Ga naar inhoud

voorstellen


daantje7570

Aanbevolen berichten

Zal me even iets uitgebreider voorstellen. ?.. ben 39 jaar en heb 20 jaar met fors overgewicht gevochten. Op mijn top 120 kilo..... nu inmiddels 76 kilo. Waarvan de laatste 33 kilo het afgelopen jaar eraf zijn gegaan. Ben woe. 8 okt. Geopereerd in Valkenburg id Valkenhorstkliniek. Ben hier heel erg tevreden over. Ik heb een zware operatie achter de rug...ruim 6 uur !!!. 3in 1...verkleinen, liften en protheses erin. Pittig herstel waar ik me wel wat in vergist heb. Wil erg graag weten of meer mensen hier ervaring mee hebben??

Hopend op reactie!!

Grtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...:-)

Wow idd best heftig he...zes uren in de OK...dat kan al tellen!!

Ik heb zelf geen ervaring met borstverkleiningen maar er zijn hier veel meiden die dat wel hebben...

Geef het een beetje tijd dan krijg je garantie zeker wat reactie's...

Succes met je herstel en nog proficiat met je nieuwe boobies!!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel dames!!!

Op de moeilijke momenten ga ik mooie lingerie kijken op Pinterest... dan weet ik weer waar ik het voor doe ;-). Komt goed allemaal maar alles moet nog even een "plekje" krijgen... best heftig allemaal. Dat realiseer je je pas als je thuiszit en alle tijd hebt om na te denken. Nog een paar weekjes en dan is alles anders....eindelijk nieuwe lingerie en een geweldig decolleté!!! Hihihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom !

Wohhh... pittige operatie , zelf heb ik geen ervaring met borstverkleining , het is een pittige operatie voor je geweest waar je nog wel even van mag herstellen . Sterkte . Maar mijn complimenten dat je zoveel bent afgevallen ! Op dit forum kom je van alles tegen en een luisterend oor is er altijd .

Beterschap !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Super goed zeg dat je zoveel gewicht kwijt bent geraakt!

Als je 6 uur op de o.k heb gelegen dan kan ik me voorstellen dat het herstellen ook misschien wat meer tijd nodig heeft.

Veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.