Ga naar inhoud

Boobies95 : 11 november 2014 : Dr. Straten UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 19jaar oud en ben al heel me leven lang ontevreden over me borsten. Ik heb letterlijk gewoon echt niks. Nu wil ik dit al zo lang een borstvergroting alleen lukt het maar niet om dit te financieren. Ik ben zelf student en kan 300 euro per maand wegleggen maar dan nog duur het voor mij veel te lang voordat ik al het geld bij elkaar heb. Hebben jullie misschien tips voor mij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je voor dat soort regelingen ook minimaal een inkomen van €1500 moet hebben. Ik was zelf ook al vanaf jong ontevreden over mijn borsten, nu ik 25 ben kan ik eindelijk mijn droom waar maken. Een tip: spaar liever iets langer door dan dat je bij een heel goedkope kliniek gaat. Ga tot die tijd lekker hier wat rondkijken en lezen.

Veel succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie en ja klopt zulke dingen heb ik ook allemaal gelezen alleen ik ben gewoon zo depressief dat ik gewoon niks meer wil doen en geen zin meer heb in het leven omdat ik wel zo onzeker over me lichaam ben

ho,ho,ho .. Even ingrijpen ...... depressief, niks meer willen doen , geen zin meer in het leven ...

Je bent een jonge gezonde meid , wees trots op je zelf hoe je nu bent , mooie borsten kunnen een aanvulling zijn op jou onzekerheid maar laat niet negatieve gevoelens de overhand nemen ...

Er is vast een oplossing voor jou ..

Denk je dat mijn borstoperatie in één keer opgehoest kon worden ? Nee... Daar heb ik ook voor gespaard. Met dit idee voor de toekomst moet je daar juist blij van worden , sparen voor een goed doel en 300 euro per maand sparen , nou petje af hoor ! En heb je het zo bij elkaar ..

Succes , en een beetje positief blijven .

Link naar reactie
Delen op andere sites