Ga naar inhoud

BoobyDoo : 10 december 2014 : Dr. Debats : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

Sorry, zie je berichtje nu pas...

Eerlijk gezegd heb ik eerst fewoon het dichtsbijzijnde ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt met de snelst beschikbare pc. Dat was dus Debats. Toen ik echt toestemming van de verzekering kreeg (wat ik niet had verwacht) ben ik me pas echt gaan verdiepen in ziekenhuizen en pc's. Over Debats vond ik helemaal niks en over Meesters in Sittard vond ik heel veel positieve reacties. Daarom ben ik toen voor haar gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Sorry, zie je berichtje nu pas...

Eerlijk gezegd heb ik eerst fewoon het dichtsbijzijnde ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt met de snelst beschikbare pc. Dat was dus Debats. Toen ik echt toestemming van de verzekering kreeg (wat ik niet had verwacht) ben ik me pas echt gaan verdiepen in ziekenhuizen en pc's. Over Debats vond ik helemaal niks en over Meesters in Sittard vond ik heel veel positieve reacties. Daarom ben ik toen voor haar gegaan...

hey vienna,

ook hier haha

x mell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat had ik dus precies het zelfde haha. Idd over Debats vind je niks. Mja wilt niet perse zeggen slecht. Maar ik blijf een twijfelkont. Ik kan nog niet eens kiezen tussen twee kleuren van een truitje.... Nu weet dat dit iets anders is, maar gegeven moment wil ik gewoon dat het afgerond is.

Het hoort niet bij de vergoeding omdat het in feite een dag opname is. Ik moet de dag erna terug voor het verband eraf. Betekend dat ook per definitie dat dan de drains eruit gaan? Of zit ik met die dingen het hele weekend nog opgescheept :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat had ik dus precies het zelfde haha. Idd over Debats vind je niks. Mja wilt niet perse zeggen slecht. Maar ik blijf een twijfelkont. Ik kan nog niet eens kiezen tussen twee kleuren van een truitje.... Nu weet dat dit iets anders is, maar gegeven moment wil ik gewoon dat het afgerond is.

Het hoort niet bij de vergoeding omdat het in feite een dag opname is. Ik moet de dag erna terug voor het verband eraf. Betekend dat ook per definitie dat dan de drains eruit gaan? Of zit ik met die dingen het hele weekend nog opgescheept :o[/quote hoelang de drains erin moeten blijven ligtbaan de productie van het vocht. Bij mij zijn de drains er vandaag pas uit gegaan. Bij andere al na 2 dagen ...Dus daar is niks over te zeggen. Ik was ze meer als zat die dingen. Maar ik heb wel geen vocht in de oksels en in mijn buik vast gehouden. Dus ben wel blij met ze geweest.

Je moet wel doordat je drains ga krijgen antibiotica slikken. Maar daar zul je wel een recept voor krijgen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik moet t toch echt even kwijt.. Het zijn nog maar 5 dagen en ik begin nu te beseffen dat t echt dichtbij komt, ik verheug me er ontzettend op, maar ik merk wel dat ik me er echt drukker om ga maken:( laatste drie nachten slecht geslapen en een paar dromen er over gehad.

Een ervan waren ze me aan t opereren, ik kreeg alles mee maar voelde niks (ik maak me druk om narcose), toen ik klaar was en vervolgens op wilde staan viel ik weer terug achterover omdat ik t gewicht aan de voorkant niet was gewend haha.

De volgende droom stond ik vanuit een hoek te kijken hoe ze me aan t opereren waren, werd je ook niet vrolijk van. Hoop dat ik vanavond wat rustiger slaap . Hebben meer mensen dit?

Morgen mag ik naar de aneteshist. Ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja. Het zal er wel bij horen.. Ik denk dat ik te veel na denk over hoe en wat ze gaan doen, dus ik maak me gek terwijl ik er niet eens wat van merk. Dus gewoon niet aanstellen, haha. Anesthesist geweest, krijg wel een tabletje van te voren voor het rustig worden en tja verder niet echt spannend daar, haha. Nog drie dagen en dan is het zo ver, whoe! Dinsdag krijg ik een telefoontje met het tijdstip dat ik me mag melden, woensdag. Ben benieuwd en hoop zo dat het 07:00 uur is. Ik snap dat het per persoon anders is en iedere situatie anders, maar hoe lang kun je gaan? Als alles gewoon normaal loopt. Rond 12?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar zeggen auw wat een ellende.. Dat t zo heftig was had ik niet gedacht.

Om 7 uur moest ik me dus melden in het ziekenhuis. Werd naar mijn kamer gebracht waar ik me kon uitkleden en t vestje aan mocht. Even later werd ik opgehaald om naar een kamer te gaan waar nog een paar mensen lagen voor de anateshist. De twee anateshisten kwamen me nog een paar vragen stellen en vervolgens werd ik naar de ok gebracht. Daar was ook mijn chirurg een volgens mij nog een. Natuurlijk kon het niet uitblijven dat ik moest huilen, haha. Chirurg was zo lief, rest van de mensen ook. Ik kreeg het infuus ingebracht, chirurg tekende me af, toen hoorde ik nog iemand zeggen; kom op jongens en vervolgens kreeg ik nog een kapje op m'n gezicht voor extra zuurstof en volgens mij heb ik de 10 sec nog niet mee gehaald haha.

Toen ik wakker werd, dacht ik huh? Haha heel droog. Ik ben toen twee uur in de uitslaapkamer geweest en toen terug naar mijn eigen kamer, waar mijn vriend op me zat te wachten. Het deed mega veel pijn en met tussenpauzes viel ik ook weer in slaap. Rond 5 uur dacht ik lekker naar huis te gaan. Vriend en verpleger me helpen aankleden.. Vervolgens brak me het zweet aan alle kanten uit een werd duizelig, flauw gevallen. Toen weer terug op bed, medicatie gekregen en weer geslapen. Rond 22:30 mocht ik wel naar huis en toen ging het wel weer.

Heb overigens ook geen idee hoe lang ze met me zijn bezig geweet. Rond 8 u uur waren ze begonnen en op het blaadje stond dat ze om 9292 de drains er in hebben gedaan, neem aan dat dat ver op het einde gebeurt. Het eerste wat ik vroeg was, hoeveel cc? Helaas maar 290, vermoed dat er niet meer in heeft gepast.

Zo meteen om 1400 moet ik terug naar het ziekenhuis, verband wordt er af gehaald. Ik wil toch wel vragen voor me pijnstillers of dat ik ze wat snellere mag nemen, om de 6 uur, 1000 mg paracetamol een om de 8 uur diclofinak en nog zo iets. Persoonlijk lijkt het me wat erg ver uit elkaar?

Straks gaat de sport bh om, ben benieuwd of ik dan beter kan ademen, want dat doet nu al mega veel pijn :( drains mogen gelukkig (ahum) nog even blijven ziten :(

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx allemaal! Controle ging goed, heb nog niet eens durven kijken.. Haha. Beetje hier en daar aan t voelen haha. Mijn vriend zei dat ze erg gezwollen waren, dus ik wacht liever nog ff. Heb nu martelband om voor 6 weken.

Mijn slangetjes van de drains lijken uitgedroogd, dus neem aan dat er dan ook niks meer doorheen gaat? Morgenvroeg om 9 uur meten en dan zouden ze er morgen uit kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.