan fijn om samen de

ervaringen te delen.

Wat me trouwens lijkt op te vallen is dat er veel "jongeren" zijn op dit forum

Zelf ben ik half 40 en heb nu toch maar de stap gezet na jaren schouder/rug/nekklachten (nooit eerder bedacht dat het

wel eens door de borsten kon komen. Zijn er nog meer dames die het pas op latere leeftijd (40+) laten doen?

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd hoe lang er zit tussen de aanvraag bij VGZ en de goedkeuring, heeft daar iemand

ervaring mee? Kortom, vragen genoeg om een account aan te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ik dat 28 niet echt onder de categorie "latere leeftijd vallen" :)
Maar gaat het mij ook juist om de borstverkleining.
Kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen hun borsten laten vergroten, als ik kijk naar de klachten die ik er van heb. maar goed, gelukkig mag en kan ieder voor zichzelf beslissen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Klaproosje , welkom op het forum ...

Ik heb dit jaar in maart een Bvk laten doen ..ben 47 jaar .

Tussen aanvraag en goedkeuring van de zorgverzekeraar zaten geloof ik 10 minuten :4: .

Dat ging namelijk heel erg snel ...dat had ik niet verwacht ...

Met het Catharinaziekenhuis in Eindhoven heb ik geen ervaring , ben in een Bergman kliniek geopereerd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.