Ga naar inhoud

Op welke dagen is Frans Straten aanwezig in Barendrecht?


Vonni

Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Weet iemand op welke dagen Frans Straten aanwezig is bij de Praktijk Diana Gabriels in Barendrecht?

Is hij daar ook nog op een zaterdag?

Heb namelijk ooit eens een keer hier op het forum gelezen dat hij niet meer aanwezig is in Barendrecht maar meer is in Groesbeek (vlakbij Nijmegen).

Weet niet als dit zo is?!

En op welke dagen is hij dan aanwezig in Groesbeek?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Toevallig dat ik dit nu net lees. Op woensdag is hij in Barendrecht aanwezig. Maar hij doet de operatie in Groesbeek op maandag of dinsdag.

Heb je een gesprek al gehad bij Diane? ik ben het weekend naar Diane geweest voor een vergroting, binnenkort mag ik naar Frans Straten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesselotte,

Ik ben nu bijna een jaar geleden onder het mes geweest voor een borstvergroting.

Ben in het begin op een zaterdag op consult geweest bij Frans Straten in Barendrecht.En de operatie was toen idd op een maandag in Groesbeek.

Zou graag weer even op consult willen bij Frans zelf maar woensdag komt mij niet echt goed uit,kom namelijk aan de andere kant van het land vandaan.

Is hij dan niet meer op een zaterdag in Barendrecht aanwezig?

Of zou ik ook een afspraak kunnen maken in Groesbeek terwijl ik via praktijk Diana Gabriels ben geopereerd?

Is voor mij wel dichterbij.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liesselotte,nee 's avonds vind ik al helemaal niks moet tenslotte met het openbaar vervoer.

Ik zal het eens gaan vragen ;)

Ben op zich wel tevreden maar ik vind ze te ver uit elkaar.Zou daarom graag wat meer het spleetje-effect willen.

Ja,heb veel napijn gehad...wat was het toen een ellende.Dacht toen echt,waar ben ik aan begonnen? Haha,die napijn ben ik inmiddels allang alweer vergeten hoor.Het is ook bij iedereen weer anders,de 1 heeft veel pijn terwijl de ander niet veel pijn heeft.

Boobies95,was toen de zaterdag alleen Diana daar?

Ohh,dat is volgende week al dat je wordt geopereerd....spannend! Alvast heel veel succes! :D

Fem86,dat is toevallig dat je 16 december wordt geopereerd,dat was ook mijn datum alleen van vorig jaar ;) .Haha,idd kerstcadeautje.Kon alleen met de kerst niet veel doen....helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vonni Heb je de hele kerst niks kunnen doen? Wij gaan meestal wel uit eten dus hoop dat dat gaat. De dag shoppen na kerst, wat ik ieder jaar doe, zal er dit jaar zeker niet in zitten. Dan maar een paar weken later.. Als ik ook beha's kan passen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fem86, Nou nee niet echt...had zoveel pijn dat ik er geen zin in had om kerst te gaan vieren.Het beste was voor mij om op de bank te gaan liggen en af en toe wat te gaan lopen.Niet dat ik erg ver kon lopen had ook de martelband om oftewel borstband dus niet echt fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.