Ga naar inhoud

Hoe ga je om met de reacties van je (schoon)ouders?


SvP

Aanbevolen berichten

Hoi,
Ik wilde vragen hoe jullie omgaan/omgingen met de reacties die je ouders en of schoonouders gaven na het zien van je Borstvergroting?

Zelf ben ik in korte tijd wat veranderd. Waar ik al tattoos had, heb ik nu een halve arm vol.

Heb ik skindivers (piercing) bij mijn oog, als aanvulling op mijn navel, tong en dermal piercings.

Mijn schoonmoeder is nogal 'maatschappelijk' en ze heeft geen enkel idee dat ik straks mooie grote borsten ga hebben.

Daarnaast weet ook mijn vader van niks. Hij zal het lelijk vinden en gaat zeuren over waar het geld vandaan zou moeten gekomen zijn.

Mijn moeder gaat zeuren dat het te groot is en ook zei zeurt nu al over het geld.

Ik ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hoor dat soort reacties..

Ik heb het toevallig gisteren tegen m'n vader verteld hahah.. Blijft toch anders dan je moeder en collega's/vrienden. Ik denk dat ik gezegend ben want ik heb van niemand nog een (echt) vervelende reactie gekregen.

Veel geven wel aan van joh waarom? En is toch niet nodig, maargoed ik vind het gewoon mooi :)

Houd ook wel altijd in m'n hoofd "ik stel je ervan op de hoogte omdat ik wil dat je het weet, maar ik vraag niet om je toestemming"

Good luck! En misschien verbazen ze je wel met een hele leuke reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het men mams verteld de dag dat ik op consult ben geweest...had er wat bang voor maar omdat ik voor best wat cc'tjes ging(toen nog 800cc)heb ik het toch verteld...ze zou het anders toch gaan zien...:-)

Ze reageerde heel positief en ik was opgelucht dat ik het haar verteld had,ze heeft mee afgeteld en me gesteund en vind het resultaat prachtig(al weet ze nu niet dat het 1050 ipv 800 cc geworden is hihi)

Men schoonmoeder heb ik het pas afgelopen zaterdag verteld,ik was toen twee daagjes PO,en wou niet constant liegen over wat ik aan het doen was,we bellen namelijk drie vier keer gemiddeld op een dag met elkaar en ze hoorde aan men stem dat er wat scheelde en dat ik me niet zo geweldig voelde.

Ook zij was heel positief,meer nog ze zei...'als ik zelf al niet zo'n ouw carmel was dan zou ik zelf men theezakskes ook laten opvullen zenne'

Hahaha...:45:

Geweldig toch...

Al bij al ben ik dus blij dat ik het aan hen verteld heb...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nog ff wat is Zenne?

Ik heb het ook met pijn in m'n buik verteld , ze vinden het niet super, gezond lichaam , je weet wel...

Maar het was een mededeling en geen vraag om toestemming... Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat mijn ouders niet meer leven, en toch hulp nodig had, heb ik het mijn schoonmoeder wel verteld. Zij kende ook mijn voorsituatie en ik verwachtte van haar dan ook niet echt problemen. Wat gelukkig ook niet zo was. Ze reageerde positief en begreep mijn beslissing volkomen. Ze uitte wel haar zorgen of het niet van die grote G cups zouden worden. Het is een mooie D geworden. Ze vindt ze heel mooi en passend bij mijn lichaam. En mijn ouders zouden er ook geen probleem mee hebben, zij hadden al een dochter die een BV heeft gedaan en daar stonden ze ook 100% achter.

Mijn collega's heb ik het pas na 3 weken PO verteld. Ze hadden in eerste instantie niets in de gaten :-). Ik kon er niet onder uit. Ik klaagde altijd over mijn maat 70AA, nu had een collega erover dat er best wel wat bij haar eraf mocht en dat wilde ze wel aan mij geven. Maar ja, daar zit je dan met opeens een D. Tja, toen maar verteld. Ook hun reacties waren gelukkig positief. En ook zij begrepen mijn beslissing.

Al met al, het blijft toch altijd moeilijk om in te schatten hoe iemand zal reageren. En nu ik ze heb, is voor mij taboe weg gevallen en mag iedereen ze zien. Wat men er ook van vindt. Het is een beslissing die ik zelf heb genomen en waar ik zelf achter sta. Dat moet je altijd in je hoofd houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder was zoooo blij voor mij, ze is nog zenuwachtiger dan ik geloof ik :46:

Ze is ook mee geweest op consult en staat volledig achter mij, zij wilt het liefste ook, maar na haar hersenbloeding durft ze echt niet onder narcose.

Mijn vader weet het niet en mijn oma denkt dat het om medische redenen is haha..

Mijn schoonouders vertel ik maar niets, die zijn er zwaar tegen en komen toevallig in de tweede week na mijn operatie langs, gelukkig zit dan alles nog stevig ingepakt.

Zij wonen in Kroatië dus vaak zie ik ze toch niet.

Verder staat de rest om mij heen helemaal achter me en heeft de rest ook wel het een en ander aan zich zelf laten doen :75:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook 11 tattoos. Ben bezig met een sleevE.

Mijn moeder heeft er geen enkele problemen mee gehad en heeft niks anders dan mij gesteund.

Mijn schoonmoEder idem dito alleen was zij er niet helemaal van overtuigd dat het echt nodig was tot ik maar een keer liet zien wat het was zonder bh haha.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve en ruimdenkende (schoen)ouders hebben jullie allemaal! Ook jullie vrienden en collega's klinken erg meegaand.

Mijn moeder is een apart geval en heeft naast een trauma van mijn 1e bv in een horror kliniek, tevens geen begrip voor mijn wil ze te laten vergroten. Zij zegt dan, neem van dat geld een neusoperatie. "doen we het samen". Helaas vergeet ze dat ik geen geld heb voor en/en en mijn borsten al jaren mijn ergernis opeisen. Daarnaast vind ze ze straks op zeker veel te groot.

Mijn vader en ik hebben vrij weinig contact. Maar naast zijn rijke vrouw die hem nogal kneed, is hij zelf ook geen fan van Pc.

Daarnaast zal hij zich afvragen waarom ik al dat geld ga gebruiken aan mijn borsten, i.p.v. een nieuwe computer die ik nodig heb. Of een nieuw bed omdat de onze 'op' is.

En dan nog mijn schoonmoeder.. Oh lala.. Een vrouw die jaren geleden op mijn eigen verjaardag, naar mijn borsten keek. In mijn lage truitje en gewoon zei. Zou je niet wat anders aantrekken?!

Oh my,... mijn vriend heeft geen tattoos, geen oorbellen, drinkt niet enz.. Allemaal omdat zij en haar man (overleden in 2009) hem en zijn zus zo hebben opgevoed. En daar kom ik.. steeds meer tattoos, piercings en telkens andere haarkleuren :-0

En dan dadelijk mega mooie ronde, gave IN-YOUR-FACE boobies!

Ai!

Ik ben verder juist altijd open. Heb mijn rijstprothesen ook op fb geplaatst. Zo weet maar vast iedereen dit. Wordt straks met mijn thaiboksen toch ook overduidelijk. Die zien straks heel andere dingen dan de gewone borstzakken :-)

Maar die 3 bovenstaande.. dat is vast even bot gedoe.

En natuurlijk doe ik het voor mezelf. Ik ben altijd al lekker tegendraads geweest. I don't do mainstream :-P

En IK kies mijn maat, een lekker GROTE tiet, want die ik nu heb die zie je niet!

Maaaaar ik was wel benieuwd hoe andere dit nu eigenlijk doormaken..

Thanks ladies for sharing.. Ik blijf gulzig jullie reacties lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders waren super lief en zijn in de jaren aan het idee gewend dat ik het ging doen.

Mijn schoonmoeder vertelde ik het.. maar die had het liever over de problemen van haar eigen dochter en zei er NIKS over. Ook na de operatie heeft niemand van mijn schoonfamilie gevraagd hoe het met me ging. Akelige lui.. Sorry moest ik ff kwijt haha.

Mijn moeder vind het altijd super interessant en leuk als ze weer eens mag kijken haha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk onderwerp.

Mijn ouders broertje en vriend weten al heel lang dat ik het wou dus die heb ik het gewoon verteld

Mijn vriend was mee met consult 1 en ik ben nog een keer terug geweest met me moeder om.de pasprotheses te laten zien kwa maat. Waren allemaal heel.relaxt en begrepen mijn keuze. Ook mijn schoonouders en collega's waren heel chill

ik moet donderdag voor het eerst weer werken dus ben eerder benieuwd naar wat mijn patiënten zullen zeggen en of ze het zullen zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

SVP;Ik weet dat het moeilijk voor je is maar je moet er gewoon even door heen bijten want het is jou lichaam en jou leven , gewoon niks van aan trekken van andermans commentaar en lekker genieten van je big boobies yeah !!!Je hoeft je echt niet schuldig te voelen of je gek laten maken dooor wie dan ook zolang jij je maar gelukkig voelt .

Jezus hoe durft je schoonmoeder dat te zeggen op je eigen verjaardag nog wel :,,Zou je niet wat anders aantrekken ?" (lol)

En wat zei je toen tegen haar ?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders waren super lief en zijn in de jaren aan het idee gewend dat ik het ging doen.

Mijn schoonmoeder vertelde ik het.. maar die had het liever over de problemen van haar eigen dochter en zei er NIKS over. Ook na de operatie heeft niemand van mijn schoonfamilie gevraagd hoe het met me ging. Akelige lui.. Sorry moest ik ff kwijt haha.

Mijn moeder vind het altijd super interessant en leuk als ze weer eens mag kijken haha

X

Jeetje, dat ze gewoon 'NIETS zeiden is ook echt te erg vind ik. Voel je je net alsof je er niet toe doet.

Maar wel heel tof dat je moeder zo reageert

Link naar reactie
Delen op andere sites

SVP;Ik weet dat het moeilijk voor je is maar je moet er gewoon even door heen bijten want het is jou lichaam en jou leven , gewoon niks van aan trekken van andermans commentaar en lekker genieten van je big boobies yeah !!!Je hoeft je echt niet schuldig te voelen of je gek laten maken dooor wie dan ook zolang jij je maar gelukkig voelt .

Jezus hoe durft je schoonmoeder dat te zeggen op je eigen verjaardag nog wel :,,Zou je niet wat anders aantrekken ?" (lol)

En wat zei je toen tegen haar ?

X

Ik weet het,.. en dat is ook zo hoor. Ik ben gelukkig lekker eigenwijs en probeer altijd mijn eigen keuzes te volgen.

Ja hé, te erg gewoon!!! Ik was toen denk ik 2 jaar samen met mijn vriend. Toen ze dat zei dacht ik echt, WTF?!

Maar ja dom als ik was heb ik 'braaf' gehoorzaamt en ben me gaan omkleden.

Dus die krijgt straks de schrik van haar leven!

Ik zie der al voor me, hoe ze 'semi nonchalant' gaat reageren .. Bah bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze gaan wel opvallen!!! 800cc :-)

Heb mijn vader van de week op de mouw gespeld dat ik toch PIP blijk te hebben en dat ik mijn operatie vergoed krijg.

Dan is er tenminste geen gezeik mbt de kosten.

6december vieren we Sinterklaas, dus komen alle hier bij ons thuis. Kunnen ze het meteen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word de 26e geopereerd. Ik heb het vandaag mijn zus verteld, die deed er heel luchtig over. Ze schrok wel maar begreep het ook wel weer.

Vandaag ook mijn zoon (van 17 jaar) verteld en die kreeg de slappe lach.

Ik merkte aan hem dat hij niet goed wist hoe hij hierop moest reageren. Hij zei dat hij dan niet meer naast mij wou lopen (haha pubers.....).

En ja dan mijn ouders, ik durf het ze niet te vertellen, ben verdorie over de 40 en durf het gewoon niet...... Ik ga het ze wel vertellen want ik denk niet dat ze het waarderen dat ik het ze na de tijd pas vertel. Ik ben bang dat ze het echt niet leuk vinden.

Misschien voorzichtig via de Facebook chat? Stom he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nergens voor schamen meiden! Je moet trots zijn op jezelf dat je de stap durft nemen.

Zelf had ik het geluk dat mijn ouders en mijn familie het wel begrepen. Maar ik had dan ook al jarenlang enorme complexen over mijn borsten.

Er lopen tegenwoordig meer vrouwen rond die een borstvergroting hebben gehad dan je denkt. Alleen doen ze dat nu zo goed dat dat niet meer zo opvalt als vroeger. De chirurgie staat al zo ver nu, dat is heel anders dan pakweg 20 jaar geleden.

Doordat ik er volledig voor ging en hier ook met mijn familie over heb gepraat, heeft een nicht van me ondertussen ook een vergroting laten doen. En mijn tante is aan het nadenken over een lifting :D Terwijl ik dat zelf ook nooit had verwacht. Dus zo zie je maar, het kan ook heel goed mee vallen!

Het is en blijft jouw lichaam, en daar doe je toch lekker mee wat je zelf wilt, niet? ;)

Gewoon doen, je hoeft je nergens voor te schamen!

Trots zijn, borst vooruit, en pronken met die boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik zit me net te vergapen op jouw borsten, wauw die zijn mooi!

Ik hoop dat die van mij ook zo worden, nog een weekje geduld......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik zit me net te vergapen op jouw borsten, wauw die zijn mooi!

Ik hoop dat die van mij ook zo worden, nog een weekje geduld......

Dankje :D fantastisch compliment!

Ik heb sinds mijn pubertijd altijd complexen gehad over mijn borsten. Dus het is wel heel erg fijn om nu zulke complimentjes te krijgen :) Dat maakt me extra trots! :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trots mag je zeker zijn!

Ik vind je echt prachtige borsten hebben.

Heel natuurlijk, daar houd ik van maar toch met een mooie volume.

Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trots mag je zeker zijn!

Ik vind je echt prachtige borsten hebben.

Heel natuurlijk, daar houd ik van maar toch met een mooie volume.

Geniet ervan!

Genieten doe ik zeker. :D En dat is nog maar eens het bewijs dat je je niets moet aantrekken van wat anderen denken of zeggen. Het gaat erom dat je jezelf goed voelt bij de beslissing, dat is echt het belangrijkste. En degene die negatief reageren die kunnen de hoogste boom in! :115::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat ze gewoon 'NIETS zeiden is ook echt te erg vind ik. Voel je je net alsof je er niet toe doet.

Maar wel heel tof dat je moeder zo reageert

Klopt.. Ik kan soms wel janken om het idee. Niet alleen omdat ik het jammer vind, maar wat een lef.

Mijn schoonzusje heeft 1x gevraagd via facebook wat er met me was. Ik zei dat ik een BV had gehad en ze zei; oke als jij je daardoor beter voelt.

Daarna heeft ze me NOOIT meer gevraagd hoe het ging. En mn schoonouders hebben me nooit een berichtje gestuurd ofzo de week erna,

Toen ik 6 weken erna weer bij hun kwam, is er ook nooit een woord over gesproken. Pff.. Alsof het taboe is. Mensen mogen mij gerust vragen stellen hoor, maakt mij niet uit.

Hihi ja m'n ouders doen er heel normaal over. Die wisten het al jaren en zijn alleen maar blij voor me. Dat vind ik zo'n fijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Dit ken ik , hier word er niks over gezegd en als ik het onderwerp boven haal dan is het direct kermis hier,maar geef er niks meer om het gaat om mijn gevoel !en wat ik wil en nu gaat niemand mij nog ompraten . Ik laat het gewoon over mij gaan en vrienden die er tegen hebben pech . Geniet van jou borsten ze zijn super mooi !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.