Ga naar inhoud

boef : 21 januari 2015 : Dr. van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ook ik krijg een bv, de reden? ik ben 50 kilo afgevallen daar ben ik erg blij mee maar mijn borsten minder ;) .

Ik ben 35 jaar en ben ongeveer 1.83 en nu 77 kilo.

Het word een anatomische prothese van 450cc en nu heb ik een slappe lege 80 a/b schat ik.

Gelukkig word de borst automatisch gelift door de bv dus hoef ik geen lift.

De operatie vind plaats in de bergman clinics Heerenveen.

Het is super spannend en soms twijfel ik nog zou het te groot zijn of juist te klein ??

Ik weet dat wat ik gepast heb goed is maar thuis ga je toch soms weer twijfelen terwijl ik weet dat wat ik gekozen heb goed is.

Dit is trouwens wel een hele fijne site om rond te neuzen en mezelf voor te bereiden op 24 sept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boef,


Gefeliciteerd met je besluit, over een maand is het al zover!!

knap trouwens van je dat je zoveel bent afgevallen!!

die twijfel had ik ook heel erg van te voren maar ben blij met het besluit. heel soms denk ik wel eens, had ik maar voor 400 cc gegaan maar met passen vond ik het toen niet mooi staan.
nu staat het perfect bij mijn lichaam, niet te groot, niet te klein.

Deze site heeft me ook heel veel geholpen in mijn keuzes en mijn vragen, snuffel lekker nog even door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy boef welkom op het forum. Het is zo fijn om informatie te vergaren. Alles wat je wilt weten vind je hier eigenlijk wel.

Wat ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen!

Gezien jouw lengte denk ik dat je met anatomische 450cc een hele goede keuze hebt gemaakt.

Ik ben zelf een stuk kleiner en had een totaal andere voorsituatie maar ik ben met 375cc van niks naar een 70F gegaan. Maar in kleding lijkt het op een volle C kleine D

Heel veel succes alvast een maand is zo om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bobpi

Wat heb je een mooie (vorm) borsten gekregen, dat is precies wat ik ook wil alleen dan een slag groter want ik ben denk ik wel wat breder.

Ik krijg de zelfde prothese als jou alleen dan 450cc en ik krijg een high profile mag ik vragen wat jij hebt gekregen ?

Hoe voel je je nu en nog steeds blij met het resultaat?

Aan de ene kant gaat de tijd snel voorbij maar hoe dichterbij de datum hoe langzamer de tijd gaat........ Ik vind het super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy boef nou ik ben wel slank maar van vooraf gezien ook best breed. Mijn slankheid zie je enkel van opzij haha.

Mijn borstbreedte is 16 cm (1borst)

Ik ben heel erg blij met het resultaat.

Wel wat groter dan ik had verwacht. Vooral als ik mijn bh maat hoor of zie. Dat is nu 70F maar ze ogen meer als een D. Het past prima bij mijn lijf.

Ik heb de medium hoogte en de Full projection gekregen.

Mijn pc stelde Full height en medium height voor en dan beide met de volle projectie.

De keuze mocht ik zelf maken.

Ik wilde toch liever de medium height omdat ik een natuurlijke afloop mooier vind (met het volume vooral onderin)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej niet alle tekst staat er...

Het is ook echt super spannend je hoopt immers maar dat alles gladjes verloopt.

Garanties krijg je niet. Zorg dat je mentaal en lichamelijk in topconditie bent. Meer kun je niet doen :) mij is het 100% meegevallen en dat met dual plane.

Enuhh al die twijfels en gedachten zijn echt normaal. Mijn hoofd leek op een achtbaan de weken voor de borstvergroting!

Ik denk dat 450 je prachtig/perfect natuurlijk zal staan niet te klein en niet te groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bobpi

Dankjewel fijn om te lezen van iemand die er al wat ervaring mee heeft.

Ik wil het het liefste vandaag al, ik wil ze zien. Ik heb nu ook steeds sterker als ik in de spiegel kijk zo van dit hoort niet bij mijn lichaam het past niet klopt niet echt ik ben er zo aan toe....En hier kan je lekker de hele tijd over nieuwe borsten praten niemand die het zat word want iedereen praat er hier graag over :)
Ja al die gedachtes het is leuk en aan de andere kant word ik gek van mezelf !!!

op de foto heb ik pas protheses van 425 aan maar dat word dus nog ietsje groter.

Hoe voel jij je nu wat kan je/doe je nu al allemaal weer en hoe heb je het gered met 4 kinderen en niks mogen/kunnen doen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy boef,

Nou echt het is me 100% meegevallen. Geen enorme pijn enkel beetje beurs 2 dagen.

Je voelt je wat moe en ik heb het de eerste week heeeel rustig aan gedaan. Paar x per dag even liggen en wat slapen. Ik had tot 2 weken po heel veel hulp en nu doe ik alles zelf met hulp van mijn man. Maar ik moet zeggen ik til de kleintjes niet ik heb overal iets op gevonden zodat ik me wel aan de belangrijkste regels houd. Dus niet zwaar tillen. En niet de ellebogen boven mijn schouders. Ik heb twee krukjes. Eentje voor mij en 1 tje voor de kinderen. Die van 2 en 1 laat ik zelf in bed en uit bed klimmen . Verschonen doe ik op de grond zo ook het eten met de kleintjes. Ik til ze dus niet in en uit bed :)

Boodschappen haalt mijn man en ook op pad met de auto kan alleen als mijn man mee gaat en haar tilt. Maar ach nog maar 3 weken en dan mag ik voorzichtig tegen mijn lijf aan de kindjes tillen en een week later mag alles weer :)

Alles voor mooie borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje ik heb een kleine verschil tussen mijn borsten, nu lees ik bij sommige dat ze twee verschillende grote prothese krijgen.

Mijn pc zegt dat bij een prothese die ik ga krijgen 450cc het verschil minimaal zal worden door de grote van de prothese iemand ervaring hier mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik had ook verschil en ook aangekaart bij de chirurg.. Deze zei ook dat het door de grote maat protheses niet meer zou opvallen.. Nou ik heb dus 625 cc en heb evengoed nog verschil! De een stoort zich eraan, de ander niet.. Maar mijn mening en ervaring is dus dat het verschil blijft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil zal natuurlijk altijd blijven. De vraag is alleen hoe groot is het? Bij mij hebben ze ook 25cc meer gedaan rechts en ik vind ze er nu echt wel gelijk uit zien. Kijk maar naar mijn foto's in de galerij.

Nu hoorde ik ook weer van iemand dat haar PC niet verschillende maten wilde bestellen dus misschien is dat bij jouw PC ook het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bij mij was mijn rechterborst iets grote voor de bv. Mijn chirurg vond het verschil te minimaal om er verschillende cc's in te doen. Daar ben ik wel blij om omdat nu mijn linkerborst iets groter lijkt. Als daar meer in gegaan was, was er een nog groter verschil in gekomen. Ze zijn vrijwel gelijk, het verschil is echt minimaal en ik stoor me er helemaal niet aan. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook iets verschil in mijn borsten, maar zeker ook geen cupmaat. Arts zei tegen mij dat hij geen groter implantaat doet aan een kant, omdat verschil daarvoor te klein is, maar dat na de operatie nog wel steeds het verschil er zal zijn.... Ik vind dat niet heel erg eigenlijk, er zijn ontzettend veel vrouwen waarvan de borsten niet gelijk zijn en ik heb me daar nooit aan gestoord.

Hij zei wel dat na de bv vrouwen kritischer naar de borsten kijken en ik me er dan niet ASN moet gaan storen zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.