Ga naar inhoud

Waar ben je trots op? Waar geniet je echt van? Positiviteitstopic!!!


Wonka

Aanbevolen berichten

Lieve vrouwen, meiden,

Tijd voor een positiviteitstopic! Want ja, we hebben het hier vaak over de dingen waar we niet zo blij mee zijn..... Maar wordt t niet eens tijd om wat te spammen over waar we blij mee zijn! Ik zal eens even starten...

Waar ben ik trots op en blij mee:

Een goed stel hersens, die mij nooit in de steek laten als het op leren aankomt :-). Droge humor en een flinke dosis zelfspot,waardoor ik soms wel een beetje "one of the guys" ben. Ik kan helemaal opgaan in muziek (huilen, lachen en weer huilen) en ook beeldende kunst en fotografie: ik word er gewoon door geprikkeld en geinspireerd.... Ik ben heel blij dat ik daar gevoelig voor ben, het maakt het leven mooi! Ow ja en uiterlijk: Mijn dos wilde haren, waar ik alles mee kan (maar daar ben ik dan wel weer te lui voor). Blauw-groene ogen.... waar ik ook nog eens heel erg goed mee kan zien.... jaja ik kom altijd tot bijna onderaan de letterkaart ;-). Verder heb ik een mooie lengte en ook nog eens een niet te verpesten gewicht.... Ik geloof dat ik echt alles kan eten en mijn gewicht blijft hetzelfde, superdeluxe! En mijn achterwerk schijnt erg de moeite waard te zijn... als je het aan mn vent vraagt ;-). Verder ben ik een motormuis (okee ik rij als een oma'tje)... maar het geeft echt een fantastisch gevoel om motor te rijden... als je kleine bergweggetjes beklimt op zo'n krachtige machine voel je wel dat je leeft zeg! Dus stiekem durf ik "stoer" ook wel toe te voegen!

Ik ben heel benieuwd naar jullie (uiterlijke)krachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk topic!

Waar ik trots op ben: inderdaad echt ALLES kunnen eten en niks aankomen, heb echt een hele egale huid, vind ik ook super.

Tja als je het aan mijn vriend vraagt heb ik ook niks te klagen over mn billen haha :)

Verder qua eigenschappen: ben echt een doorzetter, als ik iets wil dan ga ik er ook echt voor.

Ben nooit een meisje geweest die veel van dr ouders kreeg, heb alles alleen opgebouwd/betaald/gespaard en ben een luisterend oor voor iedereen.

Weet dat het hier meer over de uiterlijke kant gaat, maar dit zijn ook zeker dingen waar ik trots op ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic! Inderdaad wel klagen veel maar we moeten zeker genieten van de mooie dingen in het leven.

Voor mij is dat fotografie, muziek, sporten en mn fantastische relatie. Hebben echt een geweldige verstandhouding.

Verder ben ik tevreden met mn uiterlijk, en probeer ik er ook lekker van te genieten. Ben slank en kan ook veel eten zonder aan te komen, zooo fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mooie dingen in mijn leven en waar ik trots op ben...

Mijn lieve kindjes!!!

Verder ben ik blij met mijn vermogen om heel goed te kunnen luisteren naar iemand,om iemand bij te staan als ze het moeilijk hebben...

Ik ben dankbaar voor het feit dat ik positief kan blijven ondanks dat het soms heel erg moeilijk is...

Blij ben ik ook dat ik er ben voor mensen en steeds wil helpen...

Trots op het feit dat ik heel goed voor mijn kroost zorg en er op toe zie dat ze niets tekort komen...

Verder ben ik blij met mijn ogen...blauw-groen zijn ze...

Met mijn lange mooie haren...

Lange benen tot aan men kontje...hihi

Het feit dat ik na zes kids nog steeds een figuur heb waar velen voor zouden tekenen...goeie genen dus...danku mams!!!

En binnekort zal ik heeeeeel gelukkig zijn met mijn nieuwe boobies mede mogelijk gemaakt door Mister P. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic! laat je eens goed nadenken over dingen waar je blij mee bent :) om der dan vervolgens achter te komen dat je eigenlijk best wel happy bent :)

Ten eerste want dat is het eerste waar ik zeker aan denk ;) me dochter!! ooow wat ben ik blij met dat meisje :57::57:

me vent ook uiteraard! ook al kan ik hem af toe 'achter het behang plakken'.. maar dat is dan ook weer zo fijn aan onze relatie, we schelden elkaar helemaal de weet ik wat in en een paar minuten later is er niks meer aan de hand :45: hoor weleens anders.. dat gelijk koffers worden gepakt en weet ik het wat omdat er ff een verkeerd woordje is gevallen.. nee hoor geen last van..

owja en ik ben zeer dankbaar voor mijn ouders en schoonouders. Die staan werkelijk altijd voor ons klaar!

Verder ben ik heel blij met me hersens ik kan heel goed leren! helaas zo stom geweest om der nooit gebruik van te maken -_- maar dat komt binnenkort helemaal goed!

verder uuh me uiterlijk.. ik vind dat zo moeilijk he om mezelf een compliment over me uiterlijk te geven?? :blink: en dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo onzeker ben...

uuuh.. nou me wimpers dat zeker! krijg vaak de vraag waarom ik nepwimpers opplak.. nou schat die zijn echt!!

Heb verder ook wel een goed lichaam.. mag nog wel wat strakker maar daar word aan gewerkt ;) wil graag gespierd zijn enzo he... :P

owja en over me karakter.. ik kan om mezelf lachen :blink::blink::blink::blink: ja serieus... heb weleens iemand horen zeggen: Als je om jezelf kan lachen ben je pas een geweldig mens :45: nou ja goed.. sommige vinden het lomp..

Verder ben ik betrouwbaar ik zal nooit iemand voor de donder houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic en wat bijzonder om van iedereen te lezen!

Ik ben heel erg trots op en blij met mijn man, mijn mooie en lieve kinderen, onze mooie en lieve beestjes, ons huisje en op hoe wij het voor elkaar hebben terwijl we er ooit heel anders voor stonden...

Ook ben ik al met al toch heel trots op mijn lijf en mijn slanke figuur na 3 kids met mijn platte buik (ook al moet ik er flink voor sporten om zo te blijven), op mijn vette tattoos, mijn mooie lange haren (waarvan mensen vaak vragen of het extensions zijn), mijn lange benen en toch ook al op mijn borsten (al zijn ze nog niet geheeld).

Verder ben ik er heel trots op dat ik in zo'n korte tijd zodanig gitaar heb leren spelen dat ik nu solo gitaar speel in een vrij professionele 8-koppige coverband waarmee ik optreed op bruiloften en bedrijfsfeesten, wat een plezier beleef ik daaraan! Ben ook trots op de dure gitaren, versterkers en apparatuur die ik daarvoor bij elkaar gesprokkeld heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic!

Ik geloof zelf in the Secret en daar geloven ze alleen in positieve Energie! ( wrt van aantrekkingskracht )

Ik ben zelf heel blij met mijn nieuwe borsten :D en ook blij met de rest van mijn lichaam!

Met mijn 2 beste vriendinnen die altijd voor me klaar staan

Met mijn lieve vriend die net zo gek als mij is.

met mijn ouders

Met mijn werk :D

Allemaal positief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw daar mag je terecht trots op zijn!!!

Prachtig gezinnetje!!! :-)

Xxx

Dank je wel :D

Heel gaaf dat je zo goed gitaar speelt Vienna!

Bedankt! Vindt het zelf echt niet zo goed hoor (ben je zelf denk ik ook extra kritisch in, net als met borsten :P), maar had nooit verwacht dat ik dit ermee zou bereiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi mijn vriend was altijd al gek op mijn billen maar heeft er nu ook nog een paar geweldige tieten bij ;)

Waar ik trots op ben... mijn lijf waar ik hard voor heb gewerkt (en nog steeds doe). Gelukkig kom ik niet snel aan want ik hou ontzettend veel van eten, uit eten gaan maar ook zelf wat maken kan ik van genieten.

Ook van wijntjes, vriendinnen, dansjes wagen en diepe gesprekken voeren. Mijn verzorgpaardje waar ik heerlijke buitenritten mee kan maken en zo nu en dan fantastische dingen meemaak. Paarden zijn zulke eerlijke dieren, geweldig!

Mijn studie, waar ik doorheen gefietst ben tegen alle verwachtingen in en waar ik dit jaar ga afstuderen, wat ik mega spannend vind maar wat me ongetwijfeld ook wel weer gaat lukken :)

Ik heb veel humor en zelfspot, soms wat onzeker maar gelukkig heb ik een geweldige vriend die altijd voor me klaar staat en me uit de diepste putten trekt.

Ik denk de laatste tijd vaak na over mijn leven en ben ontzettend dankbaar voor alles wat ik heb, ik ben nooit wat te kort gekomen en mijn ouders staan altijd voor me klaar. Fijn om dit zo eens op te schrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien iets helemaal anders maar waar ik ook blij van word en trots op ben is dat ik meter ben geworden een paar maanden geleden van een meisje in Haíti via Cunina...

Wij steunen dat meisje financieel zodat ze naar school kan gaan en alles daar omtrent...

Ik vind dit een hele mooie gedachte...weten dat je iemand kansarm een betere toekomst kan geven...:-)

Daar kan ik van genieten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt wonka,dat geeft heel veel voldoening...ik raad het iedereen aan...

Je krijgt ook een paar keer per jaar een briefje van je cunina petekindje en foto's...

Ook worden er ontmoetingsreizen georganiseerd...

Echt de moeite en de petekindjes en familie's zijn je echt zooo dankbaar...:-)

Het is een druppel op een hete plaat maar men moet ergens beginnen he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.