Ga naar inhoud

Welke protheses in 800+??


Aanbevolen berichten

Help wie kan mij helpen?

Ik zoek geschikte siliconen die hoog cochesieviteit hebben?

Aangezien ik rimpelgevoelig ben en geen grammetje vet op m'n ribben heb zoek ik me suf.

Maar kom er werkelijk niet uit...

Ik zoek 800+ zeker niet kleiner.

Dit is wat ik al gevonden heb

Eurosiliconen..800cc 13,6 breed en 7,7 projectie

Sebbin..800cc 13,2 breed en 8,6 projectie

Motiva..825 cc 14 breed en 7,2 projectie.

Cereform is niet meer verkrijgbaar en silimed wil ik zeker niet.

De Sebbin lacht mij wel tegemoet moet ik zeggen.

Eurosiliconen is ook wel perfect qua maat.

Nadeel van motiva is dat ze breder zijn en met mijn 74 borstomvang moeten ze niet te breed en daarbij toch een halve cm minder projectie...

Maar goed als motiva steviger is dan eurosiliconen neem ik dat graag voor lief.

Oftewel help ik kom er niet uit!

Wie weet wat stevige siliconen zijn en waar je het minst rimpelvorming mee hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Motiva lees ik meer evenals Sebbin.

Eurosiliconen heb ik nog niet gehoord...

Iemand daar misschien rimpels van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje...had jij met de cereform wel rimpels?

Ik heb namelijk ook de cereform maar dan 380.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de eurosilicone ook 100% gevuld is, net als de motiva, lijkt me dat het geen problemen moet geven met eurosilicone....

Weet ook niet of Nio met sebbin werkt... Of motiva.

Heb trouwens ook nog nooit gelezen hier, van rimpels bij iemand met eurosilicone extra high profile...

Denk dat je met deze prothese heel safe zit... Misschien kun je Nio de vraag voorleggen per mail? Hij zou daar wel een goed antwoord op moeten weten.. Vraag je meteen in die mail wat te doen bij toch eventuele rimpel vorming.. Heb je dat antwoord ook meteen zwart op wit ;)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb 800 cc mentor, maar moet 5 november terug heb ook rimpelvorming. Binnenkant van mijn borsten als ik mijn handen omhoog doe, of als ik plat lig , zie je de randen van de prothese, met een rimpeling. Maar ik denk dat bij mij de pocket niet groot genoeg is gemaakt, of te kleine prothese. Ik kreeg het al in de 7e week. Maar afwachten wat Dr De meyere zegd woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He 800 cc van Dr Demeyere dat lees je toch niet veel?

Maar balen Margriet!

rimpelvroming.

Ben mega benieuwd wat hij erover gaat zeggen en wat er aan gaat doen!

Ik ga je zeker volgen!

Bb,

Sebbin werkt hij idd liever niet mee,

Moriva is oke evenals Eurosiliconen

Zelf denk ik dat het Eurosilliconen gaat worden.

Deze heeft simpelweg de meeste projectie,

toch een halve cm meer dan de motiva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat gaat hij bij mijn graadpakkenhuis vast niet vinden :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben gisteren geopereerd Door dr Nio. 800cc Eurosilicone Prothesewissel.

Ben nu al blij alhoewel ik nog bont en blauw ben van correctie van weefsel en met een drain loop. Rimpelvorming zal denk ik niet gebeuren met deze extra high profile . Maar zal ook de plaatsing liggen, lijkt mij. Hiervoor had ik de 85% gevulde. Daar zag ik het soms aan zijkant als ik vooroverboog. Super dokter Nio trouwens. Maar ben niet de enige op dit forum die dat vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat mijn Sebbins straks van 645cc net zo breed zijn als de 800cc. Hoe kan dat :o ? Is 800cc een ander profiel dan high profile?

Goede vraag.. Ik zie nergens de 800 cc van Sebbin...

MOEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! ff een vraagje (haha) waar heb je die maten van 800 cc Sebbin gevonden?

De 645 zijn de hoog cohesieve, maar dat zijn dan ook meteen de grootsten die in mijn catalogus staan....

Het zou dan zo zijn, dat 165 cc extra, zorgt voor 1,7 cm meer projectie. Van 6,9 cm bij de 645cc naar 8,6 cm bij de 800... Dat zou natuurlijk best kunnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.