Ga naar inhoud

Miemie: 18 december 2014 : Dr.Stolarczyk : MediConsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Dag allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum. Ik wil al heel lang een borstvergroting omdat ik de mijne te klein vind.

Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en besloten dat ik het ga doen.

Mijn zus heeft 4 jaar geleden een borstvergroting ondergaan en dat is erg mooi en natuurlijk geworden. Ik wil mijn borsten ook zo natuurlijk mogelijk en dan een volle C-cup het liefst.

Mijn zus is toentertijd naar MediConsult in Haarlem geweest, deze kliniek opereerde in Kliniek Amstelveen en zij is toen geopereerd door pc De Boer. Nu heb ik over hem hele goede dingen gehoord maar laat het nu net zo zijn dat hij ineens met pensioen is :(

Nu zit er sinds kort een nieuwe pc mevrouw E. Stolarczyk, maar kan helemaal geen ervaringen of referenties eigenlijk over haar vinden. Ben wel op consult geweest en had een erg goed gevoel bij haar, heb dan ook een afspraak ingepland voor 18 december. Spannend!!!

Zijn er misschien mensen die ook binnenkort een afspraak bij haar hebben? Of al hebben gehad?

Ik ga trouwens voor implantaten van Mentor 275 cc of 300 cc rond voor de spier. Tijdens de operatie zal zij kijken welke maat het mooiste is en die erin zetten.

Ik vind het wel echt ontzettend spannend allemaal, ik ben echt bang dat ik van die ronde ballen op een borstkas krijg ofzo alhoewel ze gezegd heeft dat het goed mogelijk is voor de spier omdat ik genoeg weefsel heb. Ik dacht zelf namelijk in eerste instantie dat het niet zou kunnen, ik heb momenteel namelijk een À cup en ben verder erg tenger gebouwd, 1.68 en rond de 53 kg. Dus was best verrast.

Alle ervaringen zijn welkom!

XXX Miemie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi ik heb ook een afspraak staan aanstaande donderdag het voelde ook goed bij mij maar ik lees ook niks over haar en word dus geopereerd in kliniek amstelveen maar ik heb al betaald en hoop dat het geen oplichters praktijk is word er nerveus van namelijk maar ik zie wel dat ze in amc ook gewerkt heeft. Groetjes hoop je te horen meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens ik heb ook gekozen voor de siliconen voor de spier te plaatsen maar heb je misschien whats app? want ik moet al donderdag ben zo zenuwachtig.

Ik zou niet zomaar mijn telefoonnummer op het internet gooien, is allemaal openbaar hier. Wacht liever tot je een priveberichtje kan sturen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens ik heb ook gekozen voor de siliconen voor de spier te plaatsen maar heb je misschien whats app? want ik moet al donderdag ben zo zenuwachtig.

Je telefoon nr zo neerzetten is inderdaad niet handig! Ik heb deze dus ook uit je post gehaald.

Ik zie dat je ook dat je pas 10 min actief bent op het forum na het plaatsen van dit bericht. Niet echt een normale binnenkomer. Misschien leuk om jezelf voor te stelen in het voorsteltopic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal sorry van mijn late reactie ik had niet gezien dat mensen gereageerd hadden. Ik heb gebeld naar de vereniging van plastische chirurgie en ze is dus echt plastisch chirurg. Dus dat zit wel snor :)

@nieuweborsten26: heb je inmiddels je bv. al gehad?

Ik ben toch voor een second opinion nog naar dokter Schuringa in de Boerhaave kliniek geweest en hij zei precies hetzelfde als dokter stolarczyk dus dat gaf me een goed gevoel. Ik heb zin in de 18e!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik ben ook bij mediconsult geweest en ook bij nio in het slaz.

Mijn gevoel ging meer naar Nio.

Maar in t slaz amsterdam, kwam ik er achter dat stolarczyk ook op de plastische chirurgie werkt in het slaz.

Ik kon toen ook weinig over haar vinden dus had beide consulten ingepland, om dan op gevoel te kiezen.

Verder durf ik niet te oordelen hoe ze is in haar werk.

Maar nio is in ieder geval echt een aanrader! ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Miemie,

Ik word ook heel nerveus.

Heb lang getwijfeld maar ik ga er gwn voor maar ik mag er niet bij stilstaan dat het al bijna zo ver is ...

Ik laat het doen bij Bruno De Meyere, veel positieve reacties over gelezen en is voor mij 40min rijden dus valt goed samen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden!

Ik heb twee weken geleden een consult gehad bij pc Stolarczyk. Ik had na net gesprek een goed gevoel bij haar een duidelijke uitleg. Ze heeft voor de spier mentor 400 cc Mp of hp 450 geadviseerd. Ik hoor alleen niet op v die hele ronde ballen. Maar ik heb genoeg weefsel. Ik kan door mijn werk pas 2 februari geopereerd worden. Is 1 van jullie al geholpen?

Groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Gisteren was het eindelijk zover, half 3 ging ik onder het mes. Ik vond het super spannend maar viel me alles mee. Toen ik wakker werd uit de narcose vertelde de chirurg dat ze de 300cc erin had gedaan en dat alles goed was gegaan. Kon het al een klein beetje zien onder de dekens want had nog geen bh aan.

Thuisgekomen voelde ik me prima, helemaal geen pijn alleen een beetje een trekkend gevoel. Slapen was wel ff wennen omdat ik echt een buik slaper ben. Maar denk dat ik hier wel aan kan wennen de komende dagen. Nu zijn we een dag verder en ik heb nog steeds niet veel pijn, alleen voelt het alsof ik hele erge spierpijn heb. Vandaag mocht ik ook douchen dus kon mijn nieuwe aanwinsten even goed bekijken.

Het zag er super mooi uit alleen toen ik de bh uit deed had ik wel veel pijn doordat de ondersteuning weg was denk ik, dus heb nog geen goede foto kunnen maken. Het is natuurlijk nog strak en gezwollen maar desalniettemin zag het er al echt goed uit. Ben er nu al heel blij mee! Wel lijken ze erg groot maar de zwelling trekt natuurlijk nog weg.

Kortom, ik ben super blij nu al en het is me alles meegevallen!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.