Ga naar inhoud

Sjaaniej : 17 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 17november een afspraak bij dr Verdonck in Wellnesskliniek Genk.

Ik heb nu een B75 en we hebben samen beslist 300cc te gebruiken (monobloc silicone) achter de spier omdat meer onnatuurlijk zou tonen.

Maar nu vraag ik me af, welke maat zou ik dan nadien hebben? daar is niets over gezegd en had zoveel vragen dat die niet gesteld geweest is.

Ik moet toch mijn maat weten op voorhand voor een

sportbh te kopen of niet?

Wie kan me helpen? :)

groetjes Shana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke maat je uit zal komen is van tevoren lastig te voorspellen, ik raad je dan ook aan verschillende maten sportbh's te kopen en degene die niet passen terug te brengen.

Als je nou echt nog zoveel vragen hebt ga dan gewoon nog eens langs bij je pc voor een tweede consult! Je betaald er meer dan genoeg voor en je wilt natuurlijk wel goed voorgelicht op de operatietafel liggen straks.

Schrijf je vragen op en maak dan nog eens een afspraak, je pc zal je vragen beter kunnen beantwoorden dan wij, hij kent je borsten! Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met Bobo!

Volgens mij is het wel zo dat je bij Verdonck eerst een tijd ingetaped zit ipv een sportbh aan moet, dus je zal geloof ik niet gelijk na de operatie een sportbh nodig hebben. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een topic over de maten en welke lengte/gewicht ze hebben en welke cup maat ervoor misschien kan je daar even tussen kijken.

Natuurlijk herstelt iedereen anders maar je ziet ook welke prothese ze hebben gekregen en dan zie je best veel gelijkenis als je het vergelijkt.

Ik kan alleen zo 123 de topic niet vinden van mijn zoekoptie werkt niet op de telefoon!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben bijna 2weken geleden geopereerd in de welnesskliniek. Wel door een andere chirurg.

Ik zag dat je je afvroeg voor een sportbh

Ik heb geen sportbh gekregen. Ben er volledig ingetaped gedurende 2weken.

Dan moet je terug gaan en mag het verband eraf

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden en advies!

Kga hem zeker nog eens contacteren en ook de topic eens opzoeken die hier eerder vermeld werd, maar ben net nieuw hierop dus weet men weg nog niet goed :)

Ik lees veel dat de borsten bij de meeste kleiner uitvallen dan dat ze gedacht hadden, hoop toch dit niet te hoeven meemaken want het kost zeker veel geld :)

vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.