Ga naar inhoud

Blijven de borsten na een verkleining hoekig van onder?


Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt vraag ik me af of borsten na een verkleining "hoekig" ipv rond blijven van onder. Ik zie dit nl bij veel borstverkleiningen (vlak) na de operatie? Wordt dit later wel gewoon rond of blijft dit zo "vierkant"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd erg kritisch ja, op deze foto's zie je het ook niet zo...

Ik was ook bang voor het verwijderen van de pleisters maar het viel me heel erg mee.

Ik had alleen de 2 dagen daarna een heel klein plekje gelig wondvocht in mijn bh op de plek waar de drain had gezeten maar dat was ook zo dicht (was echt maar 1mm wat open was of zo) komt vast helemaal goed!

Mij werd trouwens verteld dat de eerste 2 weken het risico op evt. infecties het grootst is en als de pleisters er dan vanaf gaan is het al zo goed als dicht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals de titel al zegt vraag ik me af of borsten na een verkleining "hoekig" ipv rond blijven van onder. Ik zie dit nl bij veel borstverkleiningen (vlak) na de operatie? Wordt dit later wel gewoon rond of blijft dit zo "vierkant"?

Ik denkt dat de vorm nu zo is omdat je verticale litteken nog wat strak staat .

Deze zal met de tijd soepeler worden .

Dat was bij mij ook zo ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.