Ga naar inhoud

Maand na operatie erg veel pijn onder linkerborst (bij rib)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Een maand geleden heb ik mijn borstvergroting gehad, alleen nu sinds een week heb ik bij het liggen erg veel pijn onder mijn linker borst. Als ik sta en mijn linkerborst iets optil zie ik ook verticaal een strak lijntje door mijn huid. Heeft iemand dit ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Een maand geleden heb ik mijn borstvergroting gehad, alleen nu sinds een week heb ik bij het liggen erg veel pijn onder mijn linker borst. Als ik sta en mijn linkerborst iets optil zie ik ook verticaal een strak lijntje door mijn huid. Heeft iemand dit ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat strakke lijntje heet 'mondors cord'

Kan geen kwaad, gaat vanzelf weer over :)

Je zou het eens kunnen googelen, staat goed uitgelegd en er zijn afbeeldingen van te vinden :)

Pijn aan je ribbenribben. Eerder geen last van gehad? En alleen bij liggen?

Wat ik denk is dat je prothese op z'n goede plek aan het zakken is en dat je dan een druk of pijn voelt op een plek waar eerst niets zat.

Soms is het echter ook een zenuw die wat lastig doet, een tijdje. Meestal gaat dat ook weer vanzelf over :)

Wat je zou kunnen doen is een extra hemdje (een strakker, maar niet te strak) over je BH aan te trekken in bed. Misschien dat dat helpt

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had ook wel veel pijn aan mijn ribben. Als ik hoest of nies of moet lachen is het enorm pijnlijk. Ik weet ook niet juist wat het was maar ondertussen is het al minder. Het was ook een heel drukkend gevoel op mijn borstkas.

Als ik praatte was ik zelfs snel buiten adem in het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.