Guest redhead Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 hallo Allemaal,ik ben 27 jaar oud en overweeg een borstverkleining. ik heb maat 85 F...Ik vind het supermoeilijk om een beslissing te nemen! ben heel erg bang dat het niet mooi wordt...ben erg benieuwd naar ervaringen van andere dames; zijn jullie tevreden, welke techniek is toegepast, waar moet ik op letten?!Ik ben nieuw op het forum, dus moet nog even uizoeken hoe alles werkt!tot horens!redhead Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noortje Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Hoi Redhead, Welkom hier op het forum. Met je vragen kanik je niet helpen. Ik heb volgende weekmijn eerste consult.Kijk eens bij operatieverslagen, daar kan jeal heel wat opsteken.Succes met het nemen van je beslissing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaatje Kakel Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 hoi en welkomIk heb net iets meer als een maand geleden mijn bvk gehad..Waar je op moet letten geen idee, ik ben naar het zh gegaan en daar een chirurg gekozen.. Niet naar een privé kliniek.Verder heb ik de anker methode gehad. Ik ben heel tevreden maar hoop dat het resultaat nog een beetje beter wordt. Waar je rekening mee moet houden, heb je kinderen, wil je kinderen? En wil je die evt borstvoeding geven.. Zo ja dan even wachten tot je klaar bent met kinderen krijgen en evt voeden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts