Ga naar inhoud

Waar leuke bh ' s kopen voor grote maten


me and my boys

Aanbevolen berichten

Ik heb een kleine omvang en kom uit op 65g dat hebben ze niet echt veel maar heb je een 70/75 ghij dan Bijenkorf prima dona Chantel simone perel zijn mooie bh maar wel prijzig. Bij mij blijft het midden stuk toch afstaan maar dat schijnt veel te zijn bij neppers ;) ik moet naar een lingerie zaak voor mijn kleine omvAng

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik ben 22 september geopereerd en heb 2 wkn geleden mijn borsten laten opmeten bij de Hunkemoller..

Ben kei goed geadviseerd en mijn maat is 85E en 80F geworden

Hele betaalbare bh's!!!

De eigenmerk ligt rond de 25,-euro

Dit weekend is er fabrieksverkoop van hun in het beursgebouw in Eindhoven.

De bh's kosten dan gemiddeld tussen de 2 en 8,-euro..

Dat is dan altijd well leuk.

Het enige minpuntje dat daar aankleeft is dat je niet kunt passen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bikini's ?? hahah

Ik ga binnenkort weg namelijk, dus heb het echt nodig!

echt super lastig! Heb al heel wat via internet besteld maar steeds te klein of te groot

Heb 70E en dit is nog erg lastig!

Heb wel een hele mooie van madame supertrash

Maar ik heb er nog een paar nodig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HahAga bikini's was voor mij ook een drama heb nu uit nood xl top van Hunkemöller en s broek. Kijk f online bij anadiva heeft nog bikini sale. Ik heb ook een van st met kleurtjes bij de Bijenkorf gekocht succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 'VROUW" bijlage van de telegraaf van afgelopen weekend had als special: Lingerie.

Daar stonden echt héél veel beha's in in 3 categorieën: - onzichtbaar - verleidelijk en - sport.

Heb effe nog een keer gekeken voor je.

Triumpf kun je via Zalando bestellen t/m G.

Freya werd genoemd voor grotere maten.

Wat ik een mooi merk vind is Prima Donna die heeft ook voor grotere cups. Die kan je ook bij de keten Lincherie krijgen.

Succes met shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoe groot moet het worden? :P

Had het er vandaag toevallig met BB over, bij pleasurements:

http://www.pleasurements.com/en/lingerie/bras

Ik zag er volgensmij zelfs een 75G bij staan, links staat een size zoekbalk.

En op het forum hebben we ook het lingeriehoekje! Voor kleding en bh's. ;)

http://www.borstenforum.com/forum/58-het-lingerie-hoekje/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. Ik had die foto's inderdaad gezien.. Zien er heel goed uit.. En wel goed te vertrouwen met verzenden vanaf het buitenland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. Ik had die foto's inderdaad gezien.. Zien er heel goed uit.. En wel goed te vertrouwen met verzenden vanaf het buitenland?

Ja hoor, betaling met creditcard, levering is ongeveer 10 werkdagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 65 g van prima Doña en chantelle en frea soms 65 h bijna nergens te krijgen en dan 70 f van Marie jo. Het is een klote maat wat ik heb dus kom uit in dure bh's. Ik koop ze altijd bij blink lingerie in Voorburg. Super vrouwtje die je helpt en echt de bh's zitten als gegoten. Toevallig gister een gehaald bij haar van een goedkoper merk 52 euro zat ook super. Ze probeerd altijd te zoeken naar bh's die betaalbaar zijn en wel kwaliteit hebben. Ik ben al menig euro's kwijt maar he je wilt toch mooie boobs houden hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij hunkemoller kan je Bh's (ook van andere merken) afgeven om de band in te laten nemen! Zo kan je dus een zustermaat kopen (te grote band, goede cup) en zij sturen het dan naar hun atelier in purmerend (duurt een paar dagen) en laten het 'prachtig' innemen, aldus de verkoopster die mij hielp (maakt niet uit welk materiaal). Kost 7,50!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.