Ga naar inhoud

Boobies95 : 11 november 2014 : Dr. Straten UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 19jaar oud en ben al heel me leven lang ontevreden over me borsten. Ik heb letterlijk gewoon echt niks. Nu wil ik dit al zo lang een borstvergroting alleen lukt het maar niet om dit te financieren. Ik ben zelf student en kan 300 euro per maand wegleggen maar dan nog duur het voor mij veel te lang voordat ik al het geld bij elkaar heb. Hebben jullie misschien tips voor mij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je voor dat soort regelingen ook minimaal een inkomen van €1500 moet hebben. Ik was zelf ook al vanaf jong ontevreden over mijn borsten, nu ik 25 ben kan ik eindelijk mijn droom waar maken. Een tip: spaar liever iets langer door dan dat je bij een heel goedkope kliniek gaat. Ga tot die tijd lekker hier wat rondkijken en lezen.

Veel succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie en ja klopt zulke dingen heb ik ook allemaal gelezen alleen ik ben gewoon zo depressief dat ik gewoon niks meer wil doen en geen zin meer heb in het leven omdat ik wel zo onzeker over me lichaam ben

ho,ho,ho .. Even ingrijpen ...... depressief, niks meer willen doen , geen zin meer in het leven ...

Je bent een jonge gezonde meid , wees trots op je zelf hoe je nu bent , mooie borsten kunnen een aanvulling zijn op jou onzekerheid maar laat niet negatieve gevoelens de overhand nemen ...

Er is vast een oplossing voor jou ..

Denk je dat mijn borstoperatie in één keer opgehoest kon worden ? Nee... Daar heb ik ook voor gespaard. Met dit idee voor de toekomst moet je daar juist blij van worden , sparen voor een goed doel en 300 euro per maand sparen , nou petje af hoor ! En heb je het zo bij elkaar ..

Succes , en een beetje positief blijven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Negatief worden heeft zeker en vast geen zin. Ik denk zelfs dat er niet veel studenten zijn die zoveel geld kunnen sparen elke maand dus kop op hé zeg! Als je 10 maanden aan een stuk 300 euro spaart, heb je jouw operatie al betaald dus waarom een lening of dergelijke afsluiten? Dat is alleen maar een blok aan jouw been hoor! Wat zijn 10 maanden op een mensenleven? Even op de tandenbijten ;-).

Er zijn mensen die hiervoor 3 of 4 jaar moeten sparen dus wat moeten die dan zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Steffanie95,

Ik ben zelf ook net klaar met studeren en herken je gevoel.. het kan heel frustrerend zijn als je nog geen vast inkomen hebt en het dus niet zelf kan financiëren.

Mijn advies is om zelf te sparen en de tijd die dat kost gebruiken om wat meer van jezelf te gaan houden. Ik weet dat dat wat zweverig kan klinken, maar ik had op jouw leeftijd ook heel veel moeite met mijzelf en was diep ongelukkig.. Probeer dingen te vinden die je wel waardeerd van jezelf en probeer andere dingen te verbeteren die makkelijker te verbeteren zijn (lekker naar de kapper, etc.!). Depressiviteit is heel moeilijk en het lijkt of je je rest van je leven zo gaat voelen, maar geloof me.. het zit tussen je oren en gaat ECHT over! :-) het moment dat jij een borstvergroting neemt (mocht je aan het geld komen) terwijl je zo ongelukkig met jezelf wordt, wordt je NIET gelukkig door de borsten.. geloof mij! Je depressiviteit zal je alleen maar weer laten twijvelen of het wel de goede beslissing was etc. etc..

Mocht ik er nou helemaal naast zitten, zorg in ieder geval dat je dit met een goede vriendin of ouder ook bespreekt. Bovendien willen je ouders misschien ook wel helpen als je ze kan overhalen hoe graag je dit wilt? Daarbij is geld lenen het ALLER goedkoopst en voordeligst als je dit doet terwijl je studeert (van duo) omdat je hele fijne rentepercentages krijgt. Ik sta volledig achter mijn verhaal, maar voila :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! En klopt dat is ook zo maar het is gewoon dat het heel me leven al is en dat ik nu denk dat ik pas weer gelukkig kan zijn als ik een borstvergroting heb gehad. Mijn ouders zouden mij heel graag willen helpen alleen zitten hun zelf in de schulden dus gaat dat niet lukken. En ik leen al het maximale bij duo 500 euro per maand dus dat kan niet nog meer maja ik moet het maar gewoon accepteren en kijken hoe de tijd gaat lopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Steffanie,

Ik ben het helemaal met Anony eens! Probeer eens op te schrijven wat je allemaal mooi vindt aan jezelf, zowel van binnen als van buiten. Er is vast een hele lijst!

En als je echt denkt dat je depressief bent (constant somber, gevoelens van minderwaardigheid, geen zin in leuke dingen, slecht slapen, slecht eten, lusteloos, het leven niet zien zitten) neem dan alsjeblieft contact op met je huisarts. Bij een depressie heb je recht op professionele hulp! Zo te horen (met je ouders ook in de schulden) heb je geen makkelijk leventje gekregen... dus schaam je niet om steun te zoeken waar je recht op hebt. Je kunt ook naar de studieadviseur / vertrouwenspersoon / studentpsycholoog gaan, als die drempel lager is voor je.

Ik denk dat je wel ietsje steviger in je schoenen moet komen te staan voordat je het proces van de borstvergroting door gaat.

Verder benadruk je dat je al je hele leven last ervan hebt, maar meisje, je bent pas 19 jaar! Er ligt nog een heel leven voor je, je komt pas net kijken (ik ook hoor ;-)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie en ja klopt zulke dingen heb ik ook allemaal gelezen alleen ik ben gewoon zo depressief dat ik gewoon niks meer wil doen en geen zin meer heb in het leven omdat ik wel zo onzeker over me lichaam ben

Hey meid,

sorry maar ik schrik hier een beetje van.. Je moet wel denken dat een borstvergroting niks aan je gemoedstoestand doet he.. Is er niet iemand waarmee je hierover kan praten?

Kijk het neemt zeker wel de onzekerheid over je borsten weg.. maar als je er zo depressief over bent dat je geen zin meer hebt in het leven zal ik toch echt hulp gaan zoeken, want dat is niet goed....

En ff over het sparen.. 300 euro per maand sparen klinkt voor mij als muziek in de oren.. dat is toch hartstikke goed??

desnoods spaar je 200 euro in de maand dat je toch nog wat kan doen.. tot die tijd kan je informatie verzamelen voor welke chirurg en kliniek je wilt dat is o zo belangerijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties en ik heb al hulp gehad maar hun zeggen ook tegen mij als jij denkt en eigenlijk wel seker weet dat je alleen gelukkig word van een borstvergroting moet je dat doen. Verder ben ik opzich wel tevreden over me lichaam. Ik ben alleen nog opzoek naar foto's van kliniek diana gabriels maar kan er niet echt veel vinden. Ik ben al eerder op consult geweest dus weet al precies wat ik wil alleen wil ik pas bij diana gabriels op consult gaan als ik weet dat ik het ook kan betalen want dat is vanaf mij iets meer dan een uur rijden dus kost best veel benzine. Ben niet zo bekend op het borstenforum maar zou graag wat meer informatie daarover willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi

Je bent vandaag geopereerd zeg je? Dan gaat er nog heel veel veranderen hoor.

Geduld en je zal zien dat er nog heel veel gaat veranderen.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaat inderdaad nog van alles veranderen. Mijn borsten stonden ook naar buiten en vol op spanning. Na een paar weken zal dit een stuk minder zijn. Hoe dicht ze bij elkaar zullen komen hangt ook af hoe de stand van je borsten waren voor de operatie natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn tepels stonden de 1e dag ook zo ver van elkaar af maar nu is dat al veel minder..Je moet even opletten als je tussen/in het midden van je protheses kijkt of daar veel ruimte zit want dan zijn ze te ver uit elkaar geplaatst .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.