Ga naar inhoud

meryy : april 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hebben jullie ervaring met Dr.Nio of Dr.Schiettecatte? En hoeveel CC is geadviseerd, welke merk implantaat,welke merk sport bh en borstband....etc??? Wat heeft jullie voorkeur?! Hoor graag jullie mening..

Wat heeft jullie doen besluiten om de keuze te maken die jullie hebben gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Als je even in de zoekbalk zoekt op nio of schiettecatte vind je genoeg info.

Qua ccs verschilt per persoon dus zul je op consult moeten;)

Vaak heb je geen keuze van merk, maar waar de pc mee werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6 okt een bv gehad bij drs. D. Schiettecatte ben nu 5 dagen po. Ik ben zeer tevreden! Ik heb siltex mentor ronde protheses, high profile, cohesive 2 en het is bij mij half

onder de spier geplaatst. Het is tot nu toe precies wat ik wilde en had verwacht.

Mijn vriendin heeft ook bij hem een bv gehad en vond ze bij haar echt supermooi vandaar wilde ik ook perse bij schittecatte. Ik ben ook niet bij andere pc's geweest ik had gelijk een goed gevoel bij hem.

Ik heb een bh van het merk NUHA deze heb ik bij kliniek amstelveen gekocht en ben er heel erg blij mee omdat het een lang model is zit niet op de wonden zeg maar. Ik heb ook een Lipoelastic PI Extra New Maat: M Black

Je kan ze op deze site bestellen:

http://www.biodermis.nl/home/1-2001n.html

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Het best zou zijn als je bij deze artsen een consult gaat plannen. Zo kun je zelf ook zien/horen wat jij er van vind.

Meerdere consulten plannen is zeker niet verkeerd om te doen.

Rechtsboven hebben we een zoekbalk zitten en daar zul je veel info mee kunnen vinden. Als je iets over Nio zoekt kun je beter de zoekterm slaz of parkkliniek gebruiken. Voor de zoekbalk is de naam Nio te kort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.