Ga naar inhoud

Zoekende


Pien67

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn naam is Pien. Ik ben 46 jaar. Ik heb mijn hele leven al kleine borsten (cup A). En ik heb nu eindelijk besloten dat ik mijn borsten wil laten vergroten. Ik ben nu op zoek naar een goede kliniek. Heeft iemand tips? Heeft iemand ervaring met de wellnesskliniek in Genk? Ze hebben daar nu een aanbieding voor monoblock implantaten. Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Pien!

Als ik jou was zou ik in de zoekbalk rechtsboven Monobloc en Genk eens even uitchecken.

Monobloc heeft trouwens siliconen en hydrogel implantaten.... die zijn structureel verschillend, dus daar goed op letten.

Neem de tijd alles op een rijtje te zetten en neem geen overhaaste beslissingen, al helemaal niet vanwege een 'aanbieding'!

Veel leesplezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi Pien!

Als je rechtsboven in de zoekbalk Wellnesskliniek invult krijg je een boel resultaten van andere meiden die hier zijn geweest.

Succes met je keuze! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pien,

Indien je in België een kliniek zoekt, kan ik Beaucare aanraden. Ze zijn zeer vriendelijk, helpen je goed, antwoorden op je vragen... Mijn operatie staat in december gepland en al bij al zijn ze niet duur in vergelijking met anderen ;-). Zij gebruiken Sebbin (levenslange garantie op de prothesen).

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.