Ga naar inhoud

Double bubble 1 jaar po Nio


Gast Sensi

Aanbevolen berichten

Hello ladies,

Wat is dit lang geleden zeg..een jaar bijna!

En helaas met minder goed nieuws: ja hoor we hebben een double bubble!

19 dec 2013 borstvergroting 500 cc dual plane bij nio laten doen...het herstel was echt geweldig! vrijwel nergens last van, was fit, niet veel pijn..ik was zo blij dat het allemaal mee viel! Mij viel al direct na de operatie op dat ik een soort scheidingsrand had van mn eigen borst en siliconen. Bij de controle afspraken gaf Nio aan dat de borsten nog moeten zoeken en na verloop van tijd niet meer zichtbaar zou zijn. Ik ben 2 weken geleden bij hem langs gegaan omdat ik het nog steeds heb. Hij voelen en kijken, het viel hem op dat ik beetje kapselvorming had omdat de siliconen hard aanvoelen. Ik schrok me kapot, maar hij bracht het alsof dit de normaalste zaak van de wereld was (is dit zo???! ik ben ontzettend voorzichtig geweest met mn herstel).

De scheidingsrand viel te verklaren omdat mijn klieren maar niet over de prothese heen willen zakken en gaf me een band mee die ik bij voorkeur het liefst zoveel mogelijk moet dragen de komende 3 maanden om die klieren ff een optater te geven dat ze erover heen moeten gaan. Gebeurd dit niet dan zou nik kosteloos de klier middels een operatie beetje rekken.

Als ik hier de verhalen lees over double bubble zie ik dat het bij vrijwel iedereen vervangen wordt?! Ik vind het idee dan ook helemaal niks dat er aan mijn klieren gesjort wordt...war brengt dit op de lange termijn en zal de vorm van mijn borst veranderen?

Ik voel me er zou gigantisch rot om...ik wil niet met die vragen zitten en die onzekerheid...en al helemaal niet nog een keer onder het mes! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag die rand idd al op 1 van je foto's uit januari volgens mij..

Maar is het heel erg nu? Anders zou ik het eerst zo laten als het geen pijn oid doet..

Wat was je voor situatie? Had je een hangborst?

Wel coulant dat hij je kosteloos weer wil opereren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet hekel extreem, maar je ziet het wel. ben er niet happy mee

maar zet zo mijn vraagtekens bij zijn verhaal. hij heeft zelfs niet de benaming double bubble bij mij gebruikt, ben er achter gekomen door hier op het forum rond te kijken.

ik had geen hangborst, ik had cup a en heb nu een d/dd. ik vroeg aanname of het kwam doordat het dual plane gezet is en hij gaf aan dat dit mogelijk was. mijn borsten doen geen zeer maar wel als mijn vriend me behoorlijk heel stevig vast pakt. de onderkant is best hard en daar waar mn "eigen" borst begint is het erg soepel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat laatste dat je beschrijft lijkt het idd sterk op wat Nio aangeeft. Kapsel en klierweefsel dat op de een of andere manier zich niet mooi rond de prothese gevormd heeft. Heb dat nog wel eens gelezen. Is niet zo dat het niet bekend is....

Als je kapsel ontwikkelt, wat ondanks geruwde prothesen toch gewoon in ongeveer 3 % kan gebeuren, dan wordt je prothese harder. Klinkt stom, maar is ook net een kwestie van pech hebben.

Zou trouwens best kunnen dat als he klierweefsel gereefd wordt, dat het probleem opgelost is, ligt aan de gradatie van je kapsel.

Hoop dat die band gaat helpen, het is goed dat Nio het eerst probeert op te lossen zonder te snijden.

Xx. BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx best boobie!

ik vroeg nog aan hem of ik die kapselvorming ooit zal moeten laten verwijderen of dat het niet erger kan worden in de toekomst...dat hoefde niks te betekenen zei hij

ik vraag me echt af of die band wel zal gaan helpen...uiteindelijk zitten ze na een jaar wel redelijk op hun plek zeg maar. wil niet dat ik door die mand hangtieten ga creëren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.