Ga naar inhoud

Van 70A naar 70C


Aanbevolen berichten

Is er iemand die van 70A naar 70C is gegaan en daar foto's van heeft? Hoeveel CC is dat?

Ik ben net bij Frans Straten geweest en heb 325 CC uitgezocht maar na het terugzien van een foto van mezelf twijfel ik al weer..!!

Help!😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke maat had je voorheen Boho? Als het ook 70A was kan ik toch beter voor 300 CC gaan dan

Boobies95 welke maten heb je allemaal gepast? Als je voorheen zeker was moet je nu niet meer gaan twijfelen! Veel succes alvast dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ooh moeilijk he!

Ik zit met hetzelfde dilemma!

Heb ook 300cc in gedachte ongeveer.

Maar het verschilt nogal per persoon hoe het uitvalt vind ik.

Lastig dus!

En je gaat niet zomaar even nog een x onder het mes als t niet helemaal naar je zin is.

Ik lees mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de jouwe ook echt prachtig LoveStits!!

En voor rond zo mooi natuurlijk!

Heb je ze daarom dual plane laten plaatsen?

Ja ik had inmiddels 100 paar borsten gezien voor ik op consult ging haha. En vond persoonlijk de dual plane methode erg mooi icm ronde protheses. Want dat ik rond wilde wist ik al snel. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Ik moet er even bij zeggen dat ik van een A kom en had vrij brede borsten en droeg daarom een B maar qua volume was het echt een mini Atje. Ik heb helaas geen voor foto's zonder BH.

Dankje voor je compliment.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd Lovesits! Wil je me alsjeblieft toevoegen? Ik heb zelf ook rond dual plane en zelfde voorsituatie (brede borsten en daardoor hele lege B-cup).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.