Ga naar inhoud

Cubje : april 2015 : Dr. Broncaert : Turnhout


Cubje

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag een afspraak vastgelegd voor een buikwandcorrectie.

Een grote bwc incl. het reven van de spieren.....

Ik wil dit graag laten doen, maar zie er toch ook verschrikkelijk tegenop....

Iemand die ervaringen met mij kan delen?

Hoelang ben ik buiten strijd, en hoe zijn de eerste dagen, kun je opstaan en uberhaupt bewegen...?

Ik hoop van jullie te horen dames.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd naar jemvoor situatie

Succe salvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb dit 4 jaar terug ook laten doen, en ben er zooooo blij mee! Het is bij iedere pc verschillend heb ik begrepen, bij de ene mag je dezelfde dag al naar huis, ik moest 3 dagen in het ziekenhuis blijven (heb ook wel gelijk een borstlift en vergroting gehad tegelijk met de bwc) Bij de meesten worden drains gebruikt, ik heb die ook gehad. Je kunt superveel ervaringen op het buikwandcorrectie forum teruglezen, maar staan ook wel verhalen tussen waar je niet zo blij van wordt. Zaak ik om bij een goed betrouwbare pc te gaan, dat als er een complicatie optreed je niet in de kou staat! Mijn verhaal kan je ook lezen op het bwc-forum, *** Voorstellen Ingrid K*** Staan veel foto's enzo ook op, van voor en nadien, en na een paar jaar. (en nog van andere operaties, heb ook armen, benen en rug/billen laten liften, omdat ik megaveel ben afgevallen).

Succes in ieder geval er mee, waar heb je je afspraak vast gelegd?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb dit twee jaar geleden ook laten doen ;)! Ik ben SUPER tevreden hierover. Het is wel pijnlijk, vind ik. Ik ben ook 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven en ik had ook drains aangezien ze ook de spieren hadden vastgezet. Ik ben 4 weken met ziekteverlof geweest en heb een goeie 6 weken niet mogen tillen, sporten en dergelijke. Autorijden kon ik al na een weekje :).

Het is een pijnlijke ingreep, maar zeker de moeite waard ;)!

Als je nog vragen mocht hebben, mag je die altijd stellen ;).

Vele groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pommecaramelle, ik ben pas volgend jaar april aan de beurt , genoeg tijd om mij voor te bereiden dus...;))

Victroria1105, hebben ze je spieren vastgezet door middel van reven? Bij mij zou dat van boven naar beneden moeten gebeuren.... De chirurg zei dat dit een vrij zware operatie voor mij is.... Zou willen weten hoelang je echt erge pijn hebt en wanneer je weer een beetje kunt doen....auto rijden etc....ik zou het liefst na een dag of 10 weer gaan werken....zou dit haalbaar zijn? En duurt het lang eer je zelf je bed uit kunt komen, pijnstillers etc......

Ingrid K , ik heb een paar maanden geleden mijn borsten laten doen, een wissel en dus meteen een maatje groter (van een kleine B naar een C/D. Ben ik erg tevreden over.

Ik zie erg tegen het reven van de spieren op.... Maar toch wil ik het ondergaan....want mijn buikspieren zijn door een zwangerschap uitgerekt, en ze hangen naar buiten, buikspier oefeningen werken niet, het wordt alleen maar erger , en kan niet meer goed komen. Het vet op mijn buik is niet zo erg, maar het vel moet toch naar beneden getrokken worden, vandaar dat mijn navel ook los moet.....kortom een heftige ingreep dus , ook aldus de chirurg.

Ik moet ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven, en krijg ook drains. Mag 2 dagen niet bewegen, en de derde dag proberen op te staan....afrpaak trouwens bij dr. Broncaert in turnhout.

L-girl... Bij deze mijn voorsituatie...;)

Ik hoop wat bijkomende antwoorden te krijgen....

Groetjes, Cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen September een mommy make over laten doen

Heb een borstvergroting en een bwc met reven, navel verplaatsing en liposuctie gehad.

Op het buikwandcorrectie-forum.nl vind je veel tips.

Ik denk niet dat je na een dag of 10 al kunt werken hoor.

Ik heb de 1e 2 weken echt krom gelopen, en door het reven mag en kun je eerst ook niets.

Ik mag echt 3 maanden mijn buikspieren niet echt belasten. En als ik dat wel doe.. is niet echt een fijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pommecaramelle, ik ben pas volgend jaar april aan de beurt , genoeg tijd om mij voor te bereiden dus... ;))

Victroria1105, hebben ze je spieren vastgezet door middel van reven? Bij mij zou dat van boven naar beneden moeten gebeuren.... De chirurg zei dat dit een vrij zware operatie voor mij is.... Zou willen weten hoelang je echt erge pijn hebt en wanneer je weer een beetje kunt doen....auto rijden etc....ik zou het liefst na een dag of 10 weer gaan werken....zou dit haalbaar zijn? En duurt het lang eer je zelf je bed uit kunt komen, pijnstillers etc......

Ingrid K , ik heb een paar maanden geleden mijn borsten laten doen, een wissel en dus meteen een maatje groter (van een kleine B naar een C/D. Ben ik erg tevreden over.

Ik zie erg tegen het reven van de spieren op.... Maar toch wil ik het ondergaan....want mijn buikspieren zijn door een zwangerschap uitgerekt, en ze hangen naar buiten, buikspier oefeningen werken niet, het wordt alleen maar erger , en kan niet meer goed komen. Het vet op mijn buik is niet zo erg, maar het vel moet toch naar beneden getrokken worden, vandaar dat mijn navel ook los moet.....kortom een heftige ingreep dus , ook aldus de chirurg.

Ik moet ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven, en krijg ook drains. Mag 2 dagen niet bewegen, en de derde dag proberen op te staan....afrpaak trouwens bij dr. Broncaert in turnhout.

L-girl... Bij deze mijn voorsituatie... ;)

Ik hoop wat bijkomende antwoorden te krijgen....

Groetjes, Cubje

Hey Cubje,

Ik wil jou zeker en vast niet ontmoedigen, maar werken na 10 dagen is echt onmogelijk!

Bij mij hebben ze ook de spieren opnieuw aan elkaar vastgezet dmv korset te maken en dat is echt pijnlijk. Ik heb wel bijna twee weken krom gelopen :(.

Ik ben pas kunnen gaan werken na 4 weken en dat was dan af en toe nog pijnlijk. Ik heb zittend werk dus ik denk als je zwaar werk moet uitoefenen je toch een week of 6 out bent :(.

Ik heb zelfs 3 weken in een ziekenhuisbed geslapen. Ik kon niet slapen in mijn eigen bed aangezien ik wat gebogen moest liggen. Ik vond het een zeer pijnlijke ingreep, maar zeker en vast de moeite waard! Ik heb het mij nog geen seconde beklaagd!

Autorijden kon ik al na een weekje, maar wel heel voorzichtig en geen lange afstanden.

Hopelijk heb je wat aan mijn informatie :)?

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor het is het waard. Ik ben nu 2 1/2 maand verder en dan vergeet je de echte pijn snel.

Ik heb elke dag nog 'last' maar er staat ook iets van een half jaar tot jaar dat het genezen is.

Ik heb ook bijna 2 maanden op een verstelbaar bed geslapen. Ik kon gewoon niet in ons waterbed liggen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Nou... ik heb de operaties gelijk gehad (buik en borsten) en heb mijn buik nagenoeg niet gevoeld (omdat mijn borsten veel meer pijn deden ging daar de aandacht naar) Ik kon de dag dat ik uit het ziekenhuis kwam (dag 4) al de vaatwasser uitruimen, tafel dekken enzo.. Ik sliep ook gewoon op mijn eigen waterbedje geen last gehad. Ik ben ook helemaal gereefd, dus ik denk ook dat het echt individueel is hoeveel last je ervan hebt. Ik heb maar een paar dagen pijnstilling genomen. Zolang ik niet te veel op en neer moest ging het wel (in dezelfde positie blijven), ik kon na 2 weken ook alweer auto rijden en trappen klimmen enzo ;-) Na 10 dagen werken is misschien wel wat overmoedig idd, je kunt beter een iets grotere marge nemen als dat mogelijk is. Ik heb toen 6 weken niet gewerkt, maar had een complicatie (hematoom nav dat ik buikgriep had en van het vele overgeven waarschijnlijk een hechting is geklapt), anders had ik zeker na 4 weken al wel weer kunnen werken (hele dag staan, kassa, cadeautjes maken etc., dus denk dat zittend werk wel al eerder gaat.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ingrid K,

Bedankt voor dit bericht. Geeft me toch weer wat meer moed.

Ik geloof ook dat het individueel veel verchil maakt.

Toen in in juni dit jaar mijn borsten heb laten opereren, reed ik auto na reeds 5 dagen, en begon in op dag 8 terug te werken.

Ik heb dat wel gevoeld natuurlijk, maar met even door te bijten ging het wel.

Ik denk dat ik het gewoon moet laten gebeuren, en eens het een feit is , kun je toch niet meer terug.

Ben blij dat het zo goed met je gaat ingrid. Is je buikje mooi strak nu?

En dat reven viel bij jou dus best mee?

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.