Ga naar inhoud

Wie draagt er MOTIVA siliconen? (vooral de grotere)


SvP

Aanbevolen berichten

Als ze van '13 zijn is er dus geen wetenschappelijk onderzoek te vinden over de implanten en is het een gok voor je..

De blauwe laag snap ik niet helemaal, is dit anders dan silliconen? De inhoud is wel silliconen toch? En er zit dus een chip in... Zend die straling oid uit? Aangezien ze je dus kunnen scannen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze van '13 zijn is er dus geen wetenschappelijk onderzoek te vinden over de implanten en is het een gok voor je..

De blauwe laag snap ik niet helemaal, is dit anders dan silliconen? De inhoud is wel silliconen toch? En er zit dus een chip in... Zend die straling oid uit? Aangezien ze je dus kunnen scannen???

Ja vreemd he, want ik las op hun site dat ze 30 jaar bestaan.

Misschien pas sinds 2013 in NL?

Tevens staat er op die laatste link iets over lifetime warrenty. terwijl hun eigen site over 10 jaar spreekt (?!)

Antwoord mbt de blauwe laag:

‘Blue’ Barrier Layer Shell

First and only ‘blue’ barrier layer shell coloration on the incorporated barrier-coat within the silicone elastomer. Thanks to this extra safety coat the level of ‘gel-bleeding’ is close to zero, at the same time it provides surgeons with visual confirmation and gives patients confidence of gel bleed containment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O de blauwe laag zorgt dus ervoor dat de prothesen bijna niet zweten, als ik het begrijp.. Dat klinkt dan weer goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

O de blauwe laag zorgt dus ervoor dat de prothesen bijna niet zweten, als ik het begrijp.. Dat klinkt dan weer goed..

precies ;) Dat zag ik ook.

Lijkt mij alleen maar een goed iets :)

En of er nou methyleenblauw in zit of niet, so what! Weet je wat er allemaal in gezichtscreme zit. Daar zitten zelfs stoffen in, die in de verfindustrie niet meer gebruikt mogen worden omdat ze te giftig zijn voor de schilders..

En als we het dan toch hebben over dingen die slecht voor ons zijn ;) Mononatriumglutamaat! E621 in de volksmond. Dat is ook ontieglijk slecht (ben er zelf allergisch voor) Maar zit wel in bijna alle voedingsmiddelen! De kant-en-klaar-maaltijden, de chips (behalve de gezouten chips) maggieblokjes, sauzen, soepen, bijna overal in!

Niet om te stieren hier hoor haha, maar dat is dus wel de reden waarom ik dat SVS met een hele grote korrel zout neem :)

Misschien ben je nog traceerbaar door die chip, als je onder een lawine terecht gekomen bent. Geeft je wel de mogelijkheid om off-piste te skien! hoe cool is dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bb , wie weet via de radar of gps signaal , altijd handig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies ;) Dat zag ik ook.

Lijkt mij alleen maar een goed iets :)

En of er nou methyleenblauw in zit of niet, so what! Weet je wat er allemaal in gezichtscreme zit. Daar zitten zelfs stoffen in, die in de verfindustrie niet meer gebruikt mogen worden omdat ze te giftig zijn voor de schilders..

En als we het dan toch hebben over dingen die slecht voor ons zijn ;) Mononatriumglutamaat! E621 in de volksmond. Dat is ook ontieglijk slecht (ben er zelf allergisch voor) Maar zit wel in bijna alle voedingsmiddelen! De kant-en-klaar-maaltijden, de chips (behalve de gezouten chips) maggieblokjes, sauzen, soepen, bijna overal in!

Niet om te stieren hier hoor haha, maar dat is dus wel de reden waarom ik dat SVS met een hele grote korrel zout neem :)

Misschien ben je nog traceerbaar door die chip, als je onder een lawine terecht gekomen bent. Geeft je wel de mogelijkheid om off-piste te skien! hoe cool is dat?

Je hebt ook gelijk, als je al de bijsluiter van een simpele paracetamol opleest is t al levensgevaarlijk!

Maar ja, dit zit natuurlijk intern. En ik heb denk gewoon de angst weer die pech te hebben dat er iets niet gaat kloppen of zo iets dergelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb zoooooooo veel research heb zelfs de arts gek gestalkt...

(werk in verpleging dus die artsen heb ik snel te pakken)

En ook ik neem inmiddels de svs met een grote korrel zout.

Veel geblaak en her en der vage stukjes van internet plukken,

grootste gedeelte is niet wetenschappelijk onderbouwt..

Kijk een co of een arts-assistente kan wel een leuk stukje schrijven maar wil niet zeggen dat het allemaal klopt he...

En natuurlijk is het bagger spul als het breekt en in je bloedbaan terecht komt..

en zweten geloof ik ook wel in..geloof ook zeker dat als je 20 jaar loopt met gescheurde protheses je ziek en minder oud wordt

Maar wat BB ook zegt kijk eens naar ons voedsel en idd ook in cosmetica..

Mijn vriendin doet hbo studie naar dat gezonde voer en probeert mij elke dag te overtuigen dat het super slecht is...

en eerlijk is eerlijk van sommige E-tjes knijp ik hem ook wel...

(maar gister toch heerlijk grote bigtasty menu van de mac naar binnen geschrokt en doorgeslikt met blikje red-bull)

Maar dat svs is een site die wordt beheerd door een paar fanatieke dames...

helaas vermelden ze er niet bij dat bij vele protheses ook van siliconen zijn (denk hierbij aan heup-knie protheses)

Maar eerlijk is eerlijk ook ik heb de site van boven naar beneden gelezen,

en placebo effect ik had alle verschijnselen...

Nu ff onwijs veel gelezen en nagevraagd en mijn klachten zijn weg...

echt je kan jezelf enorm gek maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies ;) Dat zag ik ook.

Lijkt mij alleen maar een goed iets :)

En of er nou methyleenblauw in zit of niet, so what! Weet je wat er allemaal in gezichtscreme zit. Daar zitten zelfs stoffen in, die in de verfindustrie niet meer gebruikt mogen worden omdat ze te giftig zijn voor de schilders..

En als we het dan toch hebben over dingen die slecht voor ons zijn ;) Mononatriumglutamaat! E621 in de volksmond. Dat is ook ontieglijk slecht (ben er zelf allergisch voor) Maar zit wel in bijna alle voedingsmiddelen! De kant-en-klaar-maaltijden, de chips (behalve de gezouten chips) maggieblokjes, sauzen, soepen, bijna overal in!

Niet om te stieren hier hoor haha, maar dat is dus wel de reden waarom ik dat SVS met een hele grote korrel zout neem :)

Misschien ben je nog traceerbaar door die chip, als je onder een lawine terecht gekomen bent. Geeft je wel de mogelijkheid om off-piste te skien! hoe cool is dat?

Hahahaha LOL! volledig met je eens! Dat taalgebruik ook op die site. Het is ook maar net hoe je iets brengt.. Er zit nog net niet zo een spannend muziekje achter als je het leest :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alles wat op die site staat klinkt eng! Als je daarop terecht komt (en dat komt iedereen ongetwijfeld, tijdens je zoektocht naar informatie) zinkt de moed je toch weer in je schoenen :27:

Ja... tis niet echt een representatieve website...

En ik heb al eens gereageerd in een topic op die stoffen die ze noemen...

Zelfs in Dagcreme zitten stoffen die in de verfindustrie verboden zijn, omdat het schadelijk is voor de schilders..... Dus neem het aub met een korreltje zout als je op dat SVS terecht komt.. Tuurlijk zitten er delen van waarheid in, dat zal ik niet ontkennen.. Maar onder een bus komen is gevaarlijker ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.