Ga naar inhoud

Ontsteking prothese eruit


Fenegietje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Fenna en heb me op aanraden van mijn vriendin aangemeld bij jullie.

Helaas is mijn droom niet zo mooi uitgekomen als ik had gehoopt. Ik zit tot op heden nog steeds met complicaties waar ik ondertussen erg depressief van wordt. Nu op dit forum zie ik dat ik niet de enige ben met complicaties wat mij geruststelt dat er nog hoop is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik ben Fenna en heb me op aanraden van mijn vriendin aangemeld bij jullie.

Helaas is mijn droom niet zo mooi uitgekomen als ik had gehoopt. Ik zit tot op heden nog steeds met complicaties waar ik ondertussen erg depressief van wordt. Nu op dit forum zie ik dat ik niet de enige ben met complicaties wat mij geruststelt dat er nog hoop is.

Welkom op het forum Fenna...je bent hier op het juiste adres...:-)

Wat heb je juist laten uitvoeren en over welke complicaties hebben we het...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een borstlift incl prothese 500cc.

Het probleem is dat de linkerborst niet wil genezen. Na een aantal dagen komt er wondvocht uit. Een aantal dagen daarna gaat de wond langzaam maar zeker open.

De prothese is eruit gehaald en vier maanden nadat ik weer volledig was hersteld opnieuw geplaatst. Helaas gebeurt er weer exact hetzelfde...

De laatste keer hebben ze onder plaatselijke verdoving het oude littekenweefsel verwijderd en nieuw weefsel geplaatst. Een drain erbij om het overtollige wondvocht op te vangen. Tot mijn grote schrik had ik gisteren een nat shirt! Pleister eraf gehaald en wat bleek de wond staat weer open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee wat erg...heftig ook zeg om dit weer te moeten mee maken...zou niet mogen he,er is hier nog iemand die ongeveer hetzelfde mee maakt...ze komt wel niet vaak meer online...

Ik kan je enkel zeggen sterkte en hopelijk komt het snel goed...

Hoop voor je dat je hier vindt wat je zoekt...liefs Barb x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fenna,

Wat erg om mee te maken. En dan ook nog eens 2 x. Ik weet niet of het aantal cc's invloed heeft op je genezing? Ik lees wel eens dat een grotere hoeveelheid cc's meer kans op complicaties kan geven. Maar goed, ik neem aan de de PC precies weet hoeveel jouw lijf kan hebben. Ik hoop voor je dat de genezing verder nog voorspoedig kan verlopen zonder een heroperatie. Heel veel beterschap toegewenst in ieder geval!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dmv een ontsteking wilde de wond niet dicht... Na antibiotica en twee operaties is de prothese er gisteren uitgehaald. Dit is nu de tweede keer dat dit is gebeurt. Nu gaan we kijken of we na 1 jaar het voor derde keer gaan proberen. De rechterborst ziet er fantastisch uit. Me linkerborst ziet er uit (voelt als verminkt)... Voel me op dit moment ongelukkig... Onaantrekkelijk voor me partner....

De vraag werd mij door de arts gisteren gesteld denk erover na of we het een derde keer gaan proberen of dat hij de prothese aan de rechterborst er ook uit gaat halen... Ik weet niet wat ik moet doen. Op dit moment ben ik nog verdrietig over het feit dat het weer mos is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet het door roodheid om je wond, daar begint het vaak mee. Of het begint met vocht dat uit je litteken gaat druppen. Dat vocht wordt steeds meer.

Ook heb je meestal koorts, en veel pijn.

Veel pijn alleen, is meestal geen directe aanleiding voor een onsteking, er moet ook roodheid en/of vocht aanwezig zijn.

Pijn hoort bij een bv, helaas ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen door Dr. straten kliniek heyendael. Hele goede nazorg gehad. Hij heeft dit ook nog nooit eerder meegemaakt dat dit zo verloopt...

Ik heb idd veel pijn gehad. Goed ziek ook.....

Voorlopig eerst mijn herstel voor nu. Morgen weer een controle...

Waarschijnlijk wordt het nu pas over 1 jaar weer geprobeerd... Iemand een idee waar je pasprotheses kan kopen... Wil namelijk niet scheef gaan lopen...voor het oog is er een duidelijk verschil tussen links en rechts...

Bedankt voor het meeleven... Kan ik wel even gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis, wat een ellende, en dan twee keer! Misschien is het inderdaad verstandig om je borst een tijdje te laten rusten maar ik kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is!

Misschien zou je Booby eens een berichtje kunnen sturen, zij heeft ook een ontsteking gehad en moet wachten op een nieuwe prothese. Zijn heeft waarschijnlijk wel ideeën over hoe je het verschil zo goed mogelijk kan verbergen.

Heel veel sterkte de komende tijd en een goed herstel gewenst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, booby heeft er iets op verzonnen, weet zo 123 niet meer precies wat...

Verder als je googled op: prothese Anita Care, dan zou je ook op wat resultaten moeten stuiten. Van Anita Care schijnen de prothesen goed te zijn. Ken een meid die hem daar gehad heeft, helaas bij een verhuizing weggegooid omdat bij aanbieden op internet niemand hem wilde hebben. Zij is ook hier op het forum gewest en heeft een ontsteking gehad waarbij de prohtese eruit moest..

Zij was voor die prothese (voor in je bh) 175 euro kwijt. Of dat te veel voor jou is, kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar misschien toch handig om eens te kijken op de website :)

heel veel sterkte he meid!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid dat is niet niks allemaal!

Nee je bent zeker niet de enigste met complicaties. Gelukkig gaat het merendeel goed, maar helaas komt het voor dat het anders uit pakt. Wat zegt jou pc hier allemaal van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.