Ga naar inhoud

anatomisch vs rond.. verschillende pas protheses?


boobiemex

Aanbevolen berichten

Anatomische hebben in verhouding meer projectie naar voren en ronde meer volume boven.

Ik ben van anatomische naar ronde gegaan omdat ik de anatomische te kegelvormig vond..

Heb nu met 300cc meer als toen wel dezelfde projectie (van 345/390 naar 650/700)

Maar nu is het Veel mooier verdeeld en in verhouding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik denk dat de vraag eigenlijk is: als je anatomisch wilde, heb je dan anatomische pas prothesen gehad, en als je rond wilde, heb je dan ronde pas prothesen gehad? :)

Toch boobiemex? :)

Xx BB

Zo kan je hem ook stellen idd ;-)

Of is er iemand die tijdens het consult echt duidelijk naar BEIDE heeft gevraagd?! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij mn anatomische en ronde dezelfde pasprothese..

Vind dat je er met die pas prothese maar een slecht beeld van krijgt vooral als je al Neppers hebt..

Zou foto's mee nemen dan krijgt de pc een beetje een beeld van wat je mooi vind ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met beide gepast, gewoon omdat dat paskipfilets waren. Dus zowel met de anatomische als met de ronde. Uiteindelijk vond ik het geen van beide echt mooi staan en kon ik me geen goed beeld vormen over hoe het zou worden. Komt misschien ook omdat ik van mezelf wel iets van borst had, en als je dan zo'n anatomische erbij stopt, je een rare vorm krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.