Ga naar inhoud

Even voorstellen


Kerssie

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik zal me even voorstellen voor nu als Kerssie, troste mama van 2 kindjes (3,5 en 1,5) en een lieve man en ik, wij, komen uit zeeland
Ik ben altijd al wat minder bedeeld geweest en heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik '' in de toekomst'' zei ik als tiener, graag een BV zou willen, Maaar eerst kindjes en borstvoeding en lekker uitleven die dingen die ik toch al amper had.
ben nu op het punt waarop ik zeker weet dat ik geen kinderen meer wil (morgen mijn intake voor sterilisatie maar das weer een ander forum :P , want mn nieuwe boobs moeten natuurlijk wel 'veilig' zijn.)

Ik heb altijd wat moeite met mn gewicht gehad vrijgezel = 60 kg met partner =70+ zeg maar, daarbij komend had ik zwangerschapsdiabetes en woog ik aan het einde van de rit 95 Kg (zo blij dat ik onder de 100 bleef!) ik ben sinds april bezig met afvallen dmv weightwatchers (aaanrader voor iedereen die het weten wil!) ik starte toen op 87kg en weeg inmiddels rond de 70 kg mijn streef gewicht is 64 maar als ik eerder 'tevreden' ben dan is het ook prima

Ben in juli bij dr lemmens in Mol op intake geweest nadat een kennis van mij zeer positieve ervaring met hem had, zij had net haar BV laten doen.
maar wilde eerlijk zijn mening weten over het wel of niet behalen van je streef gewicht, antwoord was duidelijk, laatste Kg's verlies je vaak op je borsten....lastig want t zijn amper kilo's. maar had mezelf voorgenomen zijn advies te volgen en afgesproken dat we elkaar in januari zouden zien.

Vandaag heb ik wederom contact opgenomen en staat nu mijn operatie gepland op 26 januari 2015 om 7.00....wauww kreeg toch een adrenaline spanning in me buik het uur erna....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Kerssie!

Je hebt alles prima onder controle zo te horen .

Low medium en high (en ultra high) profile zegt iets over de hoogte van het implantaat als die vlak op de tafel ligt... Dus op je lijf zegt t iets over de diepte (hoeveel de borsten naar voren steken). Een hoger profiel heeft een kleinere omtrek (is smaller) voor het volume dan een laag profiel, die heeft voor hetzelfde volume een grotere omtrek. Ik hoop dat t een beetje duidelijk is. Verder zou ik ff een plaatje googlen als ik jou was... Dat maakt t in 1 klap duidelijk.

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Er staat genoeg info hier op het forum en mocht het vragen oproepen dan hebben we rechtsboven een zoekbalk waar je evt gebruik van kunt maken. Natuurlijk mag je het ook gewoon vragen hoor ;)

Veel leesplezier en succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie dames,

ik lees en zie wel veel dingen die ik nog wil bespreken met de dokte, of misschien weten jullie daar meer van

ik lees dingen als het nog moeten inzakken van protheses en of te hoog geplaatst...is dit bij iedere manier van plaatsen?
en wat als er kapsel contractie voorkomtm, implantaten draaien of iedere andere complicatie.... voor die zijn de kosten dan voor het eventueel herstellen?
zijn dit dingen die je van te voren mondeling moet afspreken....?
ik vind het lastig dat er weinig te vinden is betreft de ervaringen met dr lemmens, hij heeft tot een paar jaartjes geleden alleen maar liposucties uitgevoerd en inmiddels zijn eigen praktijk met allround ingrepen zeg maar.
ik ken 1 iemand die het daar heeft laten doen, en nog iemand anders die andere ingrepen daar heeft laten doen dus het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar leek me wel fijn om hier wat te lezen :)

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.