Ga naar inhoud

Littekencreme


Seline miloen

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Binnenkort heb ik een BV, ik wil een goeie littekencreme kopen welke hebben jullie gebruikt welke raden jullie aan? Ik smeer me borsten al een tijdje regelmatig in met bio oil tegen de striemen. Kan deze ook voor mijn litteken gebruiken na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Seline,

Ik heb Cicalfate van Avène gebruikt voor het litteken van mijn buikwandcorrectie. Ik ben hier zeeeeeeeeeeeeer tevreden over. Het kost wel 19 euro voor een tubetje, maar is echt goed. Als ik mijn BV laat doen, ga ik nadien sowieso deze crème halen.

Nog een kleine tip: voor een litteken is het product niet echt belangrijk, maar wel dat je het litteken goed masseert ;-). Hoe soepeler het litteken wordt, hoe beter het vervaagt ;-). Deze tip kreeg ik van mijn PC na mijn buikwandcorrectie ;-).

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Seline,

Ik heb Cicalfate van Avène gebruikt voor het litteken van mijn buikwandcorrectie. Ik ben hier zeeeeeeeeeeeeer tevreden over. Het kost wel 19 euro voor een tubetje, maar is echt goed. Als ik mijn BV laat doen, ga ik nadien sowieso deze crème halen.

Nog een kleine tip: voor een litteken is het product niet echt belangrijk, maar wel dat je het litteken goed masseert ;-). Hoe soepeler het litteken wordt, hoe beter het vervaagt ;-). Deze tip kreeg ik van mijn PC na mijn buikwandcorrectie ;-).

x

Hoi Victoria,

Wat een fijne tip ik ga ze zeker goed insmeren! Ik wist niet dat het masseren zo belangrijk was. Wel had ik gehoord dat je alle littekencremettjes kan gebruiken zo lang je het regelmatig insmeert maar toch denk ik dat je alsnog ook een goeie moet hebben. Bedankt voor je tip :)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC had het idd ook over Bio oil, of Biodermal. Maar voorlopig mag ik de eerste 2 weken niet smeren!

WAnneer heb je je BV?

Hallo Bobbelein,

Mijn operatie datum was 29 november maar is verplaats naar 20 december. Dat kwam beter uit met school en werk. Het duurt helaas nog even :( gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hoe heb je het operatie ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bio oil kan je gebruiken inderdaad, ik heb zelf Vitamine E crème van Dr. Organic en slik daarnaast ook nog Vitamine E omdat ik het allemaal maar veeeel te langzaam vind gaan :P

Hallo Boho,

Over de vitamine E pilletjes had ik ook gehoord die ga ik zeker ook gebruiken. Ananas en ananas pillen schijnen ook super goed te zijn voor de litteken genezing. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey seline,

Wat vervelend dat je nu nog langer moet wachten voor boobies. Ik word 18 december geopereerd.

Ik vroeg tijdens mijn consult ook over insmeren van de littekens en ik krijg crème van de kliniek zelf .

Ik weet dat je striemen krijgt als iets te snel groeit maar is dat ook zo bij een bv dat je striemen kunt krijgen?

Waar laat je het doen en hoeveel cc krijg je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey seline,

Wat vervelend dat je nu nog langer moet wachten voor boobies. Ik word 18 december geopereerd.

Ik vroeg tijdens mijn consult ook over insmeren van de littekens en ik krijg crème van de kliniek zelf .

Ik weet dat je striemen krijgt als iets te snel groeit maar is dat ook zo bij een bv dat je striemen kunt krijgen?

Waar laat je het doen en hoeveel cc krijg je ?

Ja dat is zeker vervelend maar het is niet anders! Wat leuk je word 2 dagen voor mij geopereerd. Ja dat klopt over de striemen maar ik heb nog al een gevoelighuid de kans is klein dat je striemen kan krijgen door een bv zei mijn chirurg. Ik gebruik het voor alle zekerheid! Ik krijg 400cc dual plane rond hp ik word geopereerd in heyendael kliniek door dokter Frans Straten. Waar word jij geopereerd en hoeveel cc ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bobbelein,

Mijn operatie datum was 29 november maar is verplaats naar 20 december. Dat kwam beter uit met school en werk. Het duurt helaas nog even :( gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hoe heb je het operatie ervaren?

20dec is een geweldige datum joh! Fris en fruitig het nieuwe jaar in zonder drukte van school, werk, boobies EN kerst! Haha! Tis gauw zo ver hoor! Tegen die tijd tellen we met je mee af...

Hoe ik de operatie heb ervaren? Geen idee! Heb er werkelijk waar niks van meegekregen. Zo was ik aan het praten over emigreren en zo schrok ik ineens wakker!! HEERLIJK! Totaal geen angst gehad en dat is (weet ik nu echt uit ervaring) ook niet nodig!

Ik ben zeer tevreden, vanaf mijn eerste minuut bij de Parkkliniek tot nu. Het enige dat ik jammer/ raar vind is dat er geen controle telefoontje is 1 dag PO. Dat had ik wel fijn gevonden. Maar goed, doet niks onder aan mijn ervaring hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.