Ga naar inhoud

Zoektocht naar een borstvergroting...


JJlady

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil al heel lang een borstvergroting. Ik heb kleine borsten en zit hier eigenlijk al heel erg lang mee.

Gelukkig heb ik een lieve vriend die dit helemaal niet uitmaakt.

Maar een borstvergroting doe je niet voor een ander maar voor jezelf, sinds een tijdje weet ik het zeker, ik ga ervoor! :)

Dus ben ik flink op zoek gegaan naar een kliniek of een ziekenhuis waar ik een borstvergroting kan krijgen tegen een betaalbare prijs.

Ik heb op deze site en andere sites veel slechte recensies gelezen over Diana gabriels, in Barendrecht.

Ze is goedkoop maar ik wil natuurlijk niet met drie borsten de deur uit...

Bergman en Velthuis vind ik erg duur zo'n 5000 euro is voor mij teveel geld..

Boerhaave was in eerste instantie mijn keus omdat een borstvergroting (ronde borsten) daar 3400 euro zijn en anatomische borsten (druppelvorm) 4200 euro.

Toch nog een groot bedrag in vergelijking met andere klinieken maar hij staat goed aangeschreven als ik sites lees. Dat is natuurlijk ontzettend belangrijk.

Ik heb een paar vraagjes:

Weet iemand of dat de arts je aanraad welke borsten het beste bij je passen rond of anatomisch?

Hebben jullie nog tips voor mij welke klinieken/ ziekenhuizen goed zijn tegen een prijs van minder of iets meer dan 3000 euro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii! Hahah wat een leuk verhaal! Althans.. Hoe je het hebt geschreven :P

Lastig he! Om te kiezen waar je wilt en wat je wilt etc..

Diana gabriels doet het niet zelf dus wees niet bang voor die drie borsten ;) ze werkt wel met goede pc's. Ik wilde zelf ook niet bij haar dus ben rechtstreeks naar Straten gegaan waar ik volgende maand mijn tweede consult heb :) ik vind hem heel prettig overkomen. Als je je rechtstreeks bij hem laat opereren kost het 2950 :) iets duurder dan bij Diana maar het voelde voor mij gewoon prettiger

Verder is Nio ook rond de 3000 geloof ik als je via het SLAZ gaat. Maar dat weet ik niet zeker!

Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JJlady

Ik herken de dingen waar je tegenaan loopt in je zoektocht.

In het begin wilde ik graag in het ziekenhuis, dat leek me het veiligst. Na onderzoek hier en op internet ben ik toch bij Diana Gabriels uitgekomen. Op advies van meiden hier direct consult bij dhr van straten en heb daar nu mijn operatie gepland in december in zijn eigen kliniek in Nijmegen (heyendael) . Goed met hem de overeenkomst doorgenomen zodat ik wist waarvoor ik teken. Ik voel me er prettig bij en de prijs is ook fijn (2600 euro)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt :)

is straten een arts of een kliniek? en waar zit dit?

Bedankt voor je reactie!!

Dr Straten is de chirurg :) zijn eigen kliniek is Heyendael! Zit in Groesbeek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.