Ga naar inhoud

Lipoelastic te koop in wit en zwart maat L en een zwarte steunband


sens

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb een lipoelastic te koop in wit en zwart maat is large,niet gedragen want ik krijg ze niet dicht,jammer...dus wie kan ik hier een plezier mee doen? ik heb ook nog een band te koop in zwart ook niet gedragen omdat dit niet nodig was.

Prijs is 15 euro verzending per stuk en voor de band vraag ik 10 euro verzending in.

intresse ? stuur mij een pb.

groetjes sens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sens ik heb je een Lb gestuurd..

De band wil ik sowieso graag overnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ook de Lipo's. Ze zitten lekker strak en stevig, maar ze knellen niet! Ik weet niet wat je onder knellen verstaat. Maar als hij uit gaat, zie ik nergens striemen. Toch geeft hij heel veel steun. Heerlijke BH's.

SvP, Nio zal je waarschijnlijk zeggen dat je een Triumph Tri Action BH moet kopen bij de V&D of eentje van de Hema. Dat doet hij bij iedereen ;) Ik heb er echter zelf voor gekozen (mbv dit forum) om de LipoElastic te kopen. Hij zei daar verder niets van hoor. Alleen bij de Lipo heb je keuze in S, M, L, XL en die rekken zo mee, dat ze voor elke cupmaat goed zijn, alleen je omvang is van belang. Tenminste, ik weet niet hoe het zit met extreem grote CC's (zoals bijv. Barb). Kan me voorstellen dat die dan wel iets strakker zit haha. Misschien is het dan toch beter om het advies van Nio te volgen?

Aan de andere kant, zo'n Lipo kost niet veel, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. Als hij nou 70 euro was? Maar 15 euro is geen geld natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

ik heb een lipoelastic te koop in wit en zwart maat is large,niet gedragen want ik krijg ze niet dicht,jammer...dus wie kan ik hier een plezier mee doen? ik heb ook nog een band te koop in zwart ook niet gedragen omdat dit niet nodig was.

Prijs is 15 euro verzending per stuk en voor de band vraag ik 10 euro verzending in.

intresse ? stuur mij een pb.

groetjes sens

Ik heb een berekening gemaakt en ik zou ze graag willen overnemen.

Maar Barb is al geïnteresseerd in de witte. Dan blijft de zwarte dus over, dus graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de Lipo's. Ze zitten lekker strak en stevig, maar ze knellen niet! Ik weet niet wat je onder knellen verstaat. Maar als hij uit gaat, zie ik nergens striemen. Toch geeft hij heel veel steun. Heerlijke BH's.

SvP, Nio zal je waarschijnlijk zeggen dat je een Triumph Tri Action BH moet kopen bij de V&D of eentje van de Hema. Dat doet hij bij iedereen ;) Ik heb er echter zelf voor gekozen (mbv dit forum) om de LipoElastic te kopen. Hij zei daar verder niets van hoor. Alleen bij de Lipo heb je keuze in S, M, L, XL en die rekken zo mee, dat ze voor elke cupmaat goed zijn, alleen je omvang is van belang. Tenminste, ik weet niet hoe het zit met extreem grote CC's (zoals bijv. Barb). Kan me voorstellen dat die dan wel iets strakker zit haha. Misschien is het dan toch beter om het advies van Nio te volgen?

Aan de andere kant, zo'n Lipo kost niet veel, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. Als hij nou 70 euro was? Maar 15 euro is geen geld natuurlijk.

Hoiii,

Klopt hij raadde die inderdaad aan! Maar ik las hier over de lipo en die lijken me ook erg goed. Ik vind het fijn dat ze van voren opengaan.

Ik heb mijn maat gemeten en mijn ondermaat is net 79. En met de operatie straks, is het vast wat opgezet dus zal L prima zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt de 27e geopereerd. Gaat 800cc in.. Ik zal Nio vragen naar welke maat ik nodig ga hebben

ik denk dar je minstens de xl nodig zult hebben. Ik had xl en xxl besteld ik draag ze allebei eigenlijk. Dus ik denk dat de l voor jou te klein zal zijn.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dar je minstens de xl nodig zult hebben. Ik had xl en xxl besteld ik draag ze allebei eigenlijk. Dus ik denk dat de l voor jou te klein zal zijn.

Xx

Aii... Dus dat ik NET de L maat qua ondermaat inga (via hun maattabel).. maakt dan niks uit?

Gaat dan om de boven maat? Maar verzuip je dan niet bij de band?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Thnx bb, maar ga eerst voor de M.

L is toch nog te groot ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.