Ga naar inhoud

moontjezon : 24 november 2014 : Dr. Schiettecatte : Aesthetics Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Na jaren twijfel nu eindelijk bijna zo ver.....Ik heb 2 schatjes van kids die heerlijke borstvoeding hebben gehad en daarbij de hele inhoud hebben op gedronken hahaha

Heb consult gehad in Turnhout bij dokter bronckaers en vandaag in veldhoven bij dokter schiettecatte en nu twijfel ik waar ik het laat doen. Iemand ervaring met deze dokters??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Van dr. Schiettecatte zijn meerdere verslagen hier te vinden, van dr. Bronckaers ben ik niet zeker..

Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je op pc of kliniek zoeken :)

Succes met zoeken en veel plezier op dit forum!!

Mocht je specifieke vragen hebben, stel ze dan gerust! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 24 november een bv gepland staan bij dr. Schiettecatte. Geen idee dus hoe mijn ervaring gaat zijn, maar ik had bij de arts en de kliniek wel een goed gevoel.

Vandaag ben ik nog een keer extra terug gegaan met vragen en daar stonden ze wel open voor, wat ik als prettig heb ervaren. Hij gaat wel echt voor het natuurlijke. Ergens anders werd groter geadviseerd, maar dan zou de implantaat eigenlijk breder zijn dan mijn eigen borst. Hij wil daar binnen blijven. Dat klonk mij allemaal logisch, maar het is ook wat je wil natuurlijk...

Succes met je beslissing.

Gr. Maart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maart,

Ik heb toevallig op die dag een optie staan, ik moet maandag laten weten wat ik doe. Ik had er ook een goed gevoel bij maar bij de dokter in bels ook dus vandaar mij twijfel. Ik vind het niet niks dus wil honderd procent zeker zijn dat ik de juiste beslissing neem. Succes met je bv en het herstel

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi hoi,

Helaas na jaren sparen en denken wel of niet borstvergroting eindelijk 24 nov 2014 toch laten doen. Helaas is het niet geworden wat ik had verwacht. Er zit van begin verschil in mijn borsten, in de grote en ook in de vorm. Meerdere malen terug geweest en elke keer weg gestuurd met dat komt wel goed..... Ik begon te twijfelen aan mijzelf en besloten voor second opinie en kwam uit bij Diana Gabriels. Ik deed mijn bh uit en haar reactie.... dat is erg lelijk. Ik barsten in tranen uit, eindelijk...ik had dus toch gelijk.

Door haar doorgestuurd naar een andere arts en deze vertelde dus ook dat hij het anders had gedaan. Nu vandaag eindelijk naar mijn eigen arts, ik ben zeer benieuwd wat hij er van zegt en wat hun oplossing is.

Als ik op mijn rug lig ziet het er helemaal niet uit, 1 borst lijkt de implantaat op zijn kop te zitten en kun je alle kanten op schuiven.

Heeft iemand ervaring met dokter schiettecatte???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat triest om dit te lezen. Nou hoop snel voor je dat er een oplossing komt.

Ik heb het wel met je te doen. Je leest zoveel positieve verhalen. Maar in jouw geval, dus duidelijk niet.

Nou meid, laat je niet ontmoedigen. Hoop voor je dat er snel een hersteloperatie komt. Geen leuk vooruitzicht...

We blijven je volgen.

Heel veel sterkte.

Vriendelijke groet,

G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Hoi hoi,

Helaas na jaren sparen en denken wel of niet borstvergroting eindelijk 24 nov 2014 toch laten doen. Helaas is het niet geworden wat ik had verwacht. Er zit van begin verschil in mijn borsten, in de grote en ook in de vorm. Meerdere malen terug geweest en elke keer weg gestuurd met dat komt wel goed..... Ik begon te twijfelen aan mijzelf en besloten voor second opinie en kwam uit bij Diana Gabriels. Ik deed mijn bh uit en haar reactie.... dat is erg lelijk. Ik barsten in tranen uit, eindelijk...ik had dus toch gelijk.

Door haar doorgestuurd naar een andere arts en deze vertelde dus ook dat hij het anders had gedaan. Nu vandaag eindelijk naar mijn eigen arts, ik ben zeer benieuwd wat hij er van zegt en wat hun oplossing is.

Als ik op mijn rug lig ziet het er helemaal niet uit, 1 borst lijkt de implantaat op zijn kop te zitten en kun je alle kanten op schuiven.

Heeft iemand ervaring met dokter schiettecatte???

Ik ben benieuwd naar de reactie van je eigen pc. Hij/zij moet toch inzien dat het niet goed is?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend!! Dan heb je eindelijk de knoop doorgehakt en dan dit.. Heel veel sterkte en hopelijk is alles binnen een jaartje een stuk beter! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.