Ga naar inhoud

BV2014 : 11 november 2014


Aanbevolen berichten

Ik ben een 36 jarige mama van een zoon van 6 jaar, na de zwangerschap en borstvoeding was er niet veel meer over van mijn borsten. Na lang overwegen heb ik de knoop doorgehakt en ben ik afgelopen dinsdag de 11de van de 11de geopereerd. 375cc in beide borsten dual plane. Ik ben zooooo happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Ik ben even vergeten door wie je ook alweer geopereerd was? Dr. Straten, in Heyendael?

Ik wil namelijk best even je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen. Misschien vind je het dan ook leuk om je ervaring met ons te delen aan de hand van een verslagje. Wat jij gisteren vertelde in de shoutbox en je ervaring vandaag, hoe het met je gaat, is misschien leuk en leerzaam voor anderen :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik mijn eerste controle gehad, het duurde slechts 10 minuten. De arts vond dat er inderdaad nog wat spanning op staat en dat m'n borsten wel een beetje hoog zitten. Dus ik heb nu een borstband omgekregen welke ik nu 5 weken moet dragen. Maar ik wil ze niet al te laag hebben, dus denk dat ik het van dag tot dag bekijk. Tot nu toe nog steeds geen nachtrust gehad, ik wordt om de twee uur wakker. Maarja.. Hoort er allemaal bij. Verder zag het er allemaal erg goed uit! Ook werden de knoopjes Vd hechtingen afgeknipt en de tape verwijderd, het wondje is prachtig aan het helen! Dus al met al erg positief. Ik mag nu nog een week niet autorijden... Ben vandaag wel weer gaan werken, merk dat kleine dingen zoals een dossier van n hoge plank pakken niet kan en dat je daardoor een beroep moet doen op je collega's, gelukkig zijn die van mij super lief! Leven allemaal met me mee! Wie heeft er ervaring met zo'n borstband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Fijn dat alles goed was

Maar wat betreft die borstband. Luister aub naar je pc... Niet zelf gaan experimenteren met wel of niet dragen.. Je borsten kunnen niet te laag gaan zitten, maar ze moeten wel tot aan de onderrand zakken.. Dus overleg ALTIJD met je pc of hij af mag, met een foto van de voorkant en een van de zijkant! Doe het niet op eigen houtje, want krijg je een double bubble naderhand omdat je ej borstband niet gedragen hebt zoals de pc het voorschreef, dan zit jij met de gebakken peren en heb je geen enkel recht op garantie :)

Een goed herstel verder!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de pockets groot genoeg zijn, dan zakken de protheses daar vanzelf in begreep ik. Als de pockets iets minder ruim genomen zijn, dan zorgt de borstband ervoor dat de protheses in de pockets gaan zitten. En idd geen dingen van hoge planken pakken, ik begreep dat je je elleboog niet boven je schouder uit mag laten komen. Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de pockets groot genoeg zijn, dan zakken de protheses daar vanzelf in begreep ik. Als de pockets iets minder ruim genomen zijn, dan zorgt de borstband ervoor dat de protheses in de pockets gaan zitten. En idd geen dingen van hoge planken pakken, ik begreep dat je je elleboog niet boven je schouder uit mag laten komen. Succes!!!

Idd, dat is een van de redenen waarom de ene pc wel een band gebruikt en de andere niet :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom mede mama en gefeliciteerd met je boobies

Bij mij was er na 3x bv ook veel volume weg, en ben sinds vrijdag ook dol gelukkig! Toch fantastisch dat dit allemaal mogelijk is tegenwoordig! Ik heb drie prachtige kids, maar ben toch wel heel erg blij dat ik nu weer een mooi vrouwelijk figuur heb hoor!

Geniet er van, liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.