Ga naar inhoud

Graag tips en ervaringen! Werken in de zorg na bv


Kmbrly

Aanbevolen berichten

Hallo meiden.

Ik ben kmbrly, ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis. Ik heb geen aangepast werk gekregen na de bv.

Ik ben nu precies 4 weken po. En ben net een dag weer aan het werk. Ik heb al veel tips en adviezen gelezen hier op het forum wat wel en niet mag in de herstelperiode.

Maar volgens mijn pc zou ik alles weer mogen. Maar voor mezelf houd ik me toch aan de leefregels die op het forum en internet beschreven worden.

Wat deed jij na de 4 weken?

Infuuszakken verwisselen, ik heb het gister voor het eerst weer gedaan en moest behoorlijk veel kracht zetten. Is dit wel goed? Of kan ik beter wachten ermee tot na de 6 weken?

Mogen alle arm bewegingen weer gedaan worden? Ik wil nu voorzichtig gaan starten met de ellebogen boven de schouder?

Hoe gingen jullie om met verbandkarren en medicatiekarren te verplaatsen? Je moet toch trekken en duwen.

Sorry voor de veel vragen!

Ik heb namelijk toch weer spierpijn in mijn hele borstkast. Ik neem aan dat het niet erg is en bij herstelperiode hoort?

Alvast bedankt! Hoop op reacties, ben erg onzeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een verpleegkundige, nu 8 weken p.o en ga volgende week weer werken. Bij mij gaf de chirurg ook aan na twee weken mag je alles weer doen, als ik nu kracht zet, merk ik het echt wel. soort spierpijn zelfs na 8 weken . Chirurg zegt nu, als het gevoelig is, niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je 8 weken niet gewerkt? Ik ben twee weken ziek gemeld geweest en een week vakantie opgevraagd.

Ja pfff ik vind het erg gevoelig allemaal. Krijg je aangepast werk?

Collega's houden gelukkig wel rekening met me.

Link naar reactie
Delen op andere sites