Ga naar inhoud

Steef : 8 april 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Gast Steef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal!

Hier een kort bericht van mij, aangezien het typen nog niet vanzelf gaat.

Alles gaat goed en de operatie is goed gegaan. De pijn valt alleen erg tegen...

Slapen gaat gelukkig goed, ook overdag slaap ik af en toe een uurtje.

Alleen kan ik bijna niets zelf en dat had ik niet zo erg verwacht. De pijn heb ik nu vooral van de borstband (dat idee heb ik?) De spierpijn is ook sterk aanwezig en vooral 's morgens ben ik helemaal stijf.

Ik probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven en een klein rondje door de straat lukt ook nog wel (al loop ik als een oud omaatje)

De pijnstillers gebruik ik nog en die helpen ook wel een beetje.

Een uitgebreid verslag over de operatie komt er nog aan zodra ik wat minder pijn heb met typen.

Bedankt voor al jullie berichtjes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer en gelukkig gaat het al een stuk beter! De eerste 3 dagen waren gewoon het zwaarst, maar gister en vandaag gaat het goed.

Van de borstband heb ik nog steeds het meeste last. Morgen moet ik voor controle naar de kliniek en zal dan eens vragen of die band altijd zo'n zeer doet.

Hierbij nog even het verslag van de operatiedag:

Donderdagochtend 8 april werd ik door de kliniek gebeld of ik ook eerder kon komen. Zo kwam ik het ik om 12.30 uur al in de wachtkamer zat ivp 14.45 uur. Al snel werden mijn vriend en ik opgehaald en werden we naar mijn kamer gebracht. Hier kwamen zowel de verpleegkundige als de anethesist alles nog een keer heel duidelijk uitleggen. Ook dr. Koopmann kwam nog even langs en werden er foto's gemaakt.

Hierna afscheid genomen van mijn lieve vriend en ging ik naar de operatiekamer. Daar was iedereen heel vriendelijk voor me en werd ik gerustgesteld. Ik lag op een lekkere warme tafel en al snel begon de narcose zijn werk te doen...

Toen ik weer wakker werd was ik erg onrustig en zelfs een beetje verdrietig. Ik heb wel 3x gevraagd of alles goed was gegaan en durfde absoluut niet onder m'n deken te kijken. Mijn vriend werd gebeld en hij mocht me om half 7 komen ophalen.

Tot die tijd heb ik een beetje liggen slapen, thee gedronken en koekjes gegeten. Regelmatig kwam de verpleegster langs om te kijken of alles goed ging en ik kreeg ook pijnstillers en een trombose-injectie. Gelukkig was ik niet misselijk en de pijn voelde heel raar...

Al snel kwam mijn vriend en voordat ik naar huis mocht kreeg ik m'n hele mooie sport-BH aan en de borstband om. De weg naar huis was gelukkig niet lang en ik voelde me verder ook wel ok.

Thuis nog even een soepje met 2 boterhammen gegeten en toen lekker naar bed. Gelukkig kon ik goed slapen en toen ik 's nachts wakker werd sliep ik alweer snel verder met een slaappil en pijnstillers op.

De volgende ochtend was heavy: heel erg stijf en best wat pijn...Die dag rustig aan gedaan en geprobeerd om toch wat in beweging te blijven. De kliniek had overdag ook nog gebeld om te vragen of alles goed ging.

De 2e en 3e dag waren zo ongeveer hetzelfde en pas op de 4e dag voelde ik me wat opknappen.

Ben benieuwd naar de controle van morgen en wat dr. Koopmann ervan zegt.

:48: LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gaat goed met mij! Elke dag kan ik wat meer doen en ik wandel elke dag een eindje om in beweging te blijven. Vanmorgen zelfs al 45 minuten gelopen en dat ging prima.

De controle vorige week in de kliniek was ook goed, alles zag er goed uit.(gelukkig)

Mijn borsten beginnen ook minder pijnlijk te worden, al voel ik nog wel af en toe een nare steek of trekt het nog een beetje. Aan de borstband ben ik nu helemaal gewend, ik vind het zelfs fijn als ie na het douchen weer om gaat haha! Ik geloof dat mijn huid nu ook begint te wennen aan de nieuwe omvang en ikzelf zo langzamerhand ook. Ik moet zeggen dat ik in het begin wel moest wennen aan deze maat hoor! Het is niet niets van bijna plat naar toch een (voor mijn gevoel) behoorlijk boezem!

Eindelijk heb ik nu ook foto's online gezet. De link is: albumfoto's Mijn WW is voor iedereen via PB beschikbaar. Ben erg benieuwd wat jullie van de foto's vinden!! Ben ook erg benieuwd hoe het er over een paar weken uit zal zien. Nu zien ze er nog erg onnatuurlijk uit en ik hoop dat dat nog wel gaat veranderen!

Deze week ben ik nog lekker thuis en vanaf maandag ga ik weer rustig aan beginnen met werken. Zoals ik me nu voel moet dat ook prima gaan.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steef

Fijn om te lezen dat je herstel goed verloopt. Ik reageer niet zo vaak, maar ik hou je topic wel regelmatig in de gaten.

Zou ik trouwens misschien je ww mogen? Ik wordt over een maand door dr. Koopmann geholpen en zou t fijn vinden een resultaat van hem te zien.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de meesten mail ik ook hier op het forum, maar nogmaals: bedankt iedereen voor de complimenten!

@Barb: op m'n werk had ik een tijdje geleden al aangegeven dat ik rond deze tijd nog 2 weken vrij wilde hebben, maar nog niet precies wist wanneer. Gelukkig kan ik dat allemaal vrij makkelijk regelen, dus dat was gelukkig geen probleem!

En mij BH-maat heb ik gister opgemeten en ik kom op 75B/70C op dit moment. Ik hoop dat ik het goed heb opgemeten en de maten goed heb opgezocht. En nou even afwachten of de maat nog gaat veranderen...

Veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steef!

Zoals Shadow hierboven, word ik ook in mei geopereerd door dr Koopmann! Ben zo benieuwd hoe jouw boobies er nu uitzien, zou ik je ww mogen? Hoe gaat het verder met je, nu je 2 weken po bent? Wen je al wat meer aan het 'formaat'? Tijdens mijn consult zijn we ook uitgekomen op 325cc en 350cc, maar achteraf gezien ga ik denk ik liever voor een tikkie groter hihi in het kader van -als we het goed, doen we het goed-. Op welke maat hoop/denk jij uit te komen?

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie87,

Spannend hoor, nog maar 1 maandje! Leuk ook om meer mensen hier te zien die ook door dr. Koopmann geopereerd worden.

Mijn WW stuur ik je even via PB. Wil je die van jou ook alvast sturen? Dan hou ik die in de gaten na 21 mei!

Het gaat verder goed met mij. Ik merk dat ik steeds meer kan en soms zelfs al onbewust meer dingen doe met mijn armen. Verder geen pijn meer gelukkig.

Vandaag heb ik weer een afspraak in de kliniek om te hechtingen te laten verwijderen. Best een beetje eng lijkt me dat, maar we zullen zien straks!

Liefs Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel heel erg mee om de hechtingen te laten verwijderen, ik voelde er niets van! Alles zag er ook goed uit, zelfs mijn littekens vond ze er goed uit zien. Terwijl ik ze nu heel lelijk vind, ben benieuwd hoe ze gaan worden!

Verder geen last, alleen zijn mijn borsten super gevoelig. Bijna pijnlijk soms!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, echt niet leuk! Begrijp nu goed wat jij bedoelde! Alles wat er maar even langs gaat voelt echt vreselijk pijnlijk!

Hoe gaat het met jouw littekens? Toen de hechtingen er bij mij net uit waren schrok ik er wel van, maar nu na een paar dagen trekt het al een beetje bij. Worden ze bij jou ook steeds mooier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ow ja, alleen al een handdoek ofzo, echt killing! Bij mij is het wel al een stuk minder pijnlijk, maar soms opeens dan ga ik weer door de grond. Ik vond een litteken al heel netjes, de ander vond ik niet mooi. Het rare was dat de mooiere wel gevoeliger was. Maar nu zijn ze al wel erg aan het bij trekken, minder rood en gevoelig. Ze voelen alleen nog erg bobbelig, heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steef!

Hoe gaat het met je?? Heb je al een idee welke maat je krijgt? Ik zag dat ik helemaal niet gereageerd had op je pb, maar ik geloof dat mijn link hieronder je direct naar mijn foto's brengt. Zo kan je mij in de gaten houden als het EINDELIJK zover is hihi.

Ik krijg trouwens precies hetzelfde als jij he! 350cc links, 325cc rechts. Alleen medium profile. Ow dat had ik al gezegd zie ik -oeps-.

Nog 3 weekjes, dan kan je lekker bh's shoppen!!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.