Ga naar inhoud

Verschil coh 1 en coh2


Bijtje26

Aanbevolen berichten

Hai hai meiden,

Gisteren ben ik bij Dr Schiettecatte op consult geweest. 22 december word ik geopereerd. 425cc dual plane HP. Ik heb een heel goed en fijn gesprek gehad.

In principe zou ik COH1 krijgen, maar ik mocht ook voor COH2 gaan. Het maakte niet heel veel uit zei hij.

Aan de zijkanten van mijn borsten heb ik door het afvallen al deukjes van mezelf, dus daar ga ik ook wel wat van de prothese zien. Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat nou verstandiger is? Voor COH1 gaan of voor COH2 gaan? Weet iemand het verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cohesive geeft de stevigheid aan van de prothese. Coh.1 is zachter dan coh. 2. Als je bijvoorbeeld weinig weefsel hebt raden sommige chirurgen coh. 2 aan, op zie manier heb je minder kans om rimpels te gaan zien.

De keus is dus aan jezelf, als je zegt dat je al deukjes van jezelf hebt is coh. 2 misschien verstandiger, maar deze zijn wel wat harder dan de coh. 1. Heeft je chirurg ze niet laten voelen? Anders moet je nog eens terug voor een tweede consult, je moet wel zeker van je zaak zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga voor coh2!!

Als je al weet dat je de prothese gaat zien ga je gegarandeerd rimpels zien met coh1.

Schiettecatte heeft het bij mij nog geen eens over coh2 gehad terwijl me huid dun is vooral aan de zijkanten en nu zit ik dus met rimpels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie reacties meiden.

Dr Schiettecatte liet mij min of meer kiezen. Hij begon er zelf ook niet over, ik vroeg welke ik kreeg? En hij zei omdat het dual plane geplaatst wordt, maakt het niet heel veel uit. Dan heb ik denk ik liever wat steviger dan dat ik een grotere kans op rimpels heb. Ik heb niet het verschil gevoeld, dat ben ik helemaal vergeten te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerste keer ook coh 1 gekregen..is er ook niet gesproken over coh 2. Nu ga ik terug voor een wissel en MOET ik coh 2.. ik voel nu al rimpels..dus idd als je zegt heb nu al deukjes van mezelf zou ik zeker overwegen om coh 2 te nemen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij verteld ook werkelijk tegen iedereen wat anders over rimpelvorming.......

tijdens de controle liet ik me rimpels zien en vroeg ik of ze niet dual plane geplaatst konden worden om de rimpels aan de binnenkant te verbergen.. nee hoor dat zou helemaal niks uitmaken.... en alsnog werd er niet over coh2 gesproken..

nee meid ik zou als ik jou was coh2 nemen... de coh1 rimpelt gewoon omdat ze behoorlijk zeg maar zacht zijn.. als je genoeg bedekking hebt om een wat dikkere huid dan zie je ze niet (voelen doen de meeste wel trouwens)... ik zou het zekere voor het onzekere nemen en voor de 2 gaan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij verteld ook werkelijk tegen iedereen wat anders over rimpelvorming.......

tijdens de controle liet ik me rimpels zien en vroeg ik of ze niet dual plane geplaatst konden worden om de rimpels aan de binnenkant te verbergen.. nee hoor dat zou helemaal niks uitmaken.... en alsnog werd er niet over coh2 gesproken..

nee meid ik zou als ik jou was coh2 nemen... de coh1 rimpelt gewoon omdat ze behoorlijk zeg maar zacht zijn.. als je genoeg bedekking hebt om een wat dikkere huid dan zie je ze niet (voelen doen de meeste wel trouwens)... ik zou het zekere voor het onzekere nemen en voor de 2 gaan hoor!

Dat valt me inderdaad ook op, hij heeft niet echt een consistent verhaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is ook lekker duidelijk van Dr Schiettecatte. Het was dat ik er over begon, anders had ik gewoon 1 gekregen. Hij vond het een goede vraag......

Ik werd net gebeld door praktijk Diana Gabriels, ze wilden graag weten hoe het gisteren was gegaan. Heb ook eerlijk mijn verhaal vertelt. Vond het erg netjes van ze. Ik heb besloten om voor COH 2 te gaan. Ik neem liever het zekere voor het onzekere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiezo is hij erg kort van stof.. je moet echt goed voorbereid het consult in gaan bij hem..

Ik dacht namelijk dat coh2 alleen maar steviger was en dacht ik ga echt niet meer betalen voor skippybaltieten..

maar na het aan een aantal meiden hier gevraagd te hebben (waaronder boho ;) ) schijnt de coh2 helemaal niet hard aan te voelen ofzo :)

Maar als je voor boobs gaat met een zo natuurlijk mogelijk resultaat zit je bij hem goed :)

en goed besluit dat je voor coh2 gaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Tijdens mijn consult is daar ook niets over verteld , maar op m'n 2 de gesprek heb ik het gevraagd en toen heeft hij mijn dat uitgelegd en mocht ik ze alle 3 voelen. Ik zelf heb ook niet mogen kiezen. ik krijg coh 1

Bijtje ik voeg je even toe want ik word 18 december geopereerd vind wel leuk om rond die tijd nog eens te contacten ofZo.

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.